2022-11-13, 22:56
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Hvorfor det?
Vil du lære deg hvordan du ungår å bli tatt når du jakter på folks unger?
Visst vill jag lära mig det!! Självklart.

Det är så att man inte får ta bilder och publicera dem hur som helst, tror inte jäntan vill bli förknippad exponerad i dessa situationer.
Citera
2022-11-13, 22:57
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Dumpen har berättat att det är sådana bilder de använder sig av och inte bilder på riktiga barn.
Och vart hämtar man sådana bilder?

Ren lögn.
Citera
2022-11-13, 22:57
Medlem
Senaste verkar väl inte utvecklingsstörd, men det är inte långt ifrån… inte den mest skärpta person man hört direkt.
Citera
2022-11-13, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen

Ren lögn.

Bilden är genererad. Punkt.
Citera
2022-11-13, 22:59
Medlem
QueenJzs avatar
Citat:
Förklara hur du ser det!!

Jag vet att det är det.
Citera
2022-11-13, 23:00
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Dumpen har berättat att det är sådana bilder de använder sig av och inte bilder på riktiga barn.
Hur går det till att få simulerade bilder, vart köper man dessa, hur vet man att de är simulerade bilder och inte stulna bilder. Bilden ser verklighetstrogen ut till 99%.
Citera
2022-11-13, 23:01
Medlem
Citat:
Hur går det till att få simulerade bilder, vart köper man dessa, hur vet man att de är simulerade bilder och inte stulna bilder. Bilden ser verklighetstrogen ut till 99%.

Det är verklig för att den ska lura peddon. Förstår att du blir lurad.
Citera
2022-11-13, 23:03
Medlem
Anteauss avatar
Citat:

Ren lögn.
Inga bilder hämtas nånstans, det är fiskarna som tar en bild på sig själva och kör den genom en app, typ som dessa: https://crast.net/121305/top-5-apps-to-look-younger/
Finns ett par bilder längre bak i tråden på Sara som 12-åring. Alltså inte från att hon var tolv, utan efter att hon kört sin bild i en sån app.
Citera
2022-11-13, 23:04
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ja, man kan få till datagenerade bilder som ser helt äkta ut.
Det handlar om att ha rätt programvara och kunskapen att använda den.
Ja sådana bilder ser mycket verkliga ut och är svåra att avslöja.
Citera
2022-11-13, 23:04
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueenJz
Jag vet att det är det.
Bevisa att den är simulerad, här på FB får man bevisa annars är man fejk.
Citera
2022-11-13, 23:05
Medlem
Sommargays avatar
Senaste Kalmargäddan smakade riktigt gott. Som kuriosa är det alltså Berga vattentorn som syns ovanför gäddans biltak under de första sekunderna i klippet. Bara ca 1km i havets riktning från denna konfrontationen bor ju Vetlandatränaren numer. Har har precis bytt efternamn. Senaste gäddan bor i ljusstaden precis över gatan från där vetlandatränaren bor. Och 1km i motsatt riktning ligger ikea där pappagäddan fick spring i benen. Åker man 3 mil söderut hittar man Anders Källåker i söderåkra som ju dumpen hade en artikel om. Han som hade 2 miljoner barnporrfiler på datorn. Och två mil norr håller ju nyss utsläppte Skohandlaren från Mönsterås på att montera ny ytterdörr. Det är bara konstatera att gäddtillgången i Kalmar med omnejd är mycket god. En stam med mycket god tillväxt. Jag tror Sara och Patrik kommer få god anledning att återvända.

Jag swishar en tjuga. Märker donationen med AMFETAMIN.
Citera
2022-11-13, 23:08
Medlem
Lysturkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Napp #164 måste bara vara åtminstone lågbegåvad, hur fan kan man vara så förbannat korkad i hjärnan. Han förtjänar att hängas ut bara för att han är så jävla dum. Tom i bollen, men tydligen inte tom i pungen. Vilken idiot.
Det är alltid högre densitet i pungen än bakom pannbenet på dessa dönickar.

Och sen hade vi lärargrisen som skulle ha en polare att kolla barnporr med. Hur fan tänkte han där? Varför skulle man vilja ha en annan tokrunkande jävel bredvid sig när man njuter av porr? Sånt vill man ju verkligen kolla ensam på. Men den här idioten verkar betrakta övergreppen som någon sorts familjekomedi man ska sitta och älska tillsammans med en lika störd polare. Vadå ska de ringa till varandra sen och sitta och beundra de olika scenerna och attiraljerna? "Fan, Börje, den var bra den där scenen med tjockisen i tubsockor som nästan kvävde flickan med hela sin tyngd när han våldtog henne".

Äh, häng ut de här meningslösa existenserna. De har förbrukat sin plats i trygghetsnäten.

Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Senaste Kalmargäddan smakade riktigt gott. Som kuriosa är det alltså Berga vattentorn som syns ovanför gäddans biltak under de första sekunderna i klippet. Bara ca 1km i havets riktning från denna konfrontationen bor ju Vetlandatränaren numer. Har har precis bytt efternamn. Senaste gäddan bor i ljusstaden precis över gatan från där vetlandatränaren bor. Och 1km i motsatt riktning ligger ikea där pappagäddan fick spring i benen. Åker man 3 mil söderut hittar man Anders Källåker i söderåkra som ju dumpen hade en artikel om. Han som hade 2 miljoner barnporrfiler på datorn. Och två mil norr håller ju nyss utsläppte Skohandlaren från Mönsterås på att montera ny ytterdörr. Det är bara konstatera att gäddtillgången i Kalmar med omnejd är mycket god. En stam med mycket god tillväxt. Jag tror Sara och Patrik kommer få god anledning att återvända.

Jag swishar en tjuga. Märker donationen med AMFETAMIN.
Fina iakttagelser och väl framlagt. Tack. Har också tänkt på att koncentrationen av pedofiler varit ovanligt hög i Kalmar med omnejd. Det är lite som en blå zon fast för pedofiler. En knutpunkt helt enkelt. Tror jag nämnt det förut och att ytterligare minst en gädda har kopplingar till Mönsterås.

Edit: Ja, precis. Husbilsgäddan var från Mönsterås också.

https://dumpen.se/2022/05/16/husbilsgadda-med-plats-for-barn-napp-101-nybro/

Och glöm inte den redan dömde Kalmarmannen:

https://dumpen.se/2022/03/23/frikand-och-ute-pa-jakt-napp-igen/
Senast redigerad av Lysturken 2022-11-13 kl. 23:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in