2022-11-13, 16:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZlatanMania
Ladan eller Rydström, vem ljuger? Enligt förstnämnda ska Rydström leda Malmös träning imorgon men verkar va lite stand still.

Med det resonemanget ljuger 99 procent av alla sportchefer när dom hävdar att tränaren sitter säkert efter flera dåliga resultat och sedan får sparken dagen efter .

Jag kan absolut ha fel men Rydström tokdementerade häromdagen att han var klar för MFF eller att det ens pågick förhandlingar . Fram tills att något annat kryper fram väljer jag att tro på Rydström.
Senast redigerad av Azdz 2022-11-13 kl. 16:40.
2022-11-13, 16:45
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Med det resonemanget ljuger 99 procent av alla sportchefer när dom hävdar att tränaren sitter säkert efter flera dåliga resultat och sedan får sparken dagen efter .

Jag kan absolut ha fel men Rydström tokdementerade häromdagen att han var klar för MFF eller att det ens pågick förhandlingar . Fram tills att något annat kryper fram väljer jag att tro på Rydström.
Kan du bara logga ut och aldrig logga in igen? Jag vet inte om du missförstår med flit med dina inlägg eller om du bara är korkad men såhär är det: Ladan påstår att det är klart och att Rydström ska leda Malmö imorgon, Rydström hävdar att så inte är fallet alltså är det någon som ljuger.

Och ja sportchefer ljuger dom också.
2022-11-13, 17:07
Medlem
Citat:
Kan du bara logga ut och aldrig logga in igen? Jag vet inte om du missförstår med flit med dina inlägg eller om du bara är korkad men såhär är det: Ladan påstår att det är klart och att Rydström ska leda Malmö imorgon, Rydström hävdar att så inte är fallet alltså är det någon som ljuger.

Det kanske är DU som missförstår med flit? Klart som fan att någon ljuger ,jag säger bara att det inte är ett dugg märkligare att Rydström förnekar att han är klar för MFF än att en sportchef hävdar att en tränare sitter säkert .
Senast redigerad av Azdz 2022-11-13 kl. 17:10.
2022-11-13, 17:18
Medlem
Londons avatar
Citat:

Såklart ofta ett rävspel i dessa situationer men i just denna affär verkar det ju onekligen känsligare än vanligt. Det finns ju noll tolkningsutrymme i Ladans:

Citat:
Efter att ha fått halva Småland efter mig: om jag inte hade varit 110 hade jag inte skrivit ett ord om saken.

Håller med om att det är en märklig sak att skriva om han nu inte är helt säker.

På samma vis märklig tonalitet från Rydström om det nu stämmer vad Ladan säger. Varför då inte droppa en ”jag ska nu sätta mig ner efter säsongen och utvärdera de alternativ som jag anser vara bäst för klubben (KFF) och för mig själv” eller motsvarande om han nu redan är klar.

Ska bli intressant att se var soppan slutar. Tilltar mig dock någonstans om vänsterpkrydström skapar sig en rejäl lögnaktig aura runt sig. En gång är ingen gång som man säger i Sirius. Eller?
2022-11-13, 19:28
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Det kanske är DU som missförstår med flit? Klart som fan att någon ljuger ,jag säger bara att det inte är ett dugg märkligare att Rydström förnekar att han är klar för MFF än att en sportchef hävdar att en tränare sitter säkert .
Å fan.
Citat:
Ursprungligen postat av London
Såklart ofta ett rävspel i dessa situationer men i just denna affär verkar det ju onekligen känsligare än vanligt. Det finns ju noll tolkningsutrymme i Ladans:

Håller med om att det är en märklig sak att skriva om han nu inte är helt säker.

På samma vis märklig tonalitet från Rydström om det nu stämmer vad Ladan säger. Varför då inte droppa en ”jag ska nu sätta mig ner efter säsongen och utvärdera de alternativ som jag anser vara bäst för klubben (KFF) och för mig själv” eller motsvarande om han nu redan är klar.

Ska bli intressant att se var soppan slutar. Tilltar mig dock någonstans om vänsterpkrydström skapar sig en rejäl lögnaktig aura runt sig. En gång är ingen gång som man säger i Sirius. Eller?
Ja ska bli intressant, har lite blandade åsikter om Ladan så vi får se hur det blir med hans trovärdighet.
2022-11-13, 23:03
Medlem
Salorms avatar
Jasså, Bajen kör silly med avstängda agenter? Ser fräscht ut i Dubai.
https://tinypic.host/i/mork.SYzhK
2022-11-13, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hyssases
läste nåt snabbt om Guidetti till Aik i aftonbladet plus, vet inte hur seriöst det var men vore ju lite sjukt
Citerar andra inlägget i tråden. Instämmer, det vore sjukt tänkte man vid förra årsskiftet.

Snart dags för ny tråd och år. Vad vore osannolikt då?
2022-11-13, 23:15
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Citerar andra inlägget i tråden. Instämmer, det vore sjukt tänkte man vid förra årsskiftet.

Snackas lite löst om att Wikheim är bästis med Haaland så bli inte förvånad när BoA langar upp det namnet på bordet.
2022-11-13, 23:16
Medlem
hyssasess avatar
Citat:

Hjalmar Ekdal till Aik kanske
2022-11-14, 08:10
Medlem
Sylvester Emeka Igboun (Nigerian, fwd) ryktas till en västkust nära dig. Bilda anfallspar med Suleiman Abdullahi. Berg på outcheck?
2022-11-14, 08:23
Medlem
SomaliSwimmers avatar
Citat:
Kan du bara logga ut och aldrig logga in igen?

I nästa års tråd så slipper vi honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Jasså, Bajen kör silly med avstängda agenter? Ser fräscht ut i Dubai.
https://tinypic.host/i/mork.SYzhK

Men fyfan va äckligt
2022-11-14, 10:04
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:

Han visade sig vara rätt haussad. Fast kanske höjer sig till nästa år.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in