Citat:
Ursprungligen postat av
ZlatanMania
Kan du bara logga ut och aldrig logga in igen? Jag vet inte om du missförstår med flit med dina inlägg eller om du bara är korkad men såhär är det: Ladan påstår att det är klart och att Rydström ska leda Malmö imorgon, Rydström hävdar att så inte är fallet alltså är det någon som ljuger.
Och ja sportchefer ljuger dom också.
Såklart ofta ett rävspel i dessa situationer men i just denna affär verkar det ju onekligen känsligare än vanligt. Det finns ju noll tolkningsutrymme i Ladans:
Citat:
Efter att ha fått halva Småland efter mig: om jag inte hade varit 110 hade jag inte skrivit ett ord om saken.
Håller med om att det är en märklig sak att skriva om han nu inte är helt säker.
På samma vis märklig tonalitet från Rydström om det nu stämmer vad Ladan säger. Varför då inte droppa en ”jag ska nu sätta mig ner efter säsongen och utvärdera de alternativ som jag anser vara bäst för klubben (KFF) och för mig själv” eller motsvarande om han nu redan är klar.
Ska bli intressant att se var soppan slutar. Tilltar mig dock någonstans om vänsterpkrydström skapar sig en rejäl lögnaktig aura runt sig. En gång är ingen gång som man säger i Sirius. Eller?