2022-11-14, 10:06
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Jocke Persson till Mjällby? Hmm... För dom som har sett mig skriva om honom förut så kanske detta kan låta konstigt, jag har sagt att jag gärna skulle se honom i nån av storklubbarna, hade varit intressant att se vad han kunde/skulle göra där.
Men jag är inte så säker på att jag vill se honom i Mjällby, han får inte en större plånbok där utan istället får han ett väldigt annorlunda lag, mycket små rivjärnstekniker och inga bra huvudspelare. Hoppas att han är så flexibel som jag hoppas i så fall..
2022-11-14, 10:26
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Jocke Persson till Mjällby? Hmm... För dom som har sett mig skriva om honom förut så kanske detta kan låta konstigt, jag har sagt att jag gärna skulle se honom i nån av storklubbarna, hade varit intressant att se vad han kunde/skulle göra där.
Men jag är inte så säker på att jag vill se honom i Mjällby, han får inte en större plånbok där utan istället får han ett väldigt annorlunda lag, mycket små rivjärnstekniker och inga bra huvudspelare. Hoppas att han är så flexibel som jag hoppas i så fall..
Svårt att se detta hända. Varberg är en finare stad än Sölvesborg.

Båda lagen har väl rätt snarlika ekonomiska och sportsliga förutsättningar.
2022-11-14, 10:51
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Svårt att se detta hända. Varberg är en finare stad än Sölvesborg.

Båda lagen har väl rätt snarlika ekonomiska och sportsliga förutsättningar.
Det skulle väl vara om han ville ha en ny utmaning eller nått sånt. Men nej, tror inte heller det, hade varit annorlunda om Varberg trillade ur.
2022-11-14, 11:50
Medlem
mishimas avatar
Nästa kille vi ska vara intresserade av.
https://www.fotbollskanalen.se/bloggar/sillybloggen/2022/11/14/uppgifter-mff-visar-intresse-for-jonathan-levi/

Blivit en lista nu:
Samuel Brolin AIK/Mjällby
Noah Persson Mjällby
Jonathan Levi Norrköping
Luke Le Roux Varberg
Manasse Kusu Öster

Har säkert glömt någon.
2022-11-14, 14:45
Avslutad
Sååå. Jag antar att Rydström inte ledde MFF:s träning idag?
2022-11-14, 14:51
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazke

Den leddes av Josip Ladan.
2022-11-14, 14:53
Medlem
Citat:
Sportbladet hade nån plusartikel idag där Rydström berättade hur Kalmars visioner inför säsongen 2023 ser ut . Så jag förutsätter att det var en tidningsgroda från den här Ladan .
2022-11-14, 14:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Den leddes av Josip Ladan.
Låter som en bra kompromiss alla parter emellan!

Så Kalmar hade alltså en stängd träning idag och Rydström var inte med på den. Och Rydström skall ha setts i Köpenhamn. Låter nog som att det blir MFF ändå.
Senast redigerad av trazke 2022-11-14 kl. 15:19.
2022-11-14, 15:08
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Nästa kille vi ska vara intresserade av.
https://www.fotbollskanalen.se/bloggar/sillybloggen/2022/11/14/uppgifter-mff-visar-intresse-for-jonathan-levi/

Blivit en lista nu:
Samuel Brolin AIK/Mjällby
Noah Persson Mjällby
Jonathan Levi Norrköping
Luke Le Roux Varberg
Manasse Kusu Öster

Har säkert glömt någon.

Strunt i Levi och gå för den isländske mittfältaren istället. Kusu mitt.def. där är Lewicki, Lomotey och Siby.
2022-11-14, 16:09
Medlem
Kung_Ingentings avatar
Anders Torstensson gör comeback som tränare för Mjällby. Kul. Han har gjort det riktigt bra förut, hoppas han stannar lite längre denna gången.
2022-11-14, 16:22
Avslutad
Citat:
Låter som en bra kompromiss alla parter emellan!

Så Kalmar hade alltså en stängd träning idag och Rydström var inte med på den. Och Rydström skall ha setts i Köpenhamn. Låter nog som att det blir MFF ändå.

Kan också vara så att Bröndby kommer in och plockar honom. Deras tränare gick idag.
2022-11-14, 16:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Kan också vara så att Bröndby kommer in och plockar honom. Deras tränare gick idag.
Aha! Låter som en intressant ”tillfällighet”.

Fast visst brukar ni ofta signa spelare/tränare i Köpenhamn också?

Känns ju som att MFF är ett nummer större än Bröndby och dessutom blir det närmare hem till familjen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in