2022-11-13, 16:13
Medlem
Nu var det mycket barnsligheter i tråden... Jag tycker också att det är kul att retas lite, men flera här tar det så otroligt allvarligt när någon "skryter" lite om sitt favoritlag.
Citera
2022-11-13, 16:26
Medlem
Ja jag håller med, jättekonstigt att bli så upprörd pga olika åsikter eller vilket lag man håller på. Beter ni er så IRL också kan jag fundera på🤔 Vilken skillnad det är på Aston Villa redan, kan bli bra med lite tid och någon Emery värvning 😊
Citera
2022-11-13, 17:09
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
Nu var det mycket barnsligheter i tråden... Jag tycker också att det är kul att retas lite, men flera här tar det så otroligt allvarligt när någon "skryter" lite om sitt favoritlag.
För min del handlar om att 130 % gnäller på Liverpool fans som var överlyckliga inför avgörandet och möjligheten förra säsongen och häcklar dom för det men själv har man utsett sig som seriesegrare efter 14 omgångar och det går knappast att kallas retas lite.
Sedan jag tycka om man nu tycker några sjunker lite lågt som svarar så kan man också ge orsaken en skrapa men det är mitt personliga tyckande.
Citera
2022-11-13, 17:18
Medlem
Halloween2s avatar
Darwin Nunez has the same amount of Premier League goals as Gabriel Jesus this season but in 600 fewer minutes

FLOPP????
Citera
2022-11-13, 17:30
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2
Darwin Nunez has the same amount of Premier League goals as Gabriel Jesus this season but in 600 fewer minutes

FLOPP????
Han jämförs med Haaland och har varit ojämn även om det sett bättre ut på senare tid. Att folk sen inte har tålamod och allt ska delas in i himmel eller helvete kategorier gör ju sitt till. Lägg en utvisning på det och att ordet flopp används är inte förvånande.

Angående Jesus borde ingen vettig person ha trott att han skulle utmana som skytteligevinnare. Även om det är förståeligt om Arsenalfansen givetvis hoppades på det. Jesus är fortfarande en bra värvning.
Citera
2022-11-13, 17:40
Medlem
Halloween2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Angående Jesus borde ingen vettig person ha trott att han skulle utmana som skytteligevinnare. Även om det är förståeligt om Arsenalfansen givetvis hoppades på det. Jesus är fortfarande en bra värvning.

Så är det. Han gör typ 12 mål när säsongen är slut.

Så jävla kul att generalen dissade Jesus när det var snack om honom till arsenal.

Sen när han kom har han varit dunder bra enligt generalen
Citera
2022-11-13, 17:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
För min del handlar om att 130 % gnäller på Liverpool fans som var överlyckliga inför avgörandet och möjligheten förra säsongen och häcklar dom för det men själv har man utsett sig som seriesegrare efter 14 omgångar och det går knappast att kallas retas lite.
Sedan jag tycka om man nu tycker några sjunker lite lågt som svarar så kan man också ge orsaken en skrapa men det är mitt personliga tyckande.
ok, jag förstår (tror jag). Jag vill inte ge någon en skrapa, utan hoppas att vi alla här som gillar fotboll kan vara lite "hyggliga" mot varandra och inte medvetet misstolka när vi gläds över våra lags framgångar. Det Liverpool gjorde förra året var en riktigt bra prestation, och de flesta supportrar hade spekulerat som ni gjorde, om ens favoritlag presterat så bra och chansen fanns att göra något historiskt.
Citera
2022-11-13, 18:55
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camelot
ok, jag förstår (tror jag). Jag vill inte ge någon en skrapa, utan hoppas att vi alla här som gillar fotboll kan vara lite "hyggliga" mot varandra och inte medvetet misstolka när vi gläds över våra lags framgångar. Det Liverpool gjorde förra året var en riktigt bra prestation, och de flesta supportrar hade spekulerat som ni gjorde, om ens favoritlag presterat så bra och chansen fanns att göra något historiskt.
Jag övertolkade som skrapa men inser efter ditt svar om att var en välmening 👍🏻
Var inget mot dig personligen utan var lite trött på att vi som säger emot får skit för det medans uppviglare slipper undan i samma andetag.

Söker lite mer balanserade inlägg från det hållet.

Givetvis kan man retas vilket höjer tråden enligt mig. Men man får göra det med försiktighet annars haglar varningar från högre ort 🤨
Ser att några inlägg idag är raderade men ingen aning varför.

Nu ska jag gå och prova offerkoftan
Citera
2022-11-13, 19:03
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alex P. Keaton
Han jämförs med Haaland och har varit ojämn även om det sett bättre ut på senare tid. Att folk sen inte har tålamod och allt ska delas in i himmel eller helvete kategorier gör ju sitt till. Lägg en utvisning på det och att ordet flopp används är inte förvånande.

Lägg till obefintlig engelska vilket försvårar i stunden på plan, sen ser det ut som han är taktiskt oskolad så det kan bli hur bra som helst när/om bitarna faller på plats.

Över till Jesus: det behövdes värvas från topplag för de skulle lyfta sig
Citera
2022-11-13, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Jag övertolkade som skrapa men inser efter ditt svar om att var en välmening 👍🏻
Var inget mot dig personligen utan var lite trött på att vi som säger emot får skit för det medans uppviglare slipper undan i samma andetag.

Söker lite mer balanserade inlägg från det hållet.

Givetvis kan man retas vilket höjer tråden enligt mig. Men man får göra det med försiktighet annars haglar varningar från högre ort 🤨
Ser att några inlägg idag är raderade men ingen aning varför.

Nu ska jag gå och prova offerkoftan
Ja, att retas (lagom) är kul.
Citera
2022-11-13, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Halloween2

FLOPP????

Knepigt att han fått utstå så mycket kritik, sagt tidigare att han kommer bli grym! Jesus har gjort 6 assist och bidrar på annat vis men viktigt att han börjar göra fler mål det är ändå det man ska göra som en striker och vem vet hur länge det kommer vara så fördelat på målen där framme vid Saka/Martinelli/Ödegaard.

Viktig seger för United idag, Fulham gör en riktigt bra match idag speciellt i andra halvlek. Tror United fansen kommer glädjas åt Garnacho under lång tid framöver, kanske lite plåster på såren med tanke på att ni inte gav Martinelli chansen 🤪✌
Citera
2022-11-13, 20:25
Moderator
zanteras avatar
Gött med 3p i sista matchen innan uppehållet - Fulham borta denna säsongen är en match man kan tappa poäng i (vilket var nära) så 3p är 3p. Hoppas vi kan rensa ut lite i Januari (Ronaldo t.ex.) och ta in en annan striker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in