2022-10-01, 09:44
Medlem
Beaver14s avatar
Härligt med PL tillbaka! Har länge varit rätt ointresserad av PL generellt, dvs jag har följt Arsenal så klart men inte tittat på särskilt många andra matcher.
Men nu ser jag fram emot en hel helg full med trevliga matcher.

Känslan är som för ett barn på julafton. Matchtröjan är redan på, morgonkaffet dricks ut Arsenalmuggen (görs varje dag iofs) och man vill bara att presentöppningen (matchen) ska komma. Sen får man ju hoppas att klapparna innehåller det man önskat och inte nå jävla kalsonger eller annat skit så man går och surar hela kvällen.

COYG!
Citera
2022-10-01, 09:51
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Härligt med PL tillbaka! Har länge varit rätt ointresserad av PL generellt, dvs jag har följt Arsenal så klart men inte tittat på särskilt många andra matcher.

Känslan är som för ett barn på julafton. Matchtröjan är redan på, morgonkaffet dricks ut Arsenalmuggen (görs varje dag iofs) och man vill bara att presentöppningen (matchen) ska komma. Sen får man ju hoppas att klapparna innehåller det man önskat och inte nå jävla kalsonger eller annat skit så man går och surar hela kvällen.

COYG!

Haha, bra jävla liknelse som fick igång min pepp extra! Sitter på bussen på väg mot matchträff med ett gäng sköna Gooners!

Håller med dig om första stycket. Senaste säsongernas kräftgång har ju gjort att man inte pallat se andra matcher när Arsenal förlorat ännu en gång. Bedrövelse att se andra lag spela bra när ens eget suger. Men nu är det nya tider

Farligt med första matchen i omgången dock. Man riskerar att få helgen förstörd direkt. Samtidigt som en vinst gör att man kan se övriga matcher och bara njuta.
Citera
2022-10-01, 10:11
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Sen vänder vi på det. Vinner Arsenal kommer man inte längre kunna dra ”bara vunnit mot skitmotstånd-kortet”, men då heter det istället att man inte vunnit mot City eller Liverpool
Gör Arsenal en bra match idag och vinner så får de helt klart min respekt iaf! Har alltid gillat Arsenal lite pga rivaliteten med Man Utd tidigare under 00-talet. Hade det inte varit för forumets svarta får så hade det varit lättare att glädjas med Arsenal fansen, men det finns ju clowner som håller på alla lag så det går väl att säga om alla.
Citera
2022-10-01, 10:24
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Gör Arsenal en bra match idag och vinner så får de helt klart min respekt iaf! Har alltid gillat Arsenal lite pga rivaliteten med Man Utd tidigare under 00-talet. Hade det inte varit för forumets svarta får så hade det varit lättare att glädjas med Arsenal fansen, men det finns ju clowner som håller på alla lag så det går väl att säga om alla.

Haha jo förstår att det är svårt att bortse ifrån. Samtidigt är det bara en enda person och ni bygger upp honom till betydligt mer relevant än han är.

Sen är det inte främst på FB det pratas om Arsenals lätta schema utan det är i övriga sociala medier man läser sånt skit. Så jag ska inte projicera det på er FB-skribenter
Citera
2022-10-01, 10:35
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Jasså..? Så bete dig som en normalt fungerad individ då. Och nej, jag har aldrig i hela mitt liv provat ngn form av droger - det är enbart psykiskt svaga människor som låter sig luras till att göra sånt, och jag tillhör inte den arten.

Om jag har betalat TBC eller ej, angår inga andra än bara jag och den nämnda användaren.

_ _ _

Vi kommer att ha lekstuga mot spurs hemma på Emirates i dag, och du kommer inte våga att kaxa dig på flera veckor efter dagens NLD.

Matchbilden kommer ungefär att se ut såhär: Kanonen: BANG!! - Kycklingen: Beep! Beep!

Come on you Gunners! 💪🏆😎

Alkohol är en drog. Gissar att du söker dig till det om det blir förlust idag.
Citera
2022-10-01, 12:09
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1X2Helgardera
Ni kanske kan öppna en separat tråd om detta?

Varför? Bara bläddra förbi våra inlägg om du inte gillar dom eller så är rapporterar du oss.
Citera
2022-10-01, 12:27
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Varför? Bara bläddra förbi våra inlägg om du inte gillar dom eller så är rapporterar du oss.
Suck, moget svar.
Citera
2022-10-01, 12:34
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Suck, moget svar.

Ja det tycker jag faktiskt du fick, vad hade du förväntat dig? Att jag skulle skälla på dig eller be om ursäkt?

Ser du något i tråden som inte intresserar dig, varför ens citera det från början? Sluta leka mod.
Citera
2022-10-01, 12:54
Medlem
1X2Helgarderas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Ja det tycker jag faktiskt du fick, vad hade du förväntat dig? Att jag skulle skälla på dig eller be om ursäkt?

Ser du något i tråden som inte intresserar dig, varför ens citera det från början? Sluta leka mod.
Jag är inte alls ointresserad av spanska ligan. Men om den här diskussionen tar fart kanske vi även ska ta med franska, italienska, tyska, holländska All Star-lagen. Och då känns det som en egen tråd skulle vara bättre än att hålla diskussionen i en tråd om engelsk fotboll.

Men jag kanske missuppfattade er. Släpper detta nu och bänkar mig för Ars-Tot i stället.
Ibland är livet njutbart.
Citera
2022-10-01, 13:55
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Jag är inte alls ointresserad av spanska ligan. Men om den här diskussionen tar fart kanske vi även ska ta med franska, italienska, tyska, holländska All Star-lagen. Och då känns det som en egen tråd skulle vara bättre än att hålla diskussionen i en tråd om engelsk fotboll.

Men jag kanske missuppfattade er. Släpper detta nu och bänkar mig för Ars-Tot i stället.
Ibland är livet njutbart.

Jag förstår och kan medge att det bara borde handlat om den Engelska bästa elvan. My bad, hoppas du får en fin lördag!
Citera
2022-10-01, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14

COYG!
Fyfan, vad underbart med dessa ritualer inför match! Skål och trevlig helg
Citera
2022-10-01, 15:25
Medlem
Såja! Viktigaste matchen på säsongen är avklarad. Tycker Xhaka blivit en jävligt bra spelare. Lite flyt med oss för en gångs skull med Lloris och det röda kortet men hur många toppmatch har vi inte varit på den andra sidan? Tråkfotbollen som Conte står för vann inte idag och det njuter iallafall jag av! Ha en fin söndag gött folk 😀
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in