Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-11-11, 20:31
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Medicin mot håriga kurder? Det hade ju varit Gudi behagligt.

Den medicinen finns redan:
T-röd och tändstickor.
Citera
2022-11-11, 20:57
Medlem
-Ines-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sardinisardinien
Är man kränkt får man va hemna typisk femlnist

Haha snälla. Kör man en show vill man väl få sin publik att må bra tänker jag, that´s it. Han satte henne i en pinsam situation. Om en kvinnlig stand-upare kommenterar nån killes utbuktande bula i brallorna från publiken hade det varit lika pinsamt.
Citera
2022-11-11, 20:59
Medlem
sardinisardiniens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Ines-
Haha snälla. Kör man en show vill man väl få sin publik att må bra tänker jag, that´s it. Han satte henne i en pinsam situation. Om en kvinnlig stand-upare kommenterar nån killes utbuktande bula i brallorna från publiken hade det varit lika pinsamt.
Är man lättkränkt och inte klarar av att få ta emot lite skämt så ska man inte vara med i sådana sammanhang överhuvudtaget.

"MÅÅ BRAA". Vafan tror du det här är parterapi eller?
Citera
2022-11-11, 21:05
Medlem
-Ines-s avatar
Citat:
Är man lättkränkt och inte klarar av att få ta emot lite skämt så ska man inte vara med i sådana sammanhang överhuvudtaget.

"MÅÅ BRAA". Vafan tror du det här är parterapi eller?

Tycker det är du som är lättkränkt här. Du måste vara sexuellt frustrerad eller nåt, du kan inte ha det lätt din stackare.
Citera
2022-11-11, 21:16
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrtupp
Dessa personer har knappast betalat själva. PK-"komiker" och PK-föreläsare betalas via skattepengar då myndigheter och kommuner köper biljetter åt sina stackars anställda.

Ännu värre unga som verkligen inte hade något val. För att få betyg ens var de tvungna att se skiten.
Citat:
Det är under tisdagen som gymnasielever i Hälsingland ser på föreställningen ”Laika” med Özz Nûjen i huvudrollen. Föreställningen hålls på elevernas skola, Slottegymnasiet, och är en obligatorisk del av undervisningen.
https://samnytt.se/ozz-nujen-fragade-tonarsflicka-om-hariga-man-fran-kurdistan-teater-ber-om-ursakt/
Citera
2022-11-11, 21:18
Medlem
sardinisardiniens avatar
Citat:
Tycker det är du som är lättkränkt här. Du måste vara sexuellt frustrerad eller nåt, du kan inte ha det lätt din stackare.
Du verkar ha slut på argument. Till slut är incel-argumentet det enda man har att komma med.
Citera
2022-11-11, 21:25
Medlem
CyberIngmars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSosse
Den medicinen finns redan:
T-röd och tändstickor.

Du din jävel han nu lyckats dra ett skämt Özz har att lära.

Togs Özz under metoo? Han kanske bara håller sig till att finansiera terrorister.
Citera
2022-11-11, 21:26
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Ännu värre unga som verkligen inte hade något val. För att få betyg ens var de tvungna att se skiten.
Helt sinnessjukt. Någon borde stämma dem där jävla skolan.

Varför sitter inte den där terroriststödjaren och hans svåger i fängelse?
Citera
2022-11-11, 21:31
Medlem
-Ines-s avatar
Citat:
Du verkar ha slut på argument. Till slut är incel-argumentet det enda man har att komma med.

Ungefär som att kalla nån feminist.

OT, men jag har aldrig haft nåt emot Özz som komiker, tycker han kan vara rätt kul. Men kom att tänka på det där när det stod om den där allergi-tjejen.
Citera
2022-11-11, 21:35
Medlem
Mrflinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
Alla jag sett honom i var roligt stans up, tv program mm 👍

Alla kan ju inte ha bra humor.
Jag beklagar
Citera
2022-11-11, 21:38
Medlem
Mrflinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Viktigt fråga. Men han syns fortsatt tom i TV! Detta är väl mer passande miljö. Liten lokalteater, förvånande att dock nästan 200 pers hade betalat för se skiten.

Sådant här är dock positivt sett till att han förmodligen kommer tappa uppdrag på grund av det. Inte var det heller nog enbart snälla han sagt om medicinen. Han alltså frågat mer om varför personen behövde ta en medicin.

Han har väl kommit så långt att han får uppträda på skolor och ålderdomshem.
Gaget är väl därefter.
Jag har varit många gånger på norra brunn och kollat på stand-up och han är fan inte bra.
Citera
2022-11-11, 21:50
Medlem
sardinisardiniens avatar
Citat:
Ungefär som att kalla nån feminist.

OT, men jag har aldrig haft nåt emot Özz som komiker, tycker han kan vara rätt kul. Men kom att tänka på det där när det stod om den där allergi-tjejen.
Om du bortser från min feminist-anklagelse så ser du att jag faktiskt förde argument.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in