Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2022-11-11, 16:39
Medlem
Skillnaden är väl om det är en standup-show och teater. Under standup förväntas man bli hånad när man sitter på främre raderna
Citera
2022-11-11, 16:43
Medlem
TröttSvensks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Medicin mot håriga kurder? Det hade ju varit Gudi behagligt.

Det finns sådan medicin.
9 mm stora är de pillren.
Citera
2022-11-11, 16:56
Medlem
Snälla Erdogan, kan du inte tvinga oss att utlämna denna rasistiska dåre?
Citera
2022-11-11, 17:07
Medlem
-Ines-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Hur är det ens möjligt att gymnasieelever tvingas att bevista Özz Nujens föreställningar? Vilka kontakter har han som håller honom under armarna? Hoppas han blir anmäld. Vidrigt beteende.

Vet inte hur gammal tjejen jag tog upp var, hon kanske var 20+. Men jag tänkte shit vad pinsamt för henne Han fick det att låta inför publiken som att hon satt där och försökte fånga hans uppmärksamhet med att pillra med halsbandet vid brösten.
Citera
2022-11-11, 17:14
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hddv1
What? Han rolig som fan 😀

Underbart, då kan du väl presentera ett par länkar till klipp där Özz är "rolig som fan"?

Jag har nämligen aldrig sett eller hört exempel på detta trots att jag frågat folk både på nätet och i levande livet. Det brukar aldrig komma något svar från den som får frågan, bara tystnad med ett förvirrat byfåneflin i ansiktet.

Men jag är fortfarande helt öppen för att Özz är världen roligaste man och att det bara är jag som råkat missa de här mästerliga ögonblicken av komik.

Så varför serverar du inte ett riktigt helfestligt exempel så jag får rulla runt här hemma på golvet med tårarna sprutande av skratt? Ser fram emot att få vråla ut i ett rejält bröl-garv denna mulna och blåsiga november-kväll. Jag väntar.
Citera
2022-11-11, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrflink
https://www.expressen.se/noje/teatern-efter-ozz-nujens-ord-pa-scen-landade-fel/

Hur kan den jävla sopan fortfarande ha uppdrag.
Han är lika rolig och underhållande som att sitta på en stol och se målarfärg torka.

Säker på att det var Özz och inte hans svåger som sa detta?
Citera
2022-11-11, 17:15
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Ines-
Vet inte hur gammal tjejen jag tog upp var, hon kanske var 20+. Men jag tänkte shit vad pinsamt för henne Han fick det att låta inför publiken som att hon satt där och försökte fånga hans uppmärksamhet med att pillra med halsbandet vid brösten.

Finns det fler berättelser om hur Özz verbalt antastat gymnasiepublik/unga människor?

1. Händelsen med halsbandet.
2. Händelsen med medicinen i väskan.

Båda två unga kvinnor. Kanske dags att föräldrar till gymnasieungdomar som bevistat Özz ”tvångsföreställningar” förhör sig om det har förekommit fler incidenter. Här finns nog en del att gräva i.
Senast redigerad av skoputs 2022-11-11 kl. 17:20.
Citera
2022-11-11, 17:18
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Özz är blixtsnabb att dra upp rasistkortet. Som att han bara väntar på att låtsas bli kränkt.
Citera
2022-11-11, 17:51
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Viktigt fråga. Men han syns fortsatt tom i TV! Detta är väl mer passande miljö. Liten lokalteater, förvånande att dock nästan 200 pers hade betalat för se skiten.

Sådant här är dock positivt sett till att han förmodligen kommer tappa uppdrag på grund av det. Inte var det heller nog enbart snälla han sagt om medicinen. Han alltså frågat mer om varför personen behövde ta en medicin.
Dessa personer har knappast betalat själva. PK-"komiker" och PK-föreläsare betalas via skattepengar då myndigheter och kommuner köper biljetter åt sina stackars anställda.
Citera
2022-11-11, 17:54
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Medicin mot håriga kurder? Det hade ju varit Gudi behagligt.
Önskar att hon hade svarat något i stil med att hon är allergisk mot terrorfinansiärer och värdelösa komiker.
Citera
2022-11-11, 17:57
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Underbart, då kan du väl presentera ett par länkar till klipp där Özz är "rolig som fan"?

Jag har nämligen aldrig sett eller hört exempel på detta trots att jag frågat folk både på nätet och i levande livet. Det brukar aldrig komma något svar från den som får frågan, bara tystnad med ett förvirrat byfåneflin i ansiktet.

Men jag är fortfarande helt öppen för att Özz är världen roligaste man och att det bara är jag som råkat missa de här mästerliga ögonblicken av komik.

Så varför serverar du inte ett riktigt helfestligt exempel så jag får rulla runt här hemma på golvet med tårarna sprutande av skratt? Ser fram emot att få vråla ut i ett rejält bröl-garv denna mulna och blåsiga november-kväll. Jag väntar.
Det närmaste rolig han har varit var väl när han sminkade upp sig och svamlade i den famösa svågerintervjun?
Citera
2022-11-11, 17:59
Medlem
sardinisardiniens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Ines-
Kanske redan nämnts men minns att han tilltalade en ung tjej längst fram i publiken under en show. Hon hade en djup urringning och ett halsband som hängde ner en bit som hon rättade till då och då. Minns ej exakt vad han sa men han kommenterade hennes bröst och sa att hans fru inte hade en dålig hydda heller...nåt i stil med det.
Gäller visst att man sitter blixtstilla och är propert klädd om man är publik på hans show.
Vadå, var du på den showen då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in