2022-11-05, 11:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mame-
Och naken bild?! Vars är hon NAKEN?
Hon var helt naken med stor gravid mage på ett av de foton som låg i story just då. På ett annat hade hon spetstrosor och ammade.
Citera
2022-11-05, 11:41
Medlem
Smal kropp är inte lika med snygg kropp. Jag såg henne i somras och hon har väldigt dålig hållning, hon skulle behöva träna upp ryggen. Blir så när man bär på sina barn mycket.
Citera
2022-11-05, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postmorten18
Smal kropp är inte lika med snygg kropp. Jag såg henne i somras och hon har väldigt dålig hållning, hon skulle behöva träna upp ryggen. Blir så när man bär på sina barn mycket.

Viss skillnad på att säga ”usch” om
Någons kropp och att rumpan sitter konstigt än att påpeka att personen har dålig hållning?
Citera
2022-11-06, 16:10
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Eller att det alltid ska vara massa kex och kakor eller annan muta med. Sverige behöver plocka fram den här lagen om barnexponering snarast
Jag håller med. Även alla dessa youtube-familjer måste stoppas. Barnen kan ha en kamera i ansiktet från att de vaknar tills att de lägger sig.
Citera
2022-11-06, 16:12
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Förstår inte varför ni öppnar käften när ni inte kan eller vet nått om ämnet!

Jag öppnade min eftersom jag KAN och VET jäkligt mycket om specifika saker i detta fallet om just foton och fotografering!!
emenenen provocerar mig medvetet så in i helvete konstant!!! Jäkligt ofräscht beteende!
Hur mår man när man konstant skall lägga sig i förespråka konstant att JUST hon har precis rätt i exakt allt usch!!
Jag har ju redan sagt att du är bäst och vet bäst. Om allt. Tydligen.

Vem har sagt att Linn eller om du syftar på en annan användare har rätt hela tiden? Den enda som påstår att någon alltid har rätt är du själv när du syftar på dig själv.
Citera
2022-11-06, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Förstår inte varför ni öppnar käften när ni inte kan eller vet nått om ämnet!

Jag öppnade min eftersom jag KAN och VET jäkligt mycket om specifika saker i detta fallet om just foton och fotografering!!
emenenen provocerar mig medvetet så in i helvete konstant!!! Jäkligt ofräscht beteende!
Hur mår man när man konstant skall lägga sig i förespråka konstant att JUST hon har precis rätt i exakt allt usch!!

Hade missat denna kommentar.
Kan informera dig om att jag absolut inte skriver någonting för att provocera dig.
Sedan råkar du ha en tendens att bli provocerad av min åsikt (vilket du givetvis har all rätt att bli).
Jag kommer stå fast vid att bilderna inte är mörka så att man inte ser någonting på dem, och där kan nog de flesta hålla med mig.
Det spelar 0% roll att det var du som skrev kommentaren om att bilderna var så mörka att ingenting syns. Oavsett VEM som hade skrivit den kommentaren så hade jag sagt emot det.

Du kan tycka att jag alltid tror att jag har rätt. Men det är ju just precis det DU tycker om dig själv konstant eftersom du uppenbart inte tål att någon någonsin säger emot dig?
Citera
2022-11-06, 16:22
Medlem
Och ja kvalster. Du kanske har erfarenhet av foto (eller bara påstår det. Knappast som att någon här kan kontroller det). Men faktumet att du anser att bilderna är så mörka att man inte ser någonting på dem gör ju att man kanske vill ifrågasätta om så verkligen är fallet (eller om det är fel på din syn eller telefon).

Jag håller med om att bilderna inte har skärpa när man zoomar in på dem. Men det är ju en helt annan fråga och är inte det jag sade emot dig om.
Om du missade det så är polarns egna bilder precis lika oskarpa. Så jag gissar att instagram är en del i problemet.
Citera
2022-11-06, 21:50
Medlem
Nu skriver hon att medan andra influensers tipsar om fina trosor så tipsar hon om blöjhinkar, men brukar hon inte ofta visa upp sina underkläder, vad hon köpt, vart hon köpt och tipsa om snygga underkläder? 🤔

Den var det väl ändå enligt henne själv hennes följare som tipsade henne om blöjhinken och inte tvärtom?
Citera
2022-11-06, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Nu skriver hon att medan andra influensers tipsar om fina trosor så tipsar hon om blöjhinkar, men brukar hon inte ofta visa upp sina underkläder, vad hon köpt, vart hon köpt och tipsa om snygga underkläder? 🤔

Den var det väl ändå enligt henne själv hennes följare som tipsade henne om blöjhinken och inte tvärtom?

Jo hon är rätt bra på att visa upp underkläder/kläder.
Vill uppenbart bara framställa sig själv som ”speciell”
Citera
2022-11-06, 23:29
Medlem
Undrar en grej som nån kanske kan svara på. Hur går det till rent praktiskt när man, (som Linn påstår att hon blivit), blir tipsad om en pryl och sen går man och köper den. Sen lägger man själv ut en bild på köpta vara och tipsar i sin tur om den - med en adlink…?! Det är lögn att hon blivit tipsad om den till att börja med och att hon använder det som knep för att få folk att trycka på länken? Eller hör man av sig till företaget självmant och säger Tjena jag har blivit tipsad om er blöjhink, ska vi slå till med ett litet samarbete?

Asså hela den där ”influenser”-cirkusen är så fruktansvärt osmaklig. Skulle aldrig nånsin trycka på en adlink, vad det än gällde. Bara fett nyfiken på hur i hela fridens namn sånt här går till egentligen.
Citera
2022-11-07, 07:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hussematte
Undrar en grej som nån kanske kan svara på. Hur går det till rent praktiskt när man, (som Linn påstår att hon blivit), blir tipsad om en pryl och sen går man och köper den. Sen lägger man själv ut en bild på köpta vara och tipsar i sin tur om den - med en adlink…?! Det är lögn att hon blivit tipsad om den till att börja med och att hon använder det som knep för att få folk att trycka på länken? Eller hör man av sig till företaget självmant och säger Tjena jag har blivit tipsad om er blöjhink, ska vi slå till med ett litet samarbete?

Asså hela den där ”influenser”-cirkusen är så fruktansvärt osmaklig. Skulle aldrig nånsin trycka på en adlink, vad det än gällde. Bara fett nyfiken på hur i hela fridens namn sånt här går till egentligen.

Adlinks är inget samarbete med företaget.
Citera
2022-11-07, 08:49
Medlem
”Simon är inte en sån bråkig person”
- Nä han tofflar så mycket så hon ska bli nöjd och kunna försörja honom utan diskussion 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in