2022-08-26, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av henna0313
Och alltid ”har upplevt mer än andra, vad har jag missat? Supa skallen av mig på Rhodos?” som att det är det alla under 30 utan barn gör… supa skallen av sig kan man ju göra även om man har barn om hon nu skulle ångra sig

Exempel på vad hon missat där supa skallen av sig inte är ett krav: resa, jobba, plugga, lära känna sin partner innan dom skaffar barn

Att ha skaffat 3 barn med 3 olika killar inom loppet av typ 4år...
Citera
2022-08-26, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Hennes värld är verkligen svart eller vit. Bara för att man inte väljer att skaffa barn när man är ung betyder det inte per automatik att man super skallen av sig på Rhodos. Folk gör olika val i livet av olika anledningar - verkligen ett hån mot folk som framförallt inte kanske kan få barn och de som väljer att de inte vill ha barn eller väljer att skaffa senare i livet.

Hon har verkligen dålig självkänsla!

Man kan undra varför hon tog upp det just nu?

Kanske hände något på Pinkfesten, kanske kände hon sig tråkig och ointressant i jämförelse med de andra. Att hon inte har hunnit med annat än just det att ha skaffat tre barn i rekordfart.
Citera
2022-08-26, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloi

Kanske hände något på Pinkfesten, kanske kände hon sig tråkig och ointressant i jämförelse med de andra. Att hon inte har hunnit med annat än just det att ha skaffat tre barn i rekordfart.

Hennes ”kompis/kollega” la ut en nästan likadan text 15 timmar tidigare. Så hon fick väl inspiration därifrån
Citera
2022-08-26, 18:12
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hussematte
och nu äter juvelia glass till frukost också. simon säger det själv i storyn.
Haha ja varför inte fortsätta från gårdagen…
Citera
2022-08-26, 18:24
Medlem
Nu undrar hon över vad som kommer underlätta mest i vardagen en airfryer eller slowcooker?
Citera
2022-08-26, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kloi

Kanske eller som någon skrev att hon blev inspirerad av någon annan på IG.

Nu har hon besvarat en kommentar att hon menade att hon inte hade missat något med att skaffa. För man kan göra all tutom att supa på krogen. Det betyder inte man måste skaffa barn tidigt.

Hon tagit bort en kommentar som var kritisk.
Citera
2022-08-26, 18:46
Medlem
ViktoriaVittorias avatar
Jag förstår faktiskt inte varför hon tar upp detta ämne hela tiden? Tycker HON att hon har missat något eller? Om svaret är nej så är det ju bara att hon går vidare med sitt liv..

JAG är iallafall glad att jag och pappan till mina barn fick några år ensamma tillsammans innan vi skaffade barn. Man kan inte leva livet med småbarn som man kan innan, jag kan iallafall inte det..Jag antaŕ att det ändras ju äldre barnen blir.
Citera
2022-08-26, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arline
Nu undrar hon över vad som kommer underlätta mest i vardagen en airfryer eller slowcooker?

Alltså är det en bild på hennes nipple där hon lagt upp denna frågan?!?!?
Citera
2022-08-26, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViktoriaVittoria
Jag förstår faktiskt inte varför hon tar upp detta ämne hela tiden? Tycker HON att hon har missat något eller? Om svaret är nej så är det ju bara att hon går vidare med sitt liv..

JAG är iallafall glad att jag och pappan till mina barn fick några år ensamma tillsammans innan vi skaffade barn. Man kan inte leva livet med småbarn som man kan innan, jag kan iallafall inte det..Jag antaŕ att det ändras ju äldre barnen blir.

Ja den enda som hakat upp sig på det är just Linn. Det är inte alls ovanligt att ha barn som yngre. Och nej det går inte leva samma liv med barn som utan. Så där har hon fel. Det skiljer mycket, enormt ansvar, ingen tid till dig själv, mer pengar som går åt, vänner som försvinner, mindre sömn, mindre tid att göra något, måste vara hemma på kvällen för barnen lägger sig 18-19 massa sjukdomar hela tiden. Förkylningar? Virus.. vabbning. Ja enormt mycket. Och helt ärligt? Alla tycker inte det är kul. Och jag har full förståelse för folk som inte avlar på sig själv som en kossa som Linn gör. Sen att hon tjatar om att hon är en ung mamma med 3 barn och 3 pappor är inte en bragd. Inte min dröm i alla fall. Jag är tacksam att jag skaffade mig utbildning, stabilt förhållande, hade mycket vänner och familj runt mig som stöd, och att jag hade haft klar min ungdom innan jag valde att skaffa barn. Mognad och erfarenhet behövs, samt kunskap. Det har inte Linn något av.

Så hon borde verkligen sluta skryta om det där. Som att hon varit med om massa saker. Det enda hon varit med om är att sära extra på benen och bli gravid. Andra i hennes ålder super inte skallen i tusen bitar. Dom pluggar, reser, jobbar, umgås med sina vänner, vandrar, etc… hon verkar tro att det enda som finns till livet utöver barn är supa skallen i bitar. Smart tjeja!
Citera
2022-08-26, 22:34
Medlem
Cloud88s avatar
Om man försöker se lite djupare i det..................... Är det hennes följare hon försöker övertyga att det är så, eller försöker hon övertyga sig själv att det är så?
Citera
2022-08-27, 08:42
Medlem
Hon kanske hoppas på att bli sponsrad med en flygresa!?
Citera
2022-08-28, 12:30
Medlem
Vad har Bell för ”sko” på foten på fotot Linn tog inatt när hon sitter i babysittern?

Zooma även i och kolla hennes tånaglar.
Visst ser dom väldigt långa ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in