Citat:
Ursprungligen postat av
Kvalster69
Jag lägger minimalt med tid här gumman😂 du verkar ha ett ganska tragiskt liv, förmodligen är du osams med din man jämnt och ständigt oxå om du ens har någon. Du är ALLTID först med att svara allt o alla och du skriver enorma mängder och verkligen varje dag. Det handlar om att jag faktist inte bryr mig om vad du skriver tycker det bara är löjligt så som du håller på 😂 skulle inte kalla det för ett händelserikt liv när du sitter varenda helg, kväll och natt på Flashback..ganska förnedrande.
Jag är rätt dubbelmoral av mig brukar skriva till Linn privat då och då att hon är fin osv och får svar av henne direkt hon blir så himla glad! Hon är rätt söt ändå ni har fått mig att gilla henne istället😂
Tro det eller ej. Till och med jag har en gräns. Och nu orkar jag ärligt talat inte försöka förklara för dig fler gånger hur snabbt en lång kommentar tar för mig att skriva. Eller hur lång tid jag rullar en vagn varje dag. Eller hur många gånger per natt jag tar upp min telefon för att inte somna när jag matar mitt barn.
Vi har fått dig att gilla henne? Du är den som slänger mest skit på Linn här och säger usch om hennes kropp?
Tyck du att jag är tragiskt. Det bryr jag mig inte om ett skit (framförallt inte med tanke på din fula retorik)