2022-11-04, 16:14
Medlem
Tycker faktiskt inte heller att PoP reklamen var bra. Finns ingen julkänsla. Som någon skrev, slå in paket och ta fram en ljusslinga. Då hade iaf jag blivit mer lockad.
Citera
2022-11-04, 16:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Ja håller verkligen med. Det känns ju också väldigt skevt att det inte räknas som att barnen arbetar när de fotas till förälders sociala kanaler. Samma fotografering men direkt för polarn och pyret akullw hy räknas som arbete
Vet du vad jag tycker är rimligt? Om vi ska köra din attityd! Sluta ge kära tingelinn obefogad skit som att hon bara skulle ge barnen massa socker hela tiden!! Du vet ingenting om hennes kostcirkel till barnen!! Elle rom hon mutar barnen!! Kakan var nog bara rekvisita
Citera
2022-11-04, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kvalster69
Vet du vad jag tycker är rimligt? Om vi ska köra din attityd! Sluta ge kära tingelinn obefogad skit som att hon bara skulle ge barnen massa socker hela tiden!! Du vet ingenting om hennes kostcirkel till barnen!! Elle rom hon mutar barnen!! Kakan var nog bara rekvisita

Jag har inte skrivit någonting om kakor eller mutor? Och brukar heller inte vara den som påpekar sockerintaget mer än att det knappast är ”lite” (ur bemärkelsen att Linn hela tiden påstår att de knappt får socker)
Citera
2022-11-04, 16:25
Medlem
Citat:

Jag höll alltså med om lagstiftningen (kanske skulle varit tydligare med vad jag höll med om)
Citera
2022-11-04, 16:32
Medlem
Cloud88s avatar
Dom lagar bara ett strikt antal maträtter som som dom varvar hela tiden. Pyttipanna är en av rätterna. Mellan de blir de mycket yoghurt och frukt.
Citera
2022-11-04, 18:58
Medlem
Citat:
Inte så jävla fräscht att få en o annan nakenbild tryck i ansiktet på en direkt på morron kvisten från linnsans instagram händelser. Usch! Hon har inte en vacker kropp eftersom hon inte tränar den! Rumpan sitter konstigt när man inte tränar och trosorna lol sjukaste jag sätt.

Men alltså URSÄKTA?! Man kan ha fin kropp utan att träna, och det har Linn. Hon har fött 3 barn, och ser otroligt fräsch ut i kroppen. Och naken bild?! Vars är hon NAKEN?
Man kan ju undra hur du ser ut egentligen 🥱
Citera
2022-11-04, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mame-
Men alltså URSÄKTA?! Man kan ha fin kropp utan att träna, och det har Linn. Hon har fött 3 barn, och ser otroligt fräsch ut i kroppen. Och naken bild?! Vars är hon NAKEN?

Antar att det är bilden när hon ammar Belle?

Linn har otroligt fin kropp efter tre barn ja. Förstår inte hur man över huvud taget kan kommentera att Linn skulle ha ful kropp när hon har en kropp som ser ut precis som samhällets ”ideal”.
Och alldeles oavsett kan jag inte tycka att det är rimligt att kommentera en kropp på det sättet.

Sedan är det klart att alla kroppar mår bra av motion/träning. Men det är ju en helt annan sak
Citera
2022-11-04, 20:24
Medlem
Citat:

Hon är ju naken på bilden där hon la ut frågelådan, men eftersom kvalster även nämner trosor så är de ju omöjligt den bilden hen menar
Citera
2022-11-04, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enenenenen
Antar att det är bilden när hon ammar Belle?

Linn har otroligt fin kropp efter tre barn ja. Förstår inte hur man över huvud taget kan kommentera att Linn skulle ha ful kropp när hon har en kropp som ser ut precis som samhällets ”ideal”.
Och alldeles oavsett kan jag inte tycka att det är rimligt att kommentera en kropp på det sättet.

Sedan är det klart att alla kroppar mår bra av motion/träning. Men det är ju en helt annan sak

Ja jag förmodar att det är den "naken" bilden hon menar 🥱 rumpan sitter konstigt?! Hur ska den sitta då? Äh jag begriper inte vad det är frågan om faktiskt.

Och ja! Helt rätt alla mår bra av att röra på sig, men nu var det ju inget snack om den saken. Utan att ännu en gång kritisera en annan kvinnas kropp och utseende 🤮
Citera
2022-11-04, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallihallo123
Hon är ju naken på bilden där hon la ut frågelådan, men eftersom kvalster även nämner trosor så är de ju omöjligt den bilden hen menar

Nä det är inte den vackra gravid bilden hon syftade på, utan bilden när hon ammar Belle.
Citera
2022-11-05, 10:10
Medlem
Citat:
Ja jag förmodar att det är den "naken" bilden hon menar 🥱 rumpan sitter konstigt?! Hur ska den sitta då? Äh jag begriper inte vad det är frågan om faktiskt.

Och ja! Helt rätt alla mår bra av att röra på sig, men nu var det ju inget snack om den saken. Utan att ännu en gång kritisera en annan kvinnas kropp och utseende 🤮

Ja riktigt tråkigt. Hoppas verkligen inte att Linn läser och tar åt sig av detta (tror tyvärr hon har väldigt mycket mer komplex än vad hon erkänner både för andra och sig själv)
Citera
2022-11-05, 10:20
Medlem
Citat:
Nä det är inte den vackra gravid bilden hon syftade på, utan bilden när hon ammar Belle.

Nej jag vet, svarade bara på ditt ”var är hon naken”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in