2022-11-05, 20:33
Medlem
Spotlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Har du en susning om var den intervjun finns?

Jag glömde att tanka ner den med Audacity appen.

Inte en aning just nu. Återkommer om jag stöter på den igen.
En ganska vänskapskorrupt intervju där JJs fördelar som vän fick stort utrymme. "Anna" 28, var en litet udda fågel i sammanhanget. Fick för mig att intervjun avpublicerades pga att Anna 28 blev snabbt igenkänd och identifierad här på Flashback. Varför annars liksom?
Senast redigerad av Spotlife 2022-11-05 kl. 20:40.
Citera
2022-11-05, 20:35
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TorsteniSthlm76
Det stämmer alltså att Alb*n och JJ hade ett förhållande bakom TTs rygg?

Stackars TT isåfall..........
Men herregud
Det är ju fullständigt påhittat
Citera
2022-11-05, 20:35
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Den har jag redan. Det var inte den ANNA som snackade om resan på färjan...

"Anna" begärde själv att sen skulle tas bort efter alla "negativa" reaktioner den skapade.
Citera
2022-11-05, 20:38
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorvenkorven123
Nej, har bara hört detta idag och det stämmer.

Kan man se vilken röd bil det är? Genom att Johannas båda föräldrar har en röd bil.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Vet vi att hon verkligen följde med dem hem direkt efter Nöjet, ledandes sin cykel?

- Finns det vittnen som stärker de uppgifterna?

Tänker att det inte alls måste ha varit upptakten till en ev. konfrontation eller alls ha gått till så.

Varenda gång jag tänker på om hon verkligen följde med dem hem så påminner jag mig själv om dunsarna och allt oväsen, och då känner jag mig plötsligt säker. Har så väldigt svårt att tro att det skulle ha varit något annat som lät så högt i lägenheten, SÄRSKILT med tanke på hur grannen beskriver JJ som så stressad och upprörd efteråt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
"Anna" begärde själv att sen skulle tas bort efter alla "negativa" reaktioner den skapade.
Ja… vad hade hon, och alla andra som försökt underminera polisutredningen, bekräftade uppgifter och bevis, trott egentligen? Undrar vad de människorna nu tänker.
Citera
2022-11-05, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjorvenkorven123
Övervakningsfilmer från natten finns vid en mack där JJ’s bil passerar strax innan 04.00, samma bil syns åka tillbaka 05:45.

Riktning mot Nye på ditvägen och tvärtom på hemvägen.

Ja Gulf har gott om kameror varav nån är nära mot Nygatan.

https://www.bildtagg.se/bild/qxez7b5u81uy668igs9ixv0s

https://www.bildtagg.se/bild/imo5ddos2s9hnlevv6l7ugo

Har haft dom och de som sitter vid Circle K som kandidater.

https://www.bildtagg.se/bild/z3sq9leqv0imlf2if4squyt
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jesss1234
Det är så mycket i denna historia jag inte får ihop. Toves cykel ska ha stått parkerad slarvigt säger J s granne, sen efter Mcdonald ligger en påse i, vart är den ifrån? Är toves saker i påsen, och M har lagt de däri för att cykeln ska bort? Kanske skulle hon försöka ta bort cykeln medan J var på McDonalds men inte hann? Varför tar då Jj med påsen in igen?

När Mp ska söka så säger en person att de bara ska leta efter Tove inga saker, är hennes tillhörigheter hittade? Vart ?

På Jj s Facebook i en kommentar på ett foto undrar någon som säkert sökt efter J om det är hon som mördat Tove. En kille ska då ha gått i försvar ordentligt. Kan detta vara bänken vid MCD och vet han något?

Jag tror JJ skulle ta bort cykeln när hon stötte på på grannen i trapphuset och allt planerat blev fel? hon va då tvungen att hitta på något tex att hon skulle till Mcdonalds, sen såg tyvärr grannen cykeln då både när han körde henne till Mcdonalds och när dom kom tillbaka då va den historien körd att tove hade cyklat hem vid en viss tidpunkt, det är vad jag tror.
Citera
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spotlife
Inte en aning just nu. Återkommer om jag stöter på den igen.
En ganska vänskapskorrupt intervju där JJs fördelar som vän fick stort utrymme. "Anna" 29, var en litet udda fågel i sammanhanget. Fick för mig att intervjun avpublicerades pga att Anna 29 blev snabbt igenkänd och identifierad här på Flashback. Varför annars liksom?

Ja, så var det, och alla "elaka" kommentarer på Aftonbladets facebook-sida.
Citera
2022-11-05, 20:41
Medlem
På riktigt undrar jag hur ”Anna” mår i detta.
Citera
2022-11-05, 20:41
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jotaalfa
Okej, så han har något med saken att göra? Åtminstone indirekt? Om det nu stämmer så ligger ju otrohet nära tillhands, och säkert en stor dos avundsjuka från JJ som många redan varit inne på sedan länge i tråden. Lägg därtill att T säkert utan problem kunnat stå upp för sig själv och konfronterat JJ, vilket kanske inte JJ är van vid. Detta kan ju leda in på andra saker som man tycker om personen i fråga, som personangrepp etc. Det kan ha drivit JJ till att antingen medvetet, eller omedvetet, bragt henne om livet tillsammans med MH. Så konflikten kanske inte i sig har med saken att göra, mer än att en konflikt blir större och till slut svämmar över och då blir kanske kärnfrågan mindre viktig.

Ja det sägs ju i tråden att Johanna ska haft ihop det med Albin?
Det du säger är vettigt om händelsen och hur den kan urarta
Citera
2022-11-05, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lindblomsgrön
Kan man se vilken röd bil det är? Genom att Johannas båda föräldrar har en röd bil.
Bilen som beslagtogs på måndagmorgonen ute på Ekenässjöns skola är det. Var den rosaröd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in