2022-11-05, 13:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus
Hur fan kan det inte bli mer rabalder över Patrik Sjöbergs kokainfest med två 18-åriga tjejer (om dom ens är det)? Det är ju helt jävla uppenbart att dom alla är påtända. Och oavsett om dom inte skulle vara det (tro mig, det är dom) så är det ändå minst sagt ett märkligt beteende. Det ger mig en bitter eftersmak i munnen att se en gubbe nära 60 år hålla på på det här sättet han gör med unga tjejer.

SÄRSKILT med tanke på Patriks engagemang för att motverka pedofilers jakt på barn så är detta skandal. Och nog fan tänder han på tonåringar, precis som gäddorna han jagar - den saken är klar. Kapten Klänning-radarn gör fullt utslag på honom.

"Varför är du inte med tjejer i din egen ålder?" - Patrik Sjöberg

Han lockar med kokain som den vane groomare han är, och verkar dessutom stolt över sina erövringar. Han är inget mindre än en barnsexköpare, usch och tvi!
Citera
2022-11-05, 13:15
Medlem
Citat:
Hur fan kan det inte bli mer rabalder över Patrik Sjöbergs kokainfest med två 18-åriga tjejer (om dom ens är det)? Det är ju helt jävla uppenbart att dom alla är påtända. Och oavsett om dom inte skulle vara det (tro mig, det är dom) så är det ändå minst sagt ett märkligt beteende. Det ger mig en bitter eftersmak i munnen att se en gubbe nära 60 år hålla på på det här sättet han gör med unga tjejer.

SÄRSKILT med tanke på Patriks engagemang för att motverka pedofilers jakt på barn så är detta skandal. Och nog fan tänder han på tonåringar, precis som gäddorna han jagar - den saken är klar. Kapten Klänning-radarn gör fullt utslag på honom.

Jo, många som nämnt den saken hundratals gånger. Sannolikheten att den läckta filmen skulle utgöra de yngsta tjejer "daddy" har släpat hem är ju ganska minimal.

Tror att Dumpens fanatiska skara skulle acceptera att Patrik våldtog en av Patrik nerdrogad 13-åring mitt på Avenyn utan att klaga. Så hjärntvättade är de.

Sara har ju enligt hennes domar kört runt drogpåverkad, utan körkort, i en bil med körförbud och haft sina barn med sig i den samt en stor kökskniv hon skulle ha för att "plocka svamp".

Nu jobbar de gemensamt för att krossa så många barn de kan för att rädda fiktiva barn! Samt fylla på plånboken lite! Vilka hjältar!

Har för övrigt räknat ut vem den andra som tog livet av sig är. Dansband. Jävla tragiskt. Mina sympatier!
Citera
2022-11-05, 13:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Littra
Nja, dumpens metoder är väl mindre övertramp än om man jämför med t.ex. Haveristerna-Sanna som sitter och upprepar och okritiskt sprider falska rykten baserat på andras långsökta idéer om att Joakim Lundell skulle vara pedofil?
Varför är det ok att göra fel så länge man anser att någon annan gör mer fel?
Citera
2022-11-05, 13:36
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odif6891
Jo, många som nämnt den saken hundratals gånger. Sannolikheten att den läckta filmen skulle utgöra de yngsta tjejer "daddy" har släpat hem är ju ganska minimal.

Tror att Dumpens fanatiska skara skulle acceptera att Patrik våldtog en av Patrik nerdrogad 13-åring mitt på Avenyn utan att klaga. Så hjärntvättade är de.

Sara har ju enligt hennes domar kört runt drogpåverkad, utan körkort, i en bil med körförbud och haft sina barn med sig i den samt en stor kökskniv hon skulle ha för att "plocka svamp".

Nu jobbar de gemensamt för att krossa så många barn de kan för att rädda fiktiva barn! Samt fylla på plånboken lite! Vilka hjältar!

Har för övrigt räknat ut vem den andra som tog livet av sig är. Dansband. Jävla tragiskt. Mina sympatier!

Det skulle inte förvåna mig om Sara sitter på en hel del hållhakar på Patrik S. Hon är en farlig jävel som bevisligen inte drar sig för någonting. Hon beter sig PRECIS som min polares tidigare flickvän som har borderline. EXAKT samma personlighet och beteende. Riktigt jävla obehaglig typ.

Människor som är normalt funtade i huvudet vill så klart förhindra att barn blir groomade och ännu värre utsatta för sexuella övergrepp (blev det själv som 11-åring av en släkting och vet vilket helvete det är) - men detta är fel metod. Punkt slut.

Hur dumpen kan fortsätta att existera är för mig ett mysterium då det måste vara många vid det här laget som anmält dom för både det ena och det andra. Bara en sån sak som GDPR borde vara tillräckligt för att ta ner sidan kan man tycka. Märkligt.
Citera
2022-11-05, 13:38
Avslutad
Dumpen har samma effekt som virtual reality har för många losers. En missanpassad och överviktig lågstatusmänniska kan fortfarande få beundran och gemenskap genom något fantasyspel där denne är världens bästa svärdssmidare. Inte heller ser folk snett på dig för att du har låg intelligens och resonerar osammanhängande eftersom allt du behöver rapa upp är "död åt pedofilerna, alla som inte håller med är pedofiler!". En välkomnande gemenskap för alla utstötta, där misstänkliggörande gentemot alla andra är en självklarhet och som stärken grupptillhörigheten. Dom som är på toppen av denna fantastiska pyramid är också dom som uttrycker mest hat genemot pedofiler, ju mer du papegojrabblar floskler och ju mer övertygad du låter desto bättre.
Senast redigerad av SvenOlavsen 2022-11-05 kl. 13:50.
Citera
2022-11-05, 13:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Sara är/var bankrutt, stora skulder med vilka hon aldrig någonsin skulle kunnat leva ett drägligt liv, men med dumpen.se så får hon in swishpengar rakt in på eget konto, helt utan yttre insyn av någon oberoende person, hur kan Skatteverket, Försäkringskassan bara låta henne fortsätta bedrägeriet, helt ofattbart.

Tillsammans med Putte Sjöberg även numera under namnet "WhosYourDaddy" utnyttjar Sara Puttes kändisskap, för utan Putte hade ingen dumpen funnits, men även han är i behov av pengar, så blir lite win-win, Putte skulle dock kunna hitta eget levebröd men att få lite dumpenswish kräver inte mycket av honom och han har alltid gillat enkla pengar.

Som du säger, gör om, gör rätt, för en dumpen med seriösa utbildade personer i ledningen behövs för att på riktigt ge sej i kast med pedofiler. Men inte genom drivkraft av hämndlystnad eller för egen ekonomisk vinning
.

Sjukt. Att ingen ser igenom hennes agenda och dubbelspel.
Citera
2022-11-05, 13:56
Medlem
Att kritisera Sara och Patrik så intensivt som några gör här skriker ju bara av att de skäms för att de tänder på barn. Och för att slippa ta i den egenskapen som man har så pratar man om Sara och Patrik.

Nu handlar ju den här tråden om de äldre män som vill träffa barn som är yngre än femton. Just för att det är ett brott och för att det är ett i deras tycke ett härligt övergrepp och en våldtäkt mot barn.

Hur har det blivit så här snett för en del män? Varför kan de inte söka sig till någon som fyllt femton och försöka få en slags relation? För något är fel när man pratar om att ta någons oskuld som man knappt ens vet vad de heter?

Men nu sitter hela Sverige och sprider bilder på de här gubbarna så att polisen hittar hem till dem. Och även om de rör sig utomhus för att träffa något annat offer att våldta så är risken nu väldigt stor att någon känner igen dem, fotar dem och bilden cirkulerar på internet.

Men Dumpen är ju också till för att förändra straff för våldtäkt mot barn och grooming och att poliser ska på heltid jobba för att hitta gubbarna som finns på orten. De ska sökas upp och dömas.
Citera
2022-11-05, 13:59
Medlem
Statsminister2030s avatar
Citat:

Patrik borde hänga med alkade 60åriga kärringar . Jag skiter egentligen vem han är med, men det värsta jag vet är folk som predikar en sak och lever tvärtom själv. . Konstigt att en alkad fd idrottsman och en tjackhora har fått sånt genomslag.
Citera
2022-11-05, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Det kan vara en mycket bra idé, men säger som Dumpen, det skulle hon tänkt på innan. Folk som förlorat allt, är farliga.
e de ett hot du framför mot henne här ?
Citera
2022-11-05, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Det ironiska är att det bara är medelålders män och kvinnor nästan som stöttar dumpen,ser inte många tonårs tjejer eller killar göra detsamma. Tvärtom så ser jag tonårs killar skämta om dumpen medans någon tjej skrev att en av gäddorna ”Va ju ändå söt ”

Jag menar han som hela tiden svarade yes yes som dessutom lär varit påverkad av droger. Egentligen varför ska staten eller två pundare avgöra vem som får ligga med vem? Är man mogen ha sex överhuvudtaget så är man väl det med vem som helst så länge det sker via samtycke kan man tycka.
länka till de här för jag tror du fetljuger
Citera
2022-11-05, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
Att kritisera Sara och Patrik så intensivt som några gör här skriker ju bara av att de skäms för att de tänder på barn. Och för att slippa ta i den egenskapen som man har så pratar man om Sara och Patrik.

Nu handlar ju den här tråden om de äldre män som vill träffa barn som är yngre än femton. Just för att det är ett brott och för att det är ett i deras tycke ett härligt övergrepp och en våldtäkt mot barn.

Hur har det blivit så här snett för en del män? Varför kan de inte söka sig till någon som fyllt femton och försöka få en slags relation? För något är fel när man pratar om att ta någons oskuld som man knappt ens vet vad de heter?

Men nu sitter hela Sverige och sprider bilder på de här gubbarna så att polisen hittar hem till dem. Och även om de rör sig utomhus för att träffa något annat offer att våldta så är risken nu väldigt stor att någon känner igen dem, fotar dem och bilden cirkulerar på internet.

Men Dumpen är ju också till för att förändra straff för våldtäkt mot barn och grooming och att poliser ska på heltid jobba för att hitta gubbarna som finns på orten. De ska sökas upp och dömas.
Gäddorna vill inte ha någon form av relation med fiskarna de chattar med , de vill bara ha sex en gång med någon som är helt oerfaren . Hade det varit tillåtet och funnits bordeller med 12-14-åringar skulle de bokat ett möte där istället för att anstränga sig och leta efter barn på nätet . De flesta gäddor skulle knappast haft råd att betala priset för vad en oskuld skulle kostat på en bordell därför försöker de hitta unga tjejer/pojkar på nätet helst de som har problematisk tillvaro med dåliga relationer till vuxna
Citera
2022-11-05, 17:17
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 80y
e de ett hot du framför mot henne här ?
Nej en varning, vad som kan bli utfallet på ett sådant beteende som Sara har.

Vill nämligen inte att någon ska dö i förtid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in