Citat:
Ursprungligen postat av
populopidus
Hur fan kan det inte bli mer rabalder över Patrik Sjöbergs kokainfest med två 18-åriga tjejer (om dom ens är det)? Det är ju helt jävla uppenbart att dom alla är påtända. Och oavsett om dom inte skulle vara det (tro mig, det är dom) så är det ändå minst sagt ett märkligt beteende. Det ger mig en bitter eftersmak i munnen att se en gubbe nära 60 år hålla på på det här sättet han gör med unga tjejer.
SÄRSKILT med tanke på Patriks engagemang för att motverka pedofilers jakt på barn så är detta skandal. Och nog fan tänder han på tonåringar, precis som gäddorna han jagar - den saken är klar. Kapten Klänning-radarn gör fullt utslag på honom.
"Varför är du inte med tjejer i din egen ålder?" - Patrik Sjöberg
Jo, många som nämnt den saken hundratals gånger. Sannolikheten att den läckta filmen skulle utgöra de yngsta tjejer "daddy" har släpat hem är ju ganska minimal.
Tror att Dumpens fanatiska skara skulle acceptera att Patrik våldtog en av Patrik nerdrogad 13-åring mitt på Avenyn utan att klaga. Så hjärntvättade är de.
Sara har ju enligt hennes domar kört runt drogpåverkad, utan körkort, i en bil med körförbud och haft sina barn med sig i den samt en stor kökskniv hon skulle ha för att "plocka svamp".
Nu jobbar de gemensamt för att krossa så många barn de kan för att rädda fiktiva barn! Samt fylla på plånboken lite! Vilka hjältar!
Har för övrigt räknat ut vem den andra som tog livet av sig är. Dansband. Jävla tragiskt. Mina sympatier!