2022-11-02, 07:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av crille666
https://youtu.be/ew5UFbQ-OS8

Kommit lite info om world cup läget nu

Verkar inte som att det kommer vara ettcseparat WC UT läge, utan man kör vidare med sitt vanliga lag, men det kommer komma special VM kort osv

Så det lär väll inte orsaka mega market crasch iaf

Tror endå det finns en risk för en mega krasch.

Det kommer finnas kort man har bara under VM I FUT, som sen försvinner efter. Man kommer kunna med dessa få permanenta kort.

Det kommer förmodligen göra att folk inte köper ihop bästa möjliga lag till WL osv.

Black friday kommer snart.

Alla som köpte Ultimate Versionen för en VM hero 11 november( vanliga hero försvinner ur packs och de lär tappa mycket värde)

Detta är endå perioden som EA tjänar mest på FP, tror de kommer gå all in på släppa så mycket som möjligt kopplat till VM , sbcer och promos.

Det är ju betydligt svårare att få fodder via upgrade packs i år.
Nya kemi systemet gör att vill man testa någon ny behöver man bygga om hela laget.
Citera
2022-11-02, 08:30
Medlem
sonofnatures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FifaUltimateTeam

Det kommer finnas kort man har bara under VM I FUT, som sen försvinner efter. Man kommer kunna med dessa få permanenta kort.

Det kommer förmodligen göra att folk inte köper ihop bästa möjliga lag till WL osv.

Alla som köpte Ultimate Versionen för en VM hero 11 november( vanliga hero försvinner ur packs och de lär tappa mycket värde)

Detta är endå perioden som EA tjänar mest på FP, tror de kommer gå all in på släppa så mycket som möjligt kopplat till VM , sbcer och promos.

Nya kemi systemet gör att vill man testa någon ny behöver man bygga om hela laget.

Fan va skoj
Precis va fut behöver nu , är ett vm mode + riktiga vm
Matcherna visas ju bra tider oxå på tv🙂
Kommer bli en rolig månad
Man kommer nog glömma av att köpa julklappar i tid 😂 🎅 🎄
Citera
2022-11-02, 08:32
Medlem
Citat:

Jo , Därför jag kör med ett untrade lag

Jag tycker redan priserna är låga

Men slutar väll med att det aldrig blir tilfälle att köpa lg, priserna går ständigt nedåt 🤣
Citera
2022-11-02, 14:34
Medlem
"Det går inte att hitta motståndare. Försök igen senare."

Detta problem är återkommande och då är tillochmed cross-play aktiverat. Det blir väl som vanligt, att man köper spelet svindyrt och avinstallerar efter en månad
Citera
2022-11-03, 12:11
Medlem
sonofnatures avatar
Körde wl kvalet igår , 2 vinster och 2 förluster . Fan va segt det va på plan 😂 sirap deluxe.
Inte kört kvalet innan .
Ska köra klart senare idag/imon

Väldigt segt å få match utan crossplay på Xbox next gen . Tänker hela världen lirar ju , men ändå sitter man där å får vänta som ett fån

Får nog bli cross play igen aktiverat

Verkar va mindre lirare i år på Xbox än förra året
Minns ej fick vänta så länge på match när körde next gen i början . Körde ju old gen mest då i FIFA 22
Citera
2022-11-03, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonofnature
Körde wl kvalet igår , 2 vinster och 2 förluster . Fan va segt det va på plan 😂 sirap deluxe.
Inte kört kvalet innan .
Ska köra klart senare idag/imon

Väldigt segt å få match utan crossplay på Xbox next gen . Tänker hela världen lirar ju , men ändå sitter man där å får vänta som ett fån

Får nog bli cross play igen aktiverat

Verkar va mindre lirare i år på Xbox än förra året
Minns ej fick vänta så länge på match när körde next gen i början . Körde ju old gen mest då i FIFA 22

Märker också av att man knappt hittar matcher på xbox next gen... Rivals går väl någorlunda men ska man göra objectives och måste nöta vänskapsmatcher blir det värre...

Gjorde 85+ totw idag, tänkte inte göra den men fick några dubbletter av Rivals reward så körde... 85 traore, högerback från franska ligan. Fyfan vad tråkigt kort..
Citera
2022-11-03, 21:59
Medlem
JoeL431s avatar
Jag packade Fofana Out of Position. Han passar inte riktigt in i mitt lag och är svår att länka.

Har inte så mkt coins, när bör jag sälja han. Direkt eller ska jag spara honom tills senare?

Vad tror ni som har koll om prisutvecklingen?
Senast redigerad av JoeL431 2022-11-03 kl. 22:01.
Citera
2022-11-04, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Jag packade Fofana Out of Position. Han passar inte riktigt in i mitt lag och är svår att länka.

Har inte så mkt coins, när bör jag sälja han. Direkt eller ska jag spara honom tills senare?

Vad tror ni som har koll om prisutvecklingen?

Han har goda chanser att stiga lite under helgen dels pga det inte verkar komma någon ny promo.

Men har du lite coins så kan det vara smart att sälja direkt.

Förmodligen blir det en market krasch nästa vecka men den kan komma innan beroende på vad EA släpper vid content idag.
Citera
2022-11-04, 11:58
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Han har goda chanser att stiga lite under helgen dels pga det inte verkar komma någon ny promo.

Men har du lite coins så kan det vara smart att sälja direkt.

Förmodligen blir det en market krasch nästa vecka men den kan komma innan beroende på vad EA släpper vid content idag.
Tack för hjälpen, jag sålde av honom igårkväll faktiskt för 97k. Såg att han droppa i pris senaste dygnen.

Jag kör Serie A/Premier League hybrid. 442. Är det okreativt att försöka spara och köpa Haaland och Odegaard eller haha. Är sjukt nöjd med Gabriel Jesus och Nunez egentligen. Men tänkte om jag har Gabriel och Haaland ST och lägger Odegaard på CM position under. Vet att han är COM egentligen kanske är dålig position CM?
Citera
2022-11-04, 14:37
Medlem
finns det ett spel man kan bli mer förbannad på än detta?

kör silvercupen, har grindat hem alla silver stars-spelare och med max chem-läget ger det ganska fint övertag att ha 6st sådana i laget jämfört med motståndare som har 0-2st

möter en kille som har ett sånt kort, Mama eller vad han heter. han är ok, men jag är bättre. men tror du inte jag får tre st givna mål i stolpe+ribba, medan han får två mål som bara är helt cp?

första målet är en yttersida från 25m. skottet är inte ens bra, landar 2m från stolpen och är bara att ta ett steg mot bollen och fånga. min målvakt tar inget steg mot bollen, hoppar rakt upp och missar den med 1-2m. pinsamt spel.

andra målet är ett sånt där inlägg som går parallellt med mållinjen som min målvakt bara står och tittar på istället för att ta ett steg ut och fånga. hur slår man såna? pinsamt spel igen.

och sen firar han med siuuu på det. ungjävel
Citera
2022-11-04, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeL431
Tack för hjälpen, jag sålde av honom igårkväll faktiskt för 97k. Såg att han droppa i pris senaste dygnen.

Jag kör Serie A/Premier League hybrid. 442. Är det okreativt att försöka spara och köpa Haaland och Odegaard eller haha. Är sjukt nöjd med Gabriel Jesus och Nunez egentligen. Men tänkte om jag har Gabriel och Haaland ST och lägger Odegaard på CM position under. Vet att han är COM egentligen kanske är dålig position CM?

Undvik att köpa på dig dyrare guld som Haaland , han har tappat mycket pris och kommer droppa mycket närmsta tiden.

Spara ihop till efter blackfriday då kommer markanden vara mycket billigare även på de bättre korten.

I just 442 är der viktigt att ha antingen bra defensiv mittfältare eller box to box. Ödegaard håller inte riktigt måttet gällade det.
Citera
2022-11-04, 17:53
Medlem
JoeL431s avatar
Citat:
Undvik att köpa på dig dyrare guld som Haaland , han har tappat mycket pris och kommer droppa mycket närmsta tiden.

Spara ihop till efter blackfriday då kommer markanden vara mycket billigare även på de bättre korten.

I just 442 är der viktigt att ha antingen bra defensiv mittfältare eller box to box. Ödegaard håller inte riktigt måttet gällade det.
Tur jag sålde Fofana igår kväll han sjunk som en sten.

Tack det är dom där tipsen om marknaden jag inte själv har koll på. Håller i slantarna någon vecka då .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in