2022-11-04, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humanhistory
Det va inte det ja snackade om utan att vad män som förlorat allt är kapabla till att göra. Fattig eller förmögen. Gränserna de tidigare hade kommer att sakta överskridas.
I tråden är det många som gör påstående om att gäddorna är ensamma isolerade män som inte lyckats få kontakt med kvinnor och därför gladeligen möter upp barn eftersom de är så desperata att någon gång få sex.
Nu är gäddorna tydligen män som förlorat allt som partner, familj, vänner mm
Kanske dags att bestämma sig för om gäddorna är ensamma kufar eller om de är vanliga familjefäder
Citera
2022-11-04, 12:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Att du försvarar gäddorna och utgår ifrån deras perspektiv är fortfarande min tolkning.
Försvarar jag dem för att jag inte är enig med dig om hur hårt de ska straffas?

Citat:
Att du skulle ha ett egen intresse tar till jag tillbaka och ber om ursäkt för eftersom jag inte hittar något inlägg i min sökning där du faktiskt uttrycker något sådant.
Bra
Citera
2022-11-04, 12:52
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Försvarar jag dem för att jag inte är enig med dig om hur hårt de ska straffas?

Bra

Du försvarar dem både genom att försöka wobbla bort vilka de är och den skada de kan åstadkomma på sina offer.
Du ställer fyraåringar mot fjortonåringar fast det inte är relevant. Skadan för fjortonåring blir inte mindre för att en fyraåring skonats.
Du förringar deras ansvar för deras handlingar och försöker överföra ansvaret på Dumpen.

Det handlar inte om straff utan om var ansvaret ligger.
Citera
2022-11-04, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
I tråden är det många som gör påstående om att gäddorna är ensamma isolerade män som inte lyckats få kontakt med kvinnor och därför gladeligen möter upp barn eftersom de är så desperata att någon gång få sex.
Kanske dags att bestämma sig för om gäddorna är ensamma kufar eller om de är vanliga familjefäder
Skulle säga att det är 160 olika individer, med olika livssituationer. Vissa levde med familj, vissa inte.
Citera
2022-11-04, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Skulle säga att det är 160 olika individer, med olika livssituationer. Vissa levde med familj, vissa inte.
De flesta levde inte isolerade och ensamma förutom några uppenbart inte helt normala som mannen med godislådorna, killen vars familj var tacksamma för att han hängdes ut ..övriga levde helt vanliga liv med partner och familj
Att fru och barn drabbas är vad de flesta som vill ha bort Dumpen anger som skäl
Citera
2022-11-04, 13:20
Medlem
Citat:
De flesta levde inte isolerade och ensamma förutom några uppenbart inte helt normala som mannen med godislådorna, killen vars familj var tacksamma för att han hängdes ut ..övriga levde helt vanliga liv med partner och familj
Att fru och barn drabbas är vad de flesta som vill ha bort Dumpen anger som skäl
Du har nog helt rätt i att flertalet varit "normala" på så sätt.
Jag vill inte ha bort dumpen. Jag skulle dock vilja ha bort de destruktiva, sadistiska elementen från Dumpen (min åsikt).
Citera
2022-11-04, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charvet
Migrän-Martins fru hävdade det i samtal med reportern från ETC, när de skrev om hans fall och om Dumpen i allmänhet.
Då tänker vi inte på samma, men du har helt rätt i att hon gjorde det.
Citera
2022-11-04, 13:30
Bannlyst
Citat:

Som vanligt skriver du sådant som inte är relevant jag menade att ”gäddorna” är nu farligare än innan. Man vet aldrig vad de gör nu när de inte har annat än tid och kastats ut ur samhället. Ytligare en utgift för skattebetalarna, bra jobbat Dumpen!
Citera
2022-11-04, 13:46
Medlem
Ankan-mannens avatar
Säkert finns det mångt fler som Dumpen tjattat med som fallit bort av olika anledningar. För många är det nog första gången de tjattat med underåring. Och i dem kan de väckt något som inte vanligen fanns i deras tankar.

Tack för det Televerket, nej Dumpen.
Citera
2022-11-04, 13:48
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Säkert finns det mångt fler som Dumpen tjattat med som fallit bort av olika anledningar. För många är det nog första gången de tjattat med underåring. Och i dem kan de väckt något som inte vanligen fanns i deras tankar.

Tack för det Televerket, nej Dumpen.
Trams
Man chattar inte sex med barn om inte tanken redan funnits.
Citera
2022-11-04, 13:54
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Trams
Man chattar inte sex med barn om inte tanken redan funnits.
Ser att du inte har koll, våra sexuella tankar kan förledas och vi gör val när det gäller dessa. Det är inte som när vi väljer en ost. Men vi väljer att släppa fram eller blockera känslor när det gäller sexuell attraktion.
Citera
2022-11-04, 13:56
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Ser att du inte har koll, våra sexuella tankar kan förledas och vi gör val när det gäller dessa. Det är inte som när vi väljer en ost. Men vi väljer att släppa fram eller blockera känslor när det gäller sexuell attraktion.
Du landar bara i det jag redan sagt. Tankarna finns redan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in