2022-09-09, 20:43
Medlem
Mandzukics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Vilka andra människor ska vi göra så med? Och det är självklart lika ok om någon anser att du begått en ogärning och behandlar dig med samma mynt?

Vill man grusa småbarns framtid för sina egna störda behov får man tåla att bli lite chockad?

Det är lägre stående än mördare dessa och det värsta brott man begår, det går inte att jämföra med vanligt folks 'ogärningar"
Citera
2022-09-09, 20:57
Medlem
hennevilljagknullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GonerStoner
Det blir tufft för 145:an att ta sig ut på byn.
Kanske mamma kan handla åt lilla ponken

vet inte om du någonsin bott i en liten ort, men det finns faktiskt folk som inte bryr sig.
Finns både gärningsmän som inte bryr sig men det finns också många i orten som inte orkar bry sig om att det finns peddofiler eller annat där.

Jag växte upp i en ort med 4000 personer och det var inte så att folk gick och slog ner de man visste var peddofiler eller våldtäktsmän eller knarkare.
Många skötte sitt.
Man jobbade/skola, gjorde sina fritidssysslor, handlade mat, och umgicks med folk man gillade.
Det var faktiskt ganska vanligt att de knarkare och så som fanns på orten hängde på stan.

Jag tror knappast denna kille får det så svårt i hans ort.
Kanske att folk kollar på honom lite extra eller kommer med nån taskig kommentar.
Han kanske blir känd som peddot.
Men jag tror nog att han redan är utstött och socialt missanpassad.

Det finns ju inte särskillt mycket framtid för en ung person i en sån liten håla.
Kanske får han hjälp att flytta till en annan, större stad.
Jag vet med säkerhet att det är svårt att ta sig ifrån ett sådant ställe
Citera
2022-09-09, 21:11
Avslutad
Citat:
Skrämseltaktik och inget annat. Helt jävla vidrigt att behandla en chockad människa så.
jag bryr mig inte om hans känslor, bara Sara som ger ett förljuget intryck i allt hon gör.
Citera
2022-09-09, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Gissa vad våra unga skulle säga om de fick reda på vad vuxna män skriver att de vill utsätta deras 3-åriga syskon för
Så det är frågan om vad som är värst? Eftersom någon tycker att en avskyvärd handling är värre än en annan, så är det helt ok?
Med andra ord - det är helt ok att mobba någon så länge du tycker att hen gjort något som är värre...
Citera
2022-09-09, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandzukic
Vill man grusa småbarns framtid för sina egna störda behov får man tåla att bli lite chockad?

Det är lägre stående än mördare dessa och det värsta brott man begår, det går inte att jämföra med vanligt folks 'ogärningar"
Enligt dig ja, så då är det ok att sparka på de som ligger ner... och fler tycker som du, vilket gör det ännu mer ok.
Praktiskt det där. Lika bra att avskaffa både polis och rättsväsende, eller hur?
Citera
2022-09-09, 21:26
Medlem
Mandzukics avatar
Citat:
Enligt dig ja, så då är det ok att sparka på de som ligger ner... och fler tycker som du, vilket gör det ännu mer ok.
Praktiskt det där. Lika bra att avskaffa både polis och rättsväsende, eller hur?

Är man en sån typ ligger man inte ner, man kan göra massa saker innan man agerar som ett peddo Te x självmord.

Eller har peddos ingen kontroll över sig själva? Isåfall tycker jag att vi kan avskaffa de istället
Citera
2022-09-09, 21:28
Avstängd
Citat:
Kalla mig vad du vill. Jag sluter mig inte till en pöbel oförmögna att tänka längre än hat mot en företeelse som tas ut på andra människor.

Nej, du föredrar ju att tycka synd om pedofiler som vill tortera och våldta 3-åringar.

Och nota bene, ingen av dessa självoutade pedofiler har ens vare sig kastrerats, nackats eller ens misshandlats.

Du tycker bara synd om pedofiler. Kanske för att du har dragning åt det hållet själv.

Varför tycker du inte synd om torterade och våldtagna 3-åringar? För det är sådana barn som tvingats vara med i de filmer som dina stackars pedofiler sitter och hetsar upp sig till.
Citera
2022-09-09, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mandzukic
Är man en sån typ ligger man inte ner, man kan göra massa saker innan man agerar som ett peddo Te x självmord.

Eller har peddos ingen kontroll över sig själva? Isåfall tycker jag att vi kan avskaffa de istället
Vem avgör om någon är ett "peddo" då? Du? Patrik? Sara?
Citera
2022-09-09, 21:31
Avstängd
Citat:

Eller den torterade, våldtagna skrikande 3-åringen?
Citera
2022-09-09, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Nej, du föredrar ju att tycka synd om pedofiler som vill tortera och våldta 3-åringar.

Och nota bene, ingen av dessa självoutade pedofiler har ens vare sig kastrerats, nackats eller ens misshandlats.

Du tycker bara synd om pedofiler. Kanske för att du har dragning åt det hållet själv.

Varför tycker du inte synd om torterade och våldtagna 3-åringar? För det är sådana barn som tvingats vara med i de filmer som dina stackars pedofiler sitter och hetsar upp sig till.
Ta inte i så du spricker lille vän... Nu ramlar du iväg i påståenden om mina åsikter och värderingar så du trasslar in dig i deg själv.
Ganska underhållande läsning.
Citera
2022-09-09, 21:33
Medlem
Mandzukics avatar
Citat:

Jag lämnar denna tråd. Finns inget att diskutera med er
Citera
2022-09-09, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KallaKarar
Eller den torterade, våldtagna skrikande 3-åringen?
Visa mig den våkdtagna, skrikande 3-åringen då? Än så länge finns den bara i en fantasivärld om jag inte uppfattat det hela fel?
Så i avsaknad av den, kom gärna med ett svar på frågan...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in