2022-10-28, 20:52
Medlem
När är tömningen klar? Tänker nu har de gått ut med den infon så.då blr de väl söka där så fort de få klartecken? Eller spärrat man av tills man kan kolla
Citera
2022-10-28, 20:52
Medlem
Fibonaccitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utforska
Om jag återvänder till ett av alla hotell jag tidigare har vart inloggad på genom deras wifi så hittar min (Android) det direkt, jag kanske inte kan logga in om dom byt lösenord men nätverket hittar telefonen direkt.
Den här okunskapen avslöjar att du är en äldre människa.

Exakt så...

Du skulle se min lista i mobilen - MaMaMia.

SJ, Bussar, Tåg, Hotell, Donken, ICA och mycket mer...

Jag är nerlusad med Wifi stuff överallt...

Får snart utslag ju...
Citera
2022-10-28, 20:53
Medlem
lindblomsgröns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Verendum
Det är bara om man själv har aktiverat det på sitt google-konto.

Google kontot på datorn eller finns det på mobilen du måste förstå att jag fattar noll om dessa saker
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denke86
Det håller inte …. Man tar inte med sig en ”kropp” ut direkt som man försökt slå ihjäl / skada … hon måste ligga kvar i lägenheten till 04-06 då den lämnar lägenheten …

Vi hade behövt Microsoft Teams och Excel- och suttit och pratat om alla detaljer för att ta detta vidare …..

OCH VARFÖR I HVETE HAR INTE POLISEN NÅGRA PRESSKONFERENSER ????
Om avsikten inte var att slå ihjäl och skada, utan en oavsiktlig överdos är det inte osannolikt att vilja få ut kroppen ur lägenheten för att eventuellt få medicinsk hjälp eller om vi ska få det mer brottsligt skrämma köra iväg. Jag tror inte deras avsikt var att döda henne, droga kanske föra bort kanske skrämma kanske? Vet ej, tror inte dom kastade sig på henne och ville ha ihjäl henne.
Jag har trott sen början att hon kände sig drogad redan på Nöjet
Senast redigerad av A.Stalker 2022-10-28 kl. 20:55.
Citera
Medlem
Verendums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Naazz
Har dom telefon eller inte???!!???!??
Aftonbladet:
Enligt källor till tidningen vill polisen sänka nivån i dammen för att hitta försvunna Toves väska, klädesplagg och hennes mobiltelefon.

Finns inget bekräftat att de har hennes telefon. Endast information från en grannes sekundära information.
Citera
2022-10-28, 20:54
Medlem
Någon som vet om man kan blocka modig39 så att man slipper se hans inlägg i tråden? Eller gäller blockering bara PM?

Maken på lögner, desinformation och uppsåt att förstöra en tråd har jag aldrig sett maken på.

Annars kommer jag tyvärr dra mig ur tråden framöver och sluta uppdatera sammanfattningar och dylikt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Matamata
Enkelt. DOM kan hitta mycket mer information utan en telefon än vad du tror.

Vi vet inte att dom inte har telefonen . Dom kanske visst har dem.
Citera
Medlem
utforskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccital
Exakt så...

Du skulle se min lista i mobilen - MaMaMia.

SJ, Bussar, Tåg, Hotell, Donken, ICA och mycket mer...

Jag är nerlusad med Wifi stuff överallt...

Får snart utslag ju...
Exakt så är det ibland blir jag förvånad, aha har jag vart här innan.
Citera
2022-10-28, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denke86
Det håller inte …. Man tar inte med sig en ”kropp” ut direkt som man försökt slå ihjäl / skada … hon måste ligga kvar i lägenheten till 04-06 då den lämnar lägenheten …

Vi hade behövt Microsoft Teams och Excel- och suttit och pratat om alla detaljer för att ta detta vidare …..

OCH VARFÖR I HVETE HAR INTE POLISEN NÅGRA PRESSKONFERENSER ????

Och varför i hvete har inget rimligt motiv framkommit? Trots att ett tiotal olika medier/journalister har pratat med anhöriga, grannar, kompisar, krogpersonal har inget framkommit.

J.J s kompisar måste veta eftersom dom pratat dagen efter i gruppchat och telefon. Finns inte på kartan att en tjej inte frågar, varför bråkade ni?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av putte322
Men grannen stötte ju bara på JJ i trapphuset o TT's cykel stod kvar vid huset när de kom tillbaka o Jj tog ut en påse från cykelkorgen

Ja .. TT lämnade cykeln . Och gick . Och på vägen nånstans blev hon kidnappad .
Kanske utanför de mängder av lägenheter som finns omkring pojkvännen , därför visar masten att hon är i närheten .
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.Stalker
01:49 samtal från pojkvän, sen finns det även viss info om nån form av kontakt kring 02:30 i inledningen sas det att det handlade om samtal från henne till pojkvän att hon skulle bege sig hem, detta har ändrats till att kanske vara ett röstmeddelande.
Vi vet inte.
Om det inte var något samtal 2:30 så ger det ett mycket större tidsutrymme för MGM att döda Tove/flytta kroppen. Hon kan ha varit död redan vid 2 och dunsarna är när de hanterar kroppen.. Eller så var hon redan förd ut ur lägenheten och de höll bara på att städa upp..

Var kommer 02:30 samtalet/röstmeddelandet ifrån egentligen?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modig39
Men allvarligt !
HON RINGDE OCH SA ATT HON SKULLE HEM . Pojkvännens mamma skrev att TT alltid är hos honom när han nyligen skaffat en lägenhet . Hon skulle ju säkert hem till honom & han bor precis vid mc d . Så inte konstigt om deras telefoner visade samma placering .
O inte konstigt att hennes cykel var kvar hos JJ eller att TT inte åkte med JJ?!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in