Citat:
Ursprungligen postat av
Denke86
Så då menar du ,
- 02:30 något livstecken från TT finns i form av samtal eller meddelande … troligen skickas detta INIFRÅN JJ:s lägenhet då, om något var konstigt i bakgrunden men TT trodde allt var OK … inombords kokar JJ och när TT ska gå ut genom dörren flippar JJ och slår ihjäl / stryper henne precis när hon ska gå …
- TT ligger ihjälslagen i JJ lägenhet
- JJ träffar grannen när hon är på väg t för att röja undan cykeln
- MH är kvar led TT i lägenheten
-
Nej såhär skrev jag igår kväll:
Jag får det till att det är dunsar och någon knackar på dom öppnar inte, här skärps dom till och återkommer till verkligen, dom inser att T måste ut ur lägenheten i vilket skick hon än är i, dom snickrar ihop något som jag såg någon posta tidigare från Ikea, alternativt hamrar sönder hörlurar (dom går att spåra) lägger henne i en sportbag eller ens bara i ett påslakan över axeln och dom går så diskret dom förmår och lägger henne utanför husknuten källaren vad som i anslutning till huset att tas om hand senare?
Påsen hon hade slänger dom redan då i cykelkorgen, för dom är lite skraja nu efter knackningarna och vill inte ha nåt från henne där uppe, dom bestämmer sig att här drog hon hem?
Någonstans här dyker grannen upp och sen börjar del två dvs ta sig till McD för alibi och M börjar rodda på sitt håll?