Citat:
Ursprungligen postat av
moshes
jag förstår att du precis missat att de tömmer en damm för att förhoppningsvis hitta Toves telefon.
Läs info i media- och jag poängterar varje faktafel
som skrivs och blir trådsanningar av sådana som dig.
Toves telefon har kopplat upp i j s lägenhet, att den skulle ha funnits kvar i bostaden efter att Tove gått därifrån är bara lögn.
Eftersom telefonen kopplade upp på annat ställe efter den tid du anger.. håll dig t sanningen bara-läs media rapporteringen istället för hänga på på drevet och som struttar iväg i egna fantasier.. nog om detta
Det är bra att du värdelös på att vilseleda.
Jag poängterar, återigen, att telefonen var kvar i lägenheten efter den tidpunkt JJ har angett att TT lämnat lägenheten. Alltså ingenting om att den hittats i lägenheten av polisen. Nu vet du så du kan inte låtsas missförstå något mer. Allt finns i sammanfattningen som baseras på fakta om inte annat anges.
Ändå ganska roligt att du och ett annat konto har exakt samma värdelösa svenska, projiceringar och fantasier.
Citat:
Ursprungligen postat av
GrevenFB
Jag är kraftigt besviken på podden och journalisten. Förvirrande, segt, och många motsägelser.
Bra dock att han fick en intervju med förstahandskällan WN. En intervju han dock slarvade bort fullständigt.
Man får komma ihåg att han verkar ha gjort den för en vecka sedan. Tror det var 21:a Oktober han nämnde? Mycket som har kommit ut sedan dess.