2022-10-28, 15:03
Medlem
[Strange Days]s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vladimir-Suckmeoff
Instämmer. Tror också att det är negern Maja som ligger bakom Toves försvinnande.

Varför tror du det? Bara för att hon är mörkhyad?

MH är enligt uppgifter i tråden ganska skör och bräcklig, snäll, omtänksam osv. JJ däremot är kallsinnig, konstig, manipulativ, narcissistisk, har temperament, har erkänt att hon har tänt fyr på någons lägenhetsdörr så hon har även drag av pyromani.

Vilket låter mest troligt: att det är (1) MH som är förövaren, eller att det är (2) JJ som är förövaren, och MH bara en trashank som JJ kan manipulera och utnyttja?
Citera
2022-10-28, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modig39
Var finns den och kostar det något ?

I Naudios app. Gratis prova-på-period 14 dagar.
Citera
2022-10-28, 15:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av C.P
Jag funderar på varför man har en påse med sig till krogen...
Eller varför man har en påse med sig efter krogen...
Går man ut på krogen har man oftast en väska.
Jobbigt att dessutom ha en påse med sig som man skall lämna in i garderoben.
Om man skaffar sig en påse Efter krogen, vad kan det vara då?
Nån pressbyrå eller liknande vid Nöjet?
Det kan ju bara va en gammal plastpåse med ngr vantar i som hon kanske inte vart så rädd om som har legat kvar i cykelkorgen hela kvällen...
"Påsen" kan ju även ha varit hennes "väska" då många har en sån där "tygpåse" som väska...

Vad tänker ni om "påsen"

En flaska med alkohol av nått okänt fabrikat känns väl troligast, en påse som JJ hade intresse i...
Citera
2022-10-28, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myday1997
Det har jag missat, vart läste du det?
Han du några tankar kring mina åsikter med mobilen och angående att JJ påstår att TY cyklat hem?

Längre tillbaka i tråden . Var diskussion redan då om det är en tygpåse vilket det bevisligen inte var av dem andra som skrivit .

Jag tror att TT lämnat lägenheten .
Jag tror det kan vara lätt att säga cyklade hem eller ska cykla hem .
Men hon cyklade ju aldrig hem . Cykeln stod ju kvar. Så av nån anledning om hon tog sig ut från lägenheten valde hon ett annat sätt att ta sig hem på .
Citera
2022-10-28, 15:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jussom
Nu släpptes podden
Kan du länka? Hittar forfarande bara trailern
Citera
2022-10-28, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linalo1990
I Naudios app. Gratis prova-på-period 14 dagar.

Tack . Litar inte på prova på . Rätt som det är så är man fast i ett abbonemang . Berätta gärna vad dem sa där sen
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heretic77
Jag tror att T var kvar i lägenheten vid McDonalalds besöket. När grannen knackade på tror jag hon fick panik och insåg att grannarna var vakna. Dels ville hon skaffa sig alibi men även försäkra grannarna att allt var lugn så dom inte skulle ringa polisen.

Kroppen tror jag dom flyttade efter kl 05:00 då grannarna förmodligen hade släckt och det var tyst i huset.

Detta tror jag med!

Lugna grannarna, alibi...
Citera
Medlem
Citat:
Längre tillbaka i tråden . Var diskussion redan då om det är en tygpåse vilket det bevisligen inte var av dem andra som skrivit .

Jag tror att TT lämnat lägenheten .
Jag tror det kan vara lätt att säga cyklade hem eller ska cykla hem .
Men hon cyklade ju aldrig hem . Cykeln stod ju kvar. Så av nån anledning om hon tog sig ut från lägenheten valde hon ett annat sätt att ta sig hem på .

Så du tror att JJ sa fel bara? Råkade säga cykla istället för typ ”drog hem”
Citera
2022-10-28, 15:07
Medlem
Vladimir-Suckmeoffs avatar
Citat:
MH och JJ kanske var ett par ???
Dem hade jävligt hett sex på olika ställen i lägenheten Efter att TT åkt hem . Därför öppnar dem inte när grannen ringde på .
Dem är ju väldigt kärleksfulla mot varandra på instagram .
Och MH är ju homosexuell & Jj säkert bi.
Så inte otroligt att dem låg med varandra .

Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Då brukar grannar INTE knacka på dörren. Herregud.

Jo grannar kan ringa på dörren när man har sex. Hur fan ska grannarna kunna veta om någon inne i en lägenhet har sex eller inte?? Va?? Ditt jävla religiösa äckel. Herre Moder Natur säger jag istället.
Citera
Medlem
lolnollkolls avatar
Citat:
Jo det var JJ om du menar det klipp på instagram när hon vill beställa en ”Johanna”

Finns det någonstans?
Citera
Medlem
Citat:
Ja det gjorde min väninna i förrgår och polisen ringde upp nästan direkt . Bildmaterial finns oxå i 5 bilder som var Max det man kunde skicka med i anmälan/ tips på nätet .
De skulle ta det vidare. Men värt att kolla alla bilar som står skrivna på honom .
Även verkstaden i holsby . Där lär väl vara massa förråd och skrymslen

Det är bra!
Om Polisen tipsats så har ju dom all möjlighet att också få ta del av samma information som Jag gjort.

Personen du "anklagar" har inget att dölja och har sagt att han mer än gärna öppnar upp om någon vill komma och kika!

Hur mycket bevis vill du ha för att förstå att personen inte kan vara på två platser samtidigt?
Citera
Avslutad
Citat:
Ja det gjorde min väninna i förrgår och polisen ringde upp nästan direkt . Bildmaterial finns oxå i 5 bilder som var Max det man kunde skicka med i anmälan/ tips på nätet .
De skulle ta det vidare. Men värt att kolla alla bilar som står skrivna på honom .
Även verkstaden i holsby . Där lär väl vara massa förråd och skrymslen
Men du själv har ju hela tiden misstänkt den här snubben, så du måste ju ha ringt polisen direk, eller hur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in