2022-10-28, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
"Det" har inte sopats under mattan utan har diskuterats fram och tillbaka i omgångar, många vill veta vem T letade efter, så antingen har du inte läst tråden, eller så vränger du medvetet på det som sktivits.

Vad ab gör med sina gamla artiklar är inte skumt. Dom finns på första sidan en liten stund bara, sen fylls första sidan på med nytt. Inga konstigheter med det.

"Anna" sa tre tjeje vilket kan tolkas som tt, jj ocj mh, eller så kan det vara ytterligare en.
De har tagit bort artikeln, antagligen för att Mirj*m förstod vilken empatilös vidrig varelse hon framstod som. Att hon sedan sitter och försvarar de i kommentarsfält på Facebook är en annan femma. Fult av AB att utnyttja en sådan trasig och intellektuellt nedsatt människa.

Hon borde verkligen hålla sig borta från allt tills Tove åtminstone är hittad.
Citera
2022-10-28, 14:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sexfemett
Vad jag förstår det som så handlar det inte om TT alls utan snarare en väninna till Modig39.
Det finns alltså ingen koppling till detta fallet alls annat än att personen hon pekar ut har en syster som va med i tidningen och uttalade sig om fallet... (Inte Anna..)
Så mindre än en promilles chans att han var där just då när T skulle hem, och tog henne. Nästan större chans att det var en tältande Tysk då. Skulle tro att det inte finns en ensamvarg som tagit T. Inget som polisen gått ut med heller.
Citera
2022-10-28, 14:58
Medlem
Vladimir-Suckmeoffs avatar
Citat:
Du brukar grannar INTE knacka på dörren. Herregud.

Nej grannar kan också ringa på dörren. Herregud, vilken knäppskalle du är
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Linalo1990
I Naudios app finns nu podden tillgänglig.

Nån som har lyssnat?
Citera
Medlem
Vladimir-Suckmeoffs avatar
Citat:
Du brukar grannar INTE knacka på dörren. Herregud.

Nej grannar kan också RINGA på dörren. Herregud, vilken knäppskalle du är
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av modig39
Jag har inte sagt att han har fått tag i henne . Men att hans syster har gått ut i tidningen att vara en av TT vänner . Och denna mannen har både mot min väninna och andra tjejer erbjudit stora summor pengar för allt möjligt. Nyligen flyttade sambon ut och enligt rykten står det även på hans FB att han inte var så nöjd just då
Därav tyckte jag det var relevant då hon är försvunnen i Vetlanda & det är ingen stor stad och denna mannen bor oxå i Vetlanda .
När en kvinna försvinner är det ofta en man som är förövaren . Så är det i nästan alla fall
Men du HAR tipsat polisen om detta eller hur?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder
De har tagit bort artikeln, antagligen för att Mirj*m förstod vilken empatilös vidrig varelse hon framstod som. Att hon sedan sitter och försvarar de i kommentarsfält på Facebook är en annan femma. Fult av AB att utnyttja en sådan trasig och intellektuellt nedsatt människa.

Ja artikeln är ju helt borta och det händer väl nästan aldrig att en artikel försvinner överallt???
Citera
2022-10-28, 14:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mothbreeder

Fortfarande, inget skumt, ab har nog ingen inblandning.
Citera
2022-10-28, 15:00
Medlem
Nu släpptes podden
Citera
2022-10-28, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av radbean
Men vem skulle hjälpa dem?
De hade inga såna summor betala nån
Vem hade de hållhake på annars de kunde tvinga hjälpa dem?
Är det nån förälder som hjälper till verkligen?
Som jag förstått så finns JJ:bror på samma adress som pappan oxå. Utan att på något vis peka ut honom.
Citera
2022-10-28, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jussom
Nu släpptes podden
Var finns den och kostar det något ?
Citera
2022-10-28, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modig39
Det var inte en tygpåse utan en plastpåse enligt JJ och det är väl säkrat material ?

Det har jag missat, vart läste du det?
Han du några tankar kring mina åsikter med mobilen och angående att JJ påstår att TY cyklat hem?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in