2022-10-27, 23:16
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Den frågan känns inte relevant för samhället att fundera på. Om kvinnorna vill sälja sex ska de förstås få göra det men när det är frivilligt ska det inte vara kriminellt. Sedan får männen avgöra om de vill leva med en hora eller inte.

Varför röstar männen på såssarna då?
Haha, här tappade du det rejält. Bara lägg ner ditt tramsiga dravel.
Citera
2022-10-27, 23:17
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ännu mer absurt blir det när micro säger att samtycket inte gäller längre om kvinnan plötsligt inte vill längre men inte gör något för att meddela det eftersom hon "fryser". Om du då inte ögonblickligen förstår att hennes brist på rörelser under 1 sekund beror på indraget samtycke eller bara inte hinner stoppa det sista jucket då är det våldtäkt.

I praktiken kan du då alltså aldrig vara säker på att inte fällas för våldtäkt även om du har inhämtat samtycke.

Denna extrema hållning när det gäller sex som inletts med samtycke samtidigt som frivillig massimport av riktiga våldtäktsmän är absurd. Det enda rimliga är att ändra praxis så att kvinnor anses ha samtyckt till sex från vem som helst eftersom det är vad de har gjort.
Tycker det verkar bäst att du avhåller dig från sexuella kontakter under livets gång. Har man så oerhörda bekymmer med att förstå det sociala samspelet är det nog enklast.
Citera
2022-10-27, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Eller "Rösta på oss så blir din fru garanterad en våldtäkt".

Ja, för det vi ju alla, att vissa partier går till val med (och det är också därför män och kvinnor röstar på dessa partier):
"Alla ska våldtas" (eller var det "alla ska med"?)
"Nu får vi våldtas i Sverige" (eller var det "nu får vi ordning på Sverige"?)
"Vårt Sverige kan våldtas" (eller vara det "Vårt Sverige kan bättre"?)
"Make Sverige våldtaget again" (eller var det "Make EU lagom again"?)
Citera
2022-10-27, 23:39
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Hörsägen är inte bevis. Det finns aldrig några bevis i fallen med våldtäkter så du har inte ens förstått brottet i sig. Det finns inga videobevis på våldtäkter eller vittnen som sett något utan det är ord mot ord och hörsägen. Har vi 1000 felaktigt dömda i Sverige så sitter 950 av dom för sexualbrott. Det kan inte på något jävla plan jämföras med något annat brott där teknisk bevisning krävs. Män i Sverige åker dit för våldtäkt med 0 bevis. Varje dag. Det är praxis och inget ovanligt alls. Så kan du sluta ljuga? Det finns inga beviskrav i våldtäktsfall.

Citat:
Vad förändrar dessa halmgubbar vad jag sa menar du? Självklart kommer få dömas eftersom det aldrig finns riktiga bevis. Förstår du hur ett knull går till? Blir en tjej överfallen av 4 snubbar i en park så är det ingen som ifrågasätter något angående hennes självklara roll som offer och deras självklara roll som förövare men pratar vi 2 fulla ungdomar ensamma på en fest eller en fru och man så blir ju dynamiken genast väldigt annorlunda och jävligt komplex.

Beviskraven för våldtäkt är redan så otroligt jävla låga att hörsägen räcker, ord mot ord räcker så vad är det egentligen din sort är ute efter? Jag vet att du inte förstår saker som rättssäkerhet men vad vill du förändra? Vi skiter i rättegångar ens? Säger en kvinna våldtäkt så är det så? Just nu döms män för att kvinnans psykolog säger saker, det är redan fullständigt jävla absurt eftersom det igen är enbart hörsägen. Du vill att det ska bli ÄNNU LÄTTARE att sätta män i fängelse? Förklara hur lätt tack men passa dig stumpan för nu kommer du bevisa hur empatistörd du är om du är ärlig.

Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Det du skriver stämmer inte, vilket vi ser när majoriteten av män som åtalas för våldtäkt går fria. Så, om ord står mot ord bör det betyda att mannen erkänt våldtäkt i alla de fall han går fri eller hur tänker du här?
[/b]
Jag har inget intresse av att män ska sitta inburade nä, däremot har jag ett stort intresse av att brottslingar straffas i rimlig proportion till brottet de begått. Att sedan nästan alla som begår brott är män kan ju knappast jag rå för.
Jag vet inte var du fått ifrån att jag vill ändra på lagarna gällande våldtäkt, det är ingenting jag har skrivit någonstans. Jag tycker visserligen att det är gräsligt att så många går fria trots att de förmodligen är skyldiga, men det är ett svårt brott att utreda. Tänk om män bara kunde ge fan i att utsätta andra människor för gräsliga handlingar...

Citat:
Du får nog läsa vad HusvagnsSvensson skrev. Jag skrev inget av det du påstår. Jag sa att jag var där och har läst allt. När Tingsrätten/REG är öppen och inte och när man kan få FUPs mailade till sig kan du googla.

Va? Ta ett djupt andetag och försök igen för det hade noll logik i sig. Att dom går fria är just för att det inte finns bevis. Varför skulle dom erkänna och ändå gå fria???? Har ingen som helst aning om vad du ens far efter.

Jag fightas inte med dig där, finns det teknisk bevisning mot tex pedofiler så spärra in dom på livstid, våldtäkt mot barn är dock mycket enklare att utreda. Du kan inte ha båda saker, du sa att för få män döms då innebär det att du vill att mer män döms så slingra dig inte. Jaaaaaaaaa tänk om vi bara kunde det men ni är ju så läckra och enkla och ta så det är bara vår natur vettu, en alfa tar vad en alfa vill ha WOFF WOFF. Tar du ansvar för ALLA kvinnor? Tro mig i min drömvärld så går jag runt och bitchslappar alla som inte beter sig i samhället men nu lever vi ju inte där än så vad exakt skall vi män göra mer än att ta ansvar för oss själva?

Så, nu har jag kopierat in lite olika inlägg från dig, detta eftersom du inte alls kunde förstå vad jag menade.
Jag skrev såhär:
"Det du skriver stämmer inte, vilket vi ser när majoriteten av män som åtalas för våldtäkt går fria. Så, om ord står mot ord bör det betyda att mannen erkänt våldtäkt i alla de fall han går fri eller hur tänker du här? "

Ditt svar var ungefär att jag var helt borta och inte visste vad jag pratade om.

Om du tittar uppåt i inläggen så ser du att du säger emot dig själv i inläggen. I ett inlägg säger du först att det är vanligt att män åker dit med 0 bevis, att detta sker varje dag. Man tolkar alltså det som att det skulle vara ett jätteproblem i vårt samhälle. Sedan bekräftar du att få personer döms för våldtäkt eftersom det inte finns några "riktiga" bevis utan att det bara handlar om ord mot ord. Detta tolkar man det som att avsaknad av "riktiga" bevis gör att man inte döms särskilt ofta, och således att den absoluta majoriteten av män som döms faktiskt har erkänt våldtäkten (jag skrev fel i formuleringen ovan, skulle givetvis inte vara att de som går fria har erkänt utan att de som döms har erkänt).
Problemet i dina resonemang här blir då att om de som döms faktiskt har erkänt (eftersom det tydligen saknas riktiga bevis i våldtäktsfall måste den fällande domen ju bygga på ett erkännande), kan ju knappast andelen oskyldigt dömda vara så skyhög som du vill få det att verka.

Här har det alltså rörts ihop både det ena och det andra, man har viftat omkring med argument man inte hade koll på själv, och slutprodukten blev inte så bra.
Citera
2022-10-27, 23:56
Medlem
Citat:
Fast det finns en klar poäng hos m.g.t.o.w med att det bara är sjukt ologiskt att slå sig för bröstet som världens mest feministiska land och sedan ta hit typ bara män och dom som faktiskt tycker sig ha rätten att våldta. Jag håller dock med dig om det inte handlar om kvinnliga fantasier om våldtäkter utan det är mer en fråga om kvinnors brist på konsekvenstänk, yta och verka "god" är så jävla viktigt för många löjliga pk-kvinnor.

Samtyckeslagen gör bara allt mer godtyckligt. Som jag sa till micro innan, det är fan en absurd värld man lever i om man "råkar" våldta någon, att hon var så våt att hon gled av sängen och kom 23 gånger den natten är irrelevant om man inte frågat tillräckligt? Kom igen nu. Så riktigt våldtäkt, att liksom medvetet ta en kvinna mot hennes vilja handlar ju om helt andra saker och där kommer lagar aldrig ha någon effekt som i att det avskrämmer, inte ens där dödstraff finns i skalan är våldtäkter ett minne blott. Empatistörda monster kommer alltid finnas, det vore mer vettigt att lägga energin på att finna dom än att staten skall in och kladda i folks sovrum. Kvinnor får fan med ta sitt ansvar och sluta låtsas vara små änglar som faller i djup chock varje gång någon plockar fram en kuk.

Men det är inte m.g.t.o.ws poäng alls, vad hennes poäng är, är dock oklart. Skrämma folk från att rösta rött/grönt kanske? Hon är uppenbart ett högerextremistiskt spöke iaf. Som har flytt landet enligt egen utsago för att få kvinnor på annat håll.
Och ja, jag håller med dig (liksom väldigt många med mig) att det är bra märkligt att ett av världens jämställdaste länder nu ska tampas med folk som har en groteskt dålig kvinnosyn, dessa borde givetvis få till sig att ödmjukt respektera kvinnor och män i detta land som nu har tagit emot dem, inte våldta och förnedra och utnyttja välfärdssystemet. dock har inte alla vi invandrare så dålig kvinnosyn. Jag, mina anhöriga och polare etc. utav utländsk härkomst, har en rätt ok kvinnosyn. Om jag får säga det själv. Sedan har vi kanske en lite mer högtravande kvinnosyn än er totalsvenskar. Inte att vi sätter kvinnor på piedestal, men vi ser värdet i kvinnor på ett annat sätt än vad jag upplever att många svenskar gör. Vi ser även värdet i män på ett annat sätt än vad många svenskar gör.

Nja, har du aldrig varit i lägen där det hade blivit oaktsam våldtäkt om du hade fortsatt? Du vet de där lägena när man tydligt märker att den andra inte vill. Har du aldrig varit i sådana lägen?
Jag har varit i det läget. Och givetvis slutade jag min framstöt då. Men det finns de som inte slutar i de lägena. Som fortsätter, fast personen vänder sig bort och försöker skyla sig, eller är helt snustorr/slak och verkar mycket obekväm över beröringen. I sådana lägen frågar iaf. jag "vill du inte" och då har iaf. jag fått "nej" till svar och då har jag givetvis slutat med det jag höll på med (försöka förföra). Hade jag inte ställt frågan och fortsatt ändå, hade jag ta mig fan fått skylla mig själv om jag åkt på en anmälan om oaktsam våldtäkt. Det finns de personer som inte lyssnar in de där tydliga kroppsliga signalerna på att den andra parten inte vill ha sex. Personer som kör på ändå, eftersom de omedvetet eller medvetet tycks anse att deras egen njutning och sexdrift går före den andra partens integritet. Dessa personer ska givetvis anmälas för oaktsam våldtäkt. De är avskum som snuskar sig med en person som uppenbarligen inte vill, men som inte förmår säga ifrån.
Citera
2022-10-27, 23:59
Medlem
Citat:
Garantier ges inte men vänstern gör så gott de kan för att ordna det. Men du kan inte vara säker på att få sex bara för att du vill ha det. Det är dock ändå ett samtycke till sex.

Nu är det iof. främst de gröna och inte de röda, som är för en "generös" flyktingpolitik. Dvs. pluttpartierna C och Mp. Och de är för det, för att de precis som JordenIsPlatt skriver: är PK. Och deras väljare är: PK. Motivet är alltså att vara PK, inte att det ska bli fler våldtäkter/fler oaktsamma våldtäkter i Sverige. Ge dig någon jädra gång på den punkten.
Citera
2022-10-28, 00:08
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Så, nu har jag kopierat in lite olika inlägg från dig, detta eftersom du inte alls kunde förstå vad jag menade.
Jag skrev såhär:
"Det du skriver stämmer inte, vilket vi ser när majoriteten av män som åtalas för våldtäkt går fria. Så, om ord står mot ord bör det betyda att mannen erkänt våldtäkt i alla de fall han går fri eller hur tänker du här? "

Ditt svar var ungefär att jag var helt borta och inte visste vad jag pratade om.

Om du tittar uppåt i inläggen så ser du att du säger emot dig själv i inläggen. I ett inlägg säger du först att det är vanligt att män åker dit med 0 bevis, att detta sker varje dag. Man tolkar alltså det som att det skulle vara ett jätteproblem i vårt samhälle. Sedan bekräftar du att få personer döms för våldtäkt eftersom det inte finns några "riktiga" bevis utan att det bara handlar om ord mot ord. Detta tolkar man det som att avsaknad av "riktiga" bevis gör att man inte döms särskilt ofta, och således att den absoluta majoriteten av män som döms faktiskt har erkänt våldtäkten (jag skrev fel i formuleringen ovan, skulle givetvis inte vara att de som går fria har erkänt utan att de som döms har erkänt).
Problemet i dina resonemang här blir då att om de som döms faktiskt har erkänt (eftersom det tydligen saknas riktiga bevis i våldtäktsfall måste den fällande domen ju bygga på ett erkännande), kan ju knappast andelen oskyldigt dömda vara så skyhög som du vill få det att verka.

Här har det alltså rörts ihop både det ena och det andra, man har viftat omkring med argument man inte hade koll på själv, och slutprodukten blev inte så bra.

Ja allt det där är fortfarande sant så jag vet inte riktigt vad jag skall göra åt din avsaknad av djup. Jag tror du får beskriva för mig hur du tror att våldtäktsfall i rättssalar ser ut. Blodiga vaginor och 12 vittnen och film? Det är lååååångt senare man är där som norm. Det krävs ingen teknisk bevisning för det finns ju nästan aldrig för du verkar kanske tro att överfallsvåldtäkter är normen. Samtycke och oaktsam är ju den totala motsatsen närmast fattar du inte det?

Citat:
Från 190 fällande domar år 2017, året innan reformen, till 341 år 2020 - således en ökning med nära 80 procent. År 2019 avkunnades 333 fällande domar. Statistiken avser samtliga våldtäktsdomar. Även antalet lagföringsbeslut avseende oaktsam våldtäkt specifikt har ökat för varje år som gått sedan kriminaliseringen

Nästan en om dagen så jag vet inte riktigt om du hänger med.

Sen får jag nog förklara en sak till här och det är att du också verkar tro att jag säger att alla är oskyldiga och det gör jag inte heller. Ibland finns det faktiskt bevis. Ibland är tjejen helt enkelt trovärdig och han är det inte och det finns massor av indicier. Sanningen är dock att för mannen är det ett lotteri och om 3 smarta tjejer pratar ihop sig och anklagar samma man så får dom han dömd. Det finns liksom en gräns här som vi har passerat som gör att det inte längre är rättssäkert. Du verkar leva i en sagovärld om jag skall vara ärlig där saken är glasklar men du verkar inte förstå att om dom flesta fallen i rättssalen innefattar människor som har haft sex tidigare så blir det direkt jävligt knepigt. Metoo pöbel och "belive all women" är liksom inte något som vi ska ha i rättssalar. I vår värld finns det massor av monster till män och monster till kvinnor så det får finns något av värde i rättssalar förutom ord annars är vi ute på jävligt tunn is för det är jävligt mycket enklare för kvinnor att ljuga än det är för män att våldta. Ni ljuger varje dag. Vi våldtar aldrig. Som norm.

Tycker du personligen sex är krångligt förresten? Genuint nyfiken.
Citera
2022-10-28, 00:21
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ja allt det där är fortfarande sant så jag vet inte riktigt vad jag skall göra åt din avsaknad av djup. Jag tror du får beskriva för mig hur du tror att våldtäktsfall i rättssalar ser ut. Blodiga vaginor och 12 vittnen och film? Det är lååååångt senare man är där som norm. Det krävs ingen teknisk bevisning för det finns ju nästan aldrig för du verkar kanske tro att överfallsvåldtäkter är normen. Samtycke och oaktsam är ju den totala motsatsen närmast fattar du inte det?

Nästan en om dagen så jag vet inte riktigt om du hänger med.

Sen får jag nog förklara en sak till här och det är att du också verkar tro att jag säger att alla är oskyldiga och det gör jag inte heller. Ibland finns det faktiskt bevis. Ibland är tjejen helt enkelt trovärdig och han är det inte och det finns massor av indicier. Sanningen är dock att för mannen är det ett lotteri och om 3 smarta tjejer pratar ihop sig och anklagar samma man så får dom han dömd. Det finns liksom en gräns här som vi har passerat som gör att det inte längre är rättssäkert. Du verkar leva i en sagovärld om jag skall vara ärlig där saken är glasklar men du verkar inte förstå att om dom flesta fallen i rättssalen innefattar människor som har haft sex tidigare så blir det direkt jävligt knepigt. Metoo pöbel och "belive all women" är liksom inte något som vi ska ha i rättssalar. I vår värld finns det massor av monster till män och monster till kvinnor så det får finns något av värde i rättssalar förutom ord annars är vi ute på jävligt tunn is för det är jävligt mycket enklare för kvinnor att ljuga än det är för män att våldta. Ni ljuger varje dag. Vi våldtar aldrig. Som norm.

Tycker du personligen sex är krångligt förresten? Genuint nyfiken.

Nej, jag tycker inte sex är ett dugg krångligt vad gäller samtycke eller ej, alltså finns det inga tveksamheter om man har sex med mig. Vill jag inte visar jag det tydligt, går inte att ta miste på. Falskanmälningar sysslar jag inte med, skulle överhuvudtaget aldrig falla mig in, oavsett hur sving eventuell kille varit. Våldtäkt är extremt allvarligt och det skojar man inte om.
Jag kan heller inte förstå hur det kan vara svårt för någon att veta om det varit våldtäkt,alltså att det blir krångligt. Det är inte krångligt om båda parter är ärliga, problemet är väl då att någon ljuger (i de fall där det är krångligt)
Tycker du själv att det är krångligt?
Citera
2022-10-28, 00:22
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
om en kvinna först säger nej till dig, varvid du slutar vad du nu håller på med och hon en tid senare börjar med dig…så har du ett samtycke…ok? Säger du då nej, så gör hon sig skyldig till oaktsamhet eller våldtäkt om hon fortsätter mot din vilja.

Svårt?

varför försöker du krångla till detta?
Om kvinnan dricker te fast hon tackat nej till det så är det ok att sätta på henne om hon tackar nej till sex också.
Citera
2022-10-28, 00:32
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Men det är inte m.g.t.o.ws poäng alls, vad hennes poäng är, är dock oklart. Skrämma folk från att rösta rött/grönt kanske? Hon är uppenbart ett högerextremistiskt spöke iaf. Som har flytt landet enligt egen utsago för att få kvinnor på annat håll.
Och ja, jag håller med dig (liksom väldigt många med mig) att det är bra märkligt att ett av världens jämställdaste länder nu ska tampas med folk som har en groteskt dålig kvinnosyn, dessa borde givetvis få till sig att ödmjukt respektera kvinnor och män i detta land som nu har tagit emot dem, inte våldta och förnedra och utnyttja välfärdssystemet. dock har inte alla vi invandrare så dålig kvinnosyn. Jag, mina anhöriga och polare etc. utav utländsk härkomst, har en rätt ok kvinnosyn. Om jag får säga det själv. Sedan har vi kanske en lite mer högtravande kvinnosyn än er totalsvenskar. Inte att vi sätter kvinnor på piedestal, men vi ser värdet i kvinnor på ett annat sätt än vad jag upplever att många svenskar gör. Vi ser även värdet i män på ett annat sätt än vad många svenskar gör.

Nja, har du aldrig varit i lägen där det hade blivit oaktsam våldtäkt om du hade fortsatt? Du vet de där lägena när man tydligt märker att den andra inte vill. Har du aldrig varit i sådana lägen?
Jag har varit i det läget. Och givetvis slutade jag min framstöt då. Men det finns de som inte slutar i de lägena. Som fortsätter, fast personen vänder sig bort och försöker skyla sig, eller är helt snustorr/slak och verkar mycket obekväm över beröringen. I sådana lägen frågar iaf. jag "vill du inte" och då har iaf. jag fått "nej" till svar och då har jag givetvis slutat med det jag höll på med (försöka förföra). Hade jag inte ställt frågan och fortsatt ändå, hade jag ta mig fan fått skylla mig själv om jag åkt på en anmälan om oaktsam våldtäkt. Det finns de personer som inte lyssnar in de där tydliga kroppsliga signalerna på att den andra parten inte vill ha sex. Personer som kör på ändå, eftersom de omedvetet eller medvetet tycks anse att deras egen njutning och sexdrift går före den andra partens integritet. Dessa personer ska givetvis anmälas för oaktsam våldtäkt. De är avskum som snuskar sig med en person som uppenbarligen inte vill, men som inte förmår säga ifrån.

Ja partipolitik är er beef så det bryr jag mig inte om. Ja dom flesta invandrare är ok så vi behöver inte ens börja där utan detta landet har ju spårat så mycket att vi nu kanske har 50000 människor som har utvisats eller bara inte ska vara här så ut med dom så löser vi mycket men dom kan ingen hitta och skulle jag få bestämma så ut med alla ISIS krigare, nazister som åkte till Ukraina 2014 och sionister som åker till Israel, klipp passet och ut med fanskapen som strider för en annat land dom har visat sin lojalitet så man kan inte omringa sig själv med råttor som vi har gjort men det är ju inget unikt fenomen för Sverige, dom flesta länder i världen är i fritt fall av design men tror jag får sluta nu för kom på hur ot detta är.

Hmm jo man pausar eller sådär. Som att hon får ett psykbryt eller bara "fryser" mitt i som det snackas om innan nä. Tjejer som är extremt usla ligg och döda fiskar ja men dom ville ligga igen så det var fortfarande aldrig i närheten av våldtäkt så man undrar ju lite hur ni som har problem med det här beter er. Sexet har ett rätt definitivt slut för mig, jag kommer. Annars är det väl liksom alla situationer någonsin inom sex som kan hamna inom oaktsam det är därför det är godtyckligt nonsens eftersom sex handlar om passion. Fast vad hände SOM EN BLIXT FRÅN EN KLAR FUCKIN HIMMEL blir hon snustorr och obekväm??? Ehh 1000 kr nej svarar jag på det. Så funkar inte kvinnor. Pratar vi bara krogragg nu eller vad? Fumliga 14 åriga grabbar som har sex första gången? Annars så har du fått igång din kvinna så är hon redo när som och förspelet är ju konstant om du faktiskt vill knulla din kvinna och skall vi vara ärliga så efter 10 sprut är vi tämligen värdelösa och tomma men kvinnor har ingen begränsning på sina orgasmer som att dom tar slut om du förstår hur jag menar. Paolo Roberto utreddes ju under den tramslagen. Allt sånt måste givetvis genast bort för nazifeminism hör inte hemma i en modern demokrati även om du tycker motsatsen men låtsas som att du inte gör det.
Citera
2022-10-28, 00:44
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nej, jag tycker inte sex är ett dugg krångligt vad gäller samtycke eller ej, alltså finns det inga tveksamheter om man har sex med mig. Vill jag inte visar jag det tydligt, går inte att ta miste på. Falskanmälningar sysslar jag inte med, skulle överhuvudtaget aldrig falla mig in, oavsett hur sving eventuell kille varit. Våldtäkt är extremt allvarligt och det skojar man inte om.
Jag kan heller inte förstå hur det kan vara svårt för någon att veta om det varit våldtäkt,alltså att det blir krångligt. Det är inte krångligt om båda parter är ärliga, problemet är väl då att någon ljuger (i de fall där det är krångligt)
Tycker du själv att det är krångligt?

Aha det är tydligt när du inte vill men dina tendenser till att våldta då? Inget du någonsin har funderat på som kvinna? I see det är ju intressant. Fast någon ljuger ju alltid. Den stora sanningen om saken har ju vi ingen aning om och därmed har ju dom som dömer i rätten inte heller någon aning om hur det faktiskt egentligen gick till och vad den objektiva sanningen faktiskt är och finns ens den stora objektiva sanningen här? Kan inte 2 människor uppleva samma sak men få helt olika minnen av det? Jag menar ffs människa advokater ljuger, åklagare ljuger, poliser ljuger så helt ärliga rättegångar är ju för fan ännu en jävla Disneysaga som bara du har i huvudet. Sanningen är väl snarare att både ljuger, alltså att dom friserar sina historier för att "vinna" för det är det advokater och åklagare coachar dom till och slåss för??? Det är deras jävla jobb hur smutsigt och äckligt och oärligt det än är???

Måste du verkligen vara så besvärlig? Hur är det enkelt? För att ingen någonsin ljuger? RLY BITCH!!! Åh blir så trött på mig själv att jag glömmer vilken gaslightande trollunge du är.
Citera
2022-10-28, 01:12
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Aha det är tydligt när du inte vill men dina tendenser till att våldta då? Inget du någonsin har funderat på som kvinna? I see det är ju intressant. Fast någon ljuger ju alltid. Den stora sanningen om saken har ju vi ingen aning om och därmed har ju dom som dömer i rätten inte heller någon aning om hur det faktiskt egentligen gick till och vad den objektiva sanningen faktiskt är och finns ens den stora objektiva sanningen här? Kan inte 2 människor uppleva samma sak men få helt olika minnen av det? Jag menar ffs människa advokater ljuger, åklagare ljuger, poliser ljuger så helt ärliga rättegångar är ju för fan ännu en jävla Disneysaga som bara du har i huvudet. Sanningen är väl snarare att både ljuger, alltså att dom friserar sina historier för att "vinna" för det är det advokater och åklagare coachar dom till och slåss för??? Det är deras jävla jobb hur smutsigt och äckligt och oärligt det än är???

Måste du verkligen vara så besvärlig? Hur är det enkelt? För att ingen någonsin ljuger? RLY BITCH!!! Åh blir så trött på mig själv att jag glömmer vilken gaslightande trollunge du är.

För min del är det enkelt. Jag hamnar inte i såna situationer eftersom jag är rätt rak och tydlig som person. Om andra håller på och ljuger och inte vet vad de själva gör eller deras partner gör, ja då förstår jag att det blir krångligt och att man kan hamna i klammer med rättvisan.

Och nä jag har inga tendenser till att våldta. Alltså på riktigt, tror du att man behöver våldta en kille/man?
Det är ju nästan alltid han som tar initiativet till sex vid dejtingstadiet, så det brukar inte behöva funderas över om han vill eller inte vill.

Själv då, några våldtäktstendenser?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in