Att dom går fria är just för att det inte finns bevis. Varför skulle dom erkänna och ändå gå fria???? Har ingen som helst aning om vad du ens far efter.
Tar du ansvar för ALLA kvinnor? Tro mig i min drömvärld så går jag runt och bitchslappar alla som inte beter sig i samhället men nu lever vi ju inte där än så vad exakt skall vi män göra mer än att ta ansvar för oss själva?
Så riktigt våldtäkt, att liksom medvetet ta en kvinna mot hennes vilja handlar ju om helt andra saker och där kommer lagar aldrig ha någon effekt som i att det avskrämmer, inte ens där dödstraff finns i skalan är våldtäkter ett minne blott. Empatistörda monster kommer alltid finnas, det vore mer vettigt att lägga energin på att finna dom än att staten skall in och kladda i folks sovrum. Kvinnor får fan med ta sitt ansvar och sluta låtsas vara små änglar som faller i djup chock varje gång någon plockar fram en kuk. 
Jag tror du får beskriva för mig hur du tror att våldtäktsfall i rättssalar ser ut. Blodiga vaginor och 12 vittnen och film? Det är lååååångt senare man är där som norm. Det krävs ingen teknisk bevisning för det finns ju nästan aldrig för du verkar kanske tro att överfallsvåldtäkter är normen. Samtycke och oaktsam är ju den totala motsatsen närmast fattar du inte det?
Jag tror du får beskriva för mig hur du tror att våldtäktsfall i rättssalar ser ut. Blodiga vaginor och 12 vittnen och film? Det är lååååångt senare man är där som norm. Det krävs ingen teknisk bevisning för det finns ju nästan aldrig för du verkar kanske tro att överfallsvåldtäkter är normen. Samtycke och oaktsam är ju den totala motsatsen närmast fattar du inte det?

Annars är det väl liksom alla situationer någonsin inom sex som kan hamna inom oaktsam det är därför det är godtyckligt nonsens eftersom sex handlar om passion. Fast vad hände SOM EN BLIXT FRÅN EN KLAR FUCKIN HIMMEL blir hon snustorr och obekväm??? Ehh 1000 kr nej svarar jag på det.
Så funkar inte kvinnor. Pratar vi bara krogragg nu eller vad? Fumliga 14 åriga grabbar som har sex första gången? Annars så har du fått igång din kvinna så är hon redo när som och förspelet är ju konstant om du faktiskt vill knulla din kvinna och skall vi vara ärliga så efter 10 sprut är vi tämligen värdelösa och tomma men kvinnor har ingen begränsning på sina orgasmer som att dom tar slut om du förstår hur jag menar.
Paolo Roberto utreddes ju under den tramslagen. Allt sånt måste givetvis genast bort för nazifeminism hör inte hemma i en modern demokrati även om du tycker motsatsen men låtsas som att du inte gör det.
Fast någon ljuger ju alltid. Den stora sanningen om saken har ju vi ingen aning om och därmed har ju dom som dömer i rätten inte heller någon aning om hur det faktiskt egentligen gick till och vad den objektiva sanningen faktiskt är och finns ens den stora objektiva sanningen här? Kan inte 2 människor uppleva samma sak men få helt olika minnen av det? Jag menar ffs människa advokater ljuger, åklagare ljuger, poliser ljuger så helt ärliga rättegångar är ju för fan ännu en jävla Disneysaga som bara du har i huvudet. Sanningen är väl snarare att både ljuger, alltså att dom friserar sina historier för att "vinna" för det är det advokater och åklagare coachar dom till och slåss för??? Det är deras jävla jobb hur smutsigt och äckligt och oärligt det än är???
Åh blir så trött på mig själv att jag glömmer vilken gaslightande trollunge du är.
Fast någon ljuger ju alltid. Den stora sanningen om saken har ju vi ingen aning om och därmed har ju dom som dömer i rätten inte heller någon aning om hur det faktiskt egentligen gick till och vad den objektiva sanningen faktiskt är och finns ens den stora objektiva sanningen här? Kan inte 2 människor uppleva samma sak men få helt olika minnen av det? Jag menar ffs människa advokater ljuger, åklagare ljuger, poliser ljuger så helt ärliga rättegångar är ju för fan ännu en jävla Disneysaga som bara du har i huvudet. Sanningen är väl snarare att både ljuger, alltså att dom friserar sina historier för att "vinna" för det är det advokater och åklagare coachar dom till och slåss för??? Det är deras jävla jobb hur smutsigt och äckligt och oärligt det än är???
Åh blir så trött på mig själv att jag glömmer vilken gaslightande trollunge du är. 
Du måste vara medlem för att kunna kommentera