Citat:
Ursprungligen postat av
JordenIsPlatt
Jag upprepar igen. Det finns INGEN man som är en sådan självhatande psykopat att han:
1. Mörkar bort falska våldtäktsanklagelser
2. Ställer upp på antidemokratiska lagar som samtyckeslagen som enbart urholkar rättssäkerheten för män.
3. Ställer upp på sexköpslagen som är samma som ovan, en lag enbart skapad för att sätta dit män och skydda kvinnor.
4. Enbart säger nazifeministiska saker.
5. Enbart håller med kvinnor i alla lägen oavsett hur mycket av en psykopat hon uppenbarligen är.
Du kan som sagt sluta låtsas nu.

Så länge du enbart rapar ur dig nazifeministiska floskler så är det allt du kommer att vara.
1. Jag mörkar inte falska våldtäktsanklagelser. Men jag visar även på sanna våldtäktsanklagelser. Eftersom jag inser att det både finns empatistört folk som våldtar, precis som det finns empatistört folk som falskt tillvitar.
2. Ställer upp på lagen? Jag ställer upp på samtliga lagar där man kräver
bevis eller/och att förövaren i princip erkänner brott. Lagen om oaktsam våldtäkt är även det en ådan lag. Vilket du skulle se om du satte dig in i den lite bättre.
3. Tja, jag har skrivit ett förslag på en bättre lag än sexköpslagen, som tom. en nöjd prostituerad på prostitutionsforumsdelen anser är en god ide´. En lag som skulle skydda både prostituerade som vill vara i prostitution och som mår bra av det och deras köpare givetvis
och som även skulle skydda de prostituerade som inte har i prostitution att göra. Du kan kolla efter mitt förslag i prostitutionsforumsdelen om du inte tror mig. Minns ej vad den tråden heter, men kan lätt kolla upp det.
4. Tycker du att jag bara skriver feministiska saker? Tja, då har du uppenbarligen inte sett allt jag skriver/allt jag säger. Irl. har jag flera gånger rentav kallats för antifeminist. Av feminister. Så du r ute och cyklar, big time.
5. Jag håller med folk efter sakfrågan. Inte efter könstillhörighet. Testa det du med.
Äsch. Jag anser väl främst att jag rapar ur mig statistik. Och statistiken visar på väldigt få fällande domar när det kommer till just våldtäkt. vore konstigt om flera av dessa dömda, sitter oskyldigt dömda. I synnerhet när man som jag, har läst en del domar och sett bevisningen/förövarnas uttalanden. Svårt att blunda för dessa fakta. Även om jag givetvis hellre hade sett att folk inte våldtog varandra och att alla våldtäktsanklagelser var falska. Det hade varit en mycket trevligare värld att leva i.
Edit: Tråden kring sexköpslagen heter: "Hur ska vi göra för att uppnå en feministisk sexköpslagstiftning, sexköpslagen 2.0?" och är skriven av en prostituerad som är skeptisk till nuvarande sexköpslagstiftning. Jag har skrivit ett inlägg till henne inlägg #52 i mitten av september i år. Hon skriver i inlägg #61 att hon gillar den ideén. Se tråden själv. Ligger i etikdelen av prostitutionsforumet.
Jag är en sann humanist, inte en feminist. Feminismen är för snäv för att tilltala mig. Humanismen är bredare och står mer för alt jag står för. Så lägg nu ner att misstänkliggöra att jag inte skulle vara humanist.