Citat:
Ursprungligen postat av
uractualmom
Dom behöver inte hennes mobil för att se vissa saker. En pedofil dömdes i San Diego, dom hade en hel del på honom redan innan dom tog hans mobil. Han hade använt just sc
Citat:
Ursprungligen postat av
GrevenFB
Något av det du nämner. Eller genom Metas rättshjälp (som dock brukar gå långsamt).
Eller annan app. Eller att mobilen tagit kort som laddats upp till molnet....eller liknande.
Den springande punkten; när polisen säger att man har teknisk bevisning som binder Toves mobil till lägenheten 03-04 så undrar jag exakt hur länge de menar. Ända till mobilen släcks 03.50? Eller typ bara 03,05 (genom tex Snapchat).
Jag vill helt enkelt veta hur länge fram till mobilen släcks 03,50 som man har teknisk bevisning på att mobilen är i lägenheten. Mastuppkopplingen duger inte som bevisning för det, då den täcker hela norra Vetlanda.
Polisen borde inte ha fått godkännande OCH utgivande av Meta så här snart?
Kort från JJs eller MHs mobiler kanske från lägenheten där TTs mobil finns med?
Nu tror jag att JJ och MH gjort detta utan så många andras inblandning, men OM nu någon mer skulle vara inblandad så kan ju JJ eller MH ha tagit en bild på TT eller TTs mobil för att visa någon annan detta, kanske skicka till någon annan. Denne person borde då ha blivit intagen minst till förhör.
Det kan ju också ha hänt, men polisen inte går ut med det för att ytterligare GM finns?
Det är ju något som saknas någonstans...
Det bråket TT och JJ hade på kvällen/natten, var det om samma sak som det tidigare bråket/anledningen till att de var osams/ej vänner längre?
Kan JJ och MH eller någon annan ha åkt iväg med TTs mobil tidig morgon, alltså runt 4-snåret, för att droppa den någon annanstans? Medan TT, oavsett skick, var kvar i JJs lägenhet?