2022-10-24, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueGypsy
Det var dock troll som skrev om det.
Sen ligger hans arbete inte i stan, utan i Landsbro.

Vetlanda Posten skrev i fredags att polis hade spärrat av ett område i Vetlanda kommun, "på landsbygden".

https://www.vetlandaposten.se/2022-10-21/uppgifter-polisen-ska-ha-sparrat-av-omrade
Citera
2022-10-24, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assdefender
Det var en användare som skrev att han satt i sin truckbil och såg tekniker spärra av del av ett industriområde. Ska ha varit massa journalister på plats. Han ska bla ha sett tekniker lägga in något i en plastpåse.
.
Även Vetlanda-posten har skrivit om det. https://www.vetlandaposten.se/2022-10-21/uppgifter-polisen-ska-ha-sparrat-av-omrade

Det var ett område utanför JJ pappas gård, grannens mark ner till en sjö. Det finns bild på det i expressen/Aftonbladet.
Citera
2022-10-24, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Krulsmurken84
Saknar ord, vilket Haldanel inte verkar göra.

Ted Bundy vad charmig, städad, och hade ett yttre som gjorde honom attraktiv. Dvs, de gick bra för han. Ändå en mördare.

Men Du talar ju som att du känner personen, så vad vet jag? Dom värsta brukar ju vara städade, framgångsrika och sådär. Kolla kapten klänning te,x

Men i dina ögon så är väl person som intygar att han är som magkänslan säger en lögnare med.

Jag tror att du har förlegad kvinnosyn, och bor hemma hos mamma fortfarande.

Sorry för OT, och åter till ämnet.

Närmar mig 60 och flyttade hemifrån vid 18, så mycket för din analytiska förmåga pojkvasker.
Ja, JL är med högsta möjliga sannolikhet OT!
Citera
2022-10-24, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krulsmurken84
Jag har gjort samma sak.

Och det är därför jag tror det stämmer.

Men berätta gärna varför du inte köper det? Är det hand välskötta utseende som gjorde det? Bundy var städad och charmig, yet... Here we are
jag vet inte hur han ser ut. bor inte i de trakterna. Läst här.
känner du alla yngre män så känner du kanske vilka som fanns nära Tove- det är trots allt hennes försvinnande som vi bör fokusera på.

Alla flickor och kvinnor ska behandlas med respekt av sin partner, och i dags läget finns lagar som kan
bli till hjälp för utnyttjade,våldsutsatta kvinnor. Så har du utsatts så bör du anmäla..
Citera
2022-10-24, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wattweke
Det var ett område utanför JJ pappas gård, grannens mark ner till en sjö. Det finns bild på det i expressen/Aftonbladet.

Okej tack. Finns det nån anledning till att man spärrade av just där? Eller var det bara för att det var nära från JJs pappa till sjön?
Citera
2022-10-24, 22:31
Medlem
[quote=skoputs|82157082]Kanske ej hör till saken, men är Tove en helylletjej, om ni förstår hur jag menar.

Skulle det vara möjligt att de lurat i T droger när de kom till lägenheten o att hon avlidit där el blivit medvetslös. Att de båda då gripits av panik o därför har agerat som de gjort. Är vad jag förstått inga garvade kriminella tjejer detta……. Då kan de tillstå att hon varit i lägenheten om det skulle finnas spår o så har de fått hjälp att forsla bort T av någon mer rutinerad figur från drogkretsar. Själva har de visat upp sig på mc Donalds. Tänker det kan dundra rätt bra om du ska hantera en vuxen person i ett nattyst hus som är helt borta. Tjejerna ville bara få bort henne för att inte de själva ska kopplas ihop med droger, speciellt inte om familjen tillhör pingstkyrkan. Alltså ett dumt påhitt för att sätta den präktiga unga kvinnan på plats som slutade i en tradgedi.
Citera
2022-10-24, 22:32
Medlem
FruEds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CarolineMM
Reagerade också på pass biten i det inlägget

Och en användare skrev att han inte varit på jobbet under föregående vecka…
Men jag får inga som helst svar angående koppling mellan han och MGM. Jag betvivlar inte en sekund att han är en hemsk människa som man bör hålla sig långt borta ifrån! Men utan relevans till det här fallet är jag villig att släppa det här spåret..
Citera
2022-10-24, 22:33
Medlem
Citat:
Vetlanda Posten skrev i fredags att polis hade spärrat av ett område i Vetlanda kommun, "på landsbygden".

https://www.vetlandaposten.se/2022-10-21/uppgifter-polisen-ska-ha-sparrat-av-omrade

Ja det stämmer att dem spärrade av ett ställe, men inte i närheten av några industrier, och det framkom tillslut att det var två troll som trollade om just det.
Citera
2022-10-24, 22:33
Medlem
Citat:
Okej tack. Finns det nån anledning till att man spärrade av just där? Eller var det bara för att det var nära från JJs pappa till sjön?

Jag tror det senare.

Bild ett är från avspärrningen: https://www.expressen.se/nyheter/luckorna-i-misstankta--kvinnans-berattelse/
Citera
2022-10-24, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruEd
Och en användare skrev att han inte varit på jobbet under föregående vecka…
Men jag får inga som helst svar angående koppling mellan han och MGM. Jag betvivlar inte en sekund att han är en hemsk människa som man bör hålla sig långt borta ifrån! Men utan relevans till det här fallet är jag villig att släppa det här spåret..

Verkar som dom haft en sexuell relation eller liknande.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Eller en resväska som dras ner från högsta hyllan i garderoben
Precis vad jag tänkte! Och hjulen som låter på golvet och över trösklar.
Hej förresten, första inlägget. Var snälla 🙈
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ava899
Källa på att JJ är med i MENSA? Om hon är så smart, varför ljuger hon så dåligt och påstår att hon var på Mcdonalds med MH när hon inte ens var det? Förstår hon inte att polisen kollar upp allt hon påstår?
För att hon räknar med att misstankarna då riktas mot M, och att hon enbart antas vilja ge ett falskt alibi åt M
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in