2022-10-25, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Grannen och MGM har helt uppenbart ett sexuellt förhållande. Finns inte en snöbolls chans i helvetet att han skulle gett henne skjuts kl 3 på natten om hon inte erbjöd honom en ”åktur” i gengäld.

Du är inte uppvuxen i en håla va? För i typ varje svensk håla finns minst en gubbe som skjutsar ungdomar på fest.
Citera
2022-10-25, 21:22
Medlem
lindblomsgröns avatar
Kanske Tove knullade grannen under från Turkiet därav dunkarna och Albin fick veta o tog livet av henne eller grannen är tokig och tog livet av henne i denna soppa är allt möjligt.
Citera
2022-10-25, 21:22
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bollkalle19
Kan det vara T?

"En död person har hittats vid E65 öster om skånska Svedala.

Polisen arbetar på platsen."

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=978099

För långt bort! Väl?
Citera
2022-10-25, 21:23
Medlem
Skyliner.s avatar
Citat:
Kan det vara T?

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Rr77qd/aftonbladet-direkt?pinnedEntry=978099

Sjukt, tänkte exakt samma sak när jag såg notisen.
Citera
Medlem
Starbacks avatar
Det är halv tre på natten hon ringer till sin pojkvän och säger att hon kommer hem nu. Nere på gatan står inte hennes cykel och en random man/kille erbjuder henne bilskjuts. Perfekt tänker hon. Nu kommer jag hem snabbt. Mannens avsikter är inte ärliga . Han kör norrut i stället och hon börjar begripa sitt misstag. Vad som sedan händer är höljt i dunkel. Hon kan leva nånstans efter att ha blivit kidnappad. Men troligare har hon blivit mördad. Hennes mobil var uppkopplad sista gången vid Biltema norr om Vetlanda. Antagligen har man letat på fel ställen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.-.
Du är inte uppvuxen i en håla va? För i typ varje svensk håla finns minst en gubbe som skjutsar ungdomar på fest.

Minst en gubbe per trappuppgång? Var fan växte du upp?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uractualmom
Det börjar klarna lite...Grannen, jätte hjälpsam och underbar, går upp och kollar att allt står rätt till, tyvärr så ligger en kropp i andra rummet, så jj behöver få bort grannen. Fan jag är så himla hungrig, jag ska dra till mcd. Grannen, världens mest hjälpsamma, -men du är ju full, jag kör dig!
Kan vara något sånt, absolut. Tror inte något mer ligger där dock. En invandrad familj som vill knyta kontakter och visa sig hjälpsamma. Där har vi inget att hämta. Däremot kan han ha gått upp också för att hans föräldrar varit oroliga för flickan som ju är så rar och ung.
Grannarna på samma våningsplan är nog dom som just hört dunkar mot väggen och bara nämnt det i förbifarten när pressen eller polisen frågat. Han den grannen med flickvän är super reko syns på varje nanopixel.
Citera
2022-10-25, 21:24
Medlem
Citat:
Kan det vara T?

Ligger väldigt långt från Vetlanda. Känns långsökt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
För långt bort! Väl?
Man kan ta sig längre på 10 dagar. Men det låter inte troligt.
Citera
Medlem
Citat:
Kan det vara T?

Det är 30 mil mellan Vetlanda och Svedala….

Är snarare en gängkriminell eller pundare som blivit dumpad. Finns många pundare i Svedala med omnejd.
Citera
2022-10-25, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Jag tror fortfarande att det är pojkvännen. Tova har cyklat hem till pojkvännen och han vet att Tova har varit hemma hos tjejkompisen. Pojkvännen får veta att hon har gjort något på krogen vilket fått honom att mörda henne i ren raseri och sedan kört ut kroppen mitt i natten till skogen. Cykeln parkerade han sen utanför tjejkompisens hus för att ge sig själv alibi. Det är pusselbiten som fattas i den här historian.
Polisen säger sig dock ha teknisk bevisning som knyter TTs mobil till JJs lägenhet en timme efter att de säger att TT lämnade. Om det visar sig stämma så är det avgörande på många sätt.
Citera
2022-10-25, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SayWhatAgain
Det värsta är att han posar med nån annans (blåa) BMW. Bilens ägare bor i Tranemo.
Äh låt han vara. Där har vi inget att hämta. Klart han vill verka lite intressantare än han är med snygg bil. Tror det är en bussig kille som ville göra gott intryck på J och erbjuda skjuts till McD, utan ironi.
Sätter skitan på att han bara ville vara gullig kille inför snygg granne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in