2022-10-25, 02:15
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmurfStorm
Hade du läst FUP:en sa du?

Kan inte du länka till de avsnitt där de påstådda våldtäkterna tas upp?
Citera
2022-10-25, 10:46
Medlem
sybels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Du får nog vackert inse att det här tåget har kört. Jag har svårt att tro att någon är villig att backa det och köra en vända till bara för att hämta upp dig. Dina åsikter och frågor har inte så stort värde och hittills har de inte tillfört tråden någonting, snarare tvärt om.
Citera
2022-10-25, 12:59
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sybel
Du får nog vackert inse att det här tåget har kört. Jag har svårt att tro att någon är villig att backa det och köra en vända till bara för att hämta upp dig. Dina åsikter och frågor har inte så stort värde och hittills har de inte tillfört tråden någonting, snarare tvärt om.

Tack men nu är tråden öppen för alla som är intresserade och jag är nog den som är mest seriös eftersom jag är relativt opartisk, fallet är dessutom inte avgjort utan nu väntar Hovrätten.

Kan inte du åtminstone erkänna att jag hade rätt i min teori om P-pillren? B hade ju helt uppenbart inlett en ny relation med en granne?
Citera
2022-10-25, 14:19
Medlem
monken1s avatar
Citat:
Tack men nu är tråden öppen för alla som är intresserade och jag är nog den som är mest seriös eftersom jag är relativt opartisk, fallet är dessutom inte avgjort utan nu väntar Hovrätten.

Kan inte du åtminstone erkänna att jag hade rätt i min teori om P-pillren? B hade ju helt uppenbart inlett en ny relation med en granne?
Vet du vad? Fallet ska prövas i Hovrätten. Sen fattas ett beslut. Att överanalysera fakta och bevis verkar inte sunt.. tänk på hälsan 👍
Citera
2022-10-25, 14:32
Medlem
sybels avatar
Citat:

Varför B använde p-piller vet varken du eller jag. Det framgår inte i fup eller heller i domen. Av det skulle man kunna dra slutsatsen att det är fullständigt ointressant för fallet som sådant.
Citera
2022-10-25, 15:17
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av monken1
Vet du vad? Fallet ska prövas i Hovrätten. Sen fattas ett beslut.

Anser du att C ska frias från misstanken om mord och istället åka dit för grov misshandel och vållande till annans död?
Citera
2022-10-25, 15:21
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Varför B använde p-piller vet varken du eller jag. Det framgår inte i fup eller heller i domen. Av det skulle man kunna dra slutsatsen att det är fullständigt ointressant för fallet som sådant.

Alla omständigheter kring fallet är intressanta, precis som hennes sorti från dåvarande man och barnen 8 år tidigare. Du kan kan ju inte kräva att människor inte får ställa frågor på ett forum för yttrandefrihet?

Vet du förresten hur Piotr har reagerat över tingsrättens dom? Har han uttryckt någon åsikt i polsk media?
Citera
2022-10-25, 15:29
Medlem
sybels avatar
Citat:
Alla omständigheter kring fallet är intressanta, precis som hennes sorti från dåvarande man och barnen 8 år tidigare. Du kan kan ju inte kräva att människor inte får ställa frågor på ett forum för yttrandefrihet?

Vet du förresten hur Piotr har reagerat över tingsrättens dom? Har han uttryckt någon åsikt i polsk media?
Svar nej, resp. vet ej.
Citera
2022-10-25, 15:35
Medlem
LeBronThurmans avatar
sybel svarar det inför årstiden brunfärgade Gräset:
Citat:
Din bildliga beskrivning med "tåget" är underbar.👍🏼
Tåget har tusenfalt upprepat varit inne på samma stickspår och vägrat ta till sig fakta, trots de eviga brakande kollisionerna emot samma stoppbock vid spårslutet.

Att Gräset använder begrepp som "enkelspårig" om andra, samt kallar alla de i tråden med åsikter avvikande ifrån trollet själv för en "lågpannad nätpöbel" är ju fullständigt skrattretande.🤣
Gräsets uppenbara tankar om en framtid i Mensa kommer givetvis att helt punkteras vid ett test emot Wechslerskalan.
Chansen är nog då större att Crazy frias i HR och att skadestånd utverkas för den tid som "Drömpappan" varit så orättvist häktad, antagligen även där p.g.a. "lågpannade tingsrättsledamöter".
Citera
2022-10-25, 15:55
Medlem
monken1s avatar
Citat:
Anser du att C ska frias från misstanken om mord och istället åka dit för grov misshandel och vållande till annans död?
Anser ingenting. Det är upp till Hovrätten att bedöma.
Citera
2022-10-25, 16:46
Medlem
SmurfStorms avatar
Citat:

Du har ju redan läst FUP:en så nog klarar du av att hitta igen dialogutskriften av misshandeln och våldtäkten natten till julafton 2019? Du har ett trevligt FUP-index till din hjälp i min signatur. Lycka till!
Citera
2022-10-25, 17:05
Medlem
SmurfStorms avatar
Citat:

Du tycker att du hade rätt, men du förstår, det är inte samma sak som att du har rätt. Det är precis lika sannolikt att hon inte ville bli gravid med den man som misshandlat och våldtagit henne, trängt sig in i lägenheten han lurat henne att han hade flyttat ut ur medan hon bodde i skyddat boende för att få skydd ifrån honom, den man som trakasserar henne att ha sex med honom mot betalning efter att hon begärt skilsmässa. Ja, jag talar om C, bäst jag förtydligar det eftersom du verkar ha svårt att dra den slutsatsen. Eller du kanske bara gillar att få dig själv att framstå som lågbegåvad?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in