2022-10-23, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Nike bäst ikväll! Ser fram emot att se henne gå till tandläkaren efter finalen!
Hon kommer bli en superstjärna!

Oh nej nej nej det är precis det hon INTE ska göra! Hennes tänder ger henne ett säreget utseende som man minns, det vore nästan ett karriärsmord att korrigera dom.
Citera
2022-10-23, 23:22
Medlem
Jenshalls avatar
Kan bara kort konstatera vinnaren aldrig blir någon riktigt stor artist. Får gå tillbaka till gamla jobbet som diskare eller långtradarchaffis
Citera
2022-10-23, 23:36
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLycka
Oh nej nej nej det är precis det hon INTE ska göra! Hennes tänder ger henne ett säreget utseende som man minns, det vore nästan ett karriärsmord att korrigera dom.

Då är näsan värre än tänderna i så fall...
Citera
2022-10-26, 17:32
Medlem
Nu äntligen är det dags för kändisduetter på fredag, deltagarna ska sjunga duetter med artister.
Ruby fick livbojen vilket innebär att hon är kvar I tävlingen. Dessa artister ska sjunga låtar och med dessa idoler:

Julien och Klara Hammarström sjunger “Run to the Hills”

Luka och Dean Lewis sjunger "Be Alright"

Nike och Anne-Lie Rydé sjunger "Sånt är livet"

Albin och Myra Granberg sjunger "Vänner" av Newkid och Myra Granberg

Ruby och Cherrie sjunger "Lämna han"

Ida och Oscar Magnusson sjunger "Röda trådes slut" av Sven-Ingvars

Klara och Tomas Andersson Wij sjunger "Just idag känns du nära (Saras sång)"

Jag tror att Luka åker, vilken tror ni?
Sebastian och Lina Hedlund sjunger "Stay the Night" av Alcazar
Citera
2022-10-26, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenshall
Kan bara kort konstatera vinnaren aldrig blir någon riktigt stor artist. Får gå tillbaka till gamla jobbet som diskare eller långtradarchaffis

Låt oss njuta av resan till finalen helt enkelt. Det är resan som räknas och destinationen är slutet.
Citera
2022-10-26, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Nu äntligen är det dags för kändisduetter på fredag, deltagarna ska sjunga duetter med artister.
Ruby fick livbojen vilket innebär att hon är kvar I tävlingen. Dessa artister ska sjunga låtar och med dessa idoler:

Julien och Klara Hammarström sjunger “Run to the Hills”

Luka och Dean Lewis sjunger "Be Alright"

Nike och Anne-Lie Rydé sjunger "Sånt är livet"

Albin och Myra Granberg sjunger "Vänner" av Newkid och Myra Granberg

Ruby och Cherrie sjunger "Lämna han"

Ida och Oscar Magnusson sjunger "Röda trådes slut" av Sven-Ingvars

Klara och Tomas Andersson Wij sjunger "Just idag känns du nära (Saras sång)"

Jag tror att Luka åker, vilken tror ni?
Sebastian och Lina Hedlund sjunger "Stay the Night" av Alcazar

Jag tror att 2st åker på fredag. Satsar på Ida och Ruby faktiskt (tyvärr när det gäller Ruby, hon kommer bli grym om ett par år). Luka hänger löst i vanlig ordning men klarar sig som vanligt… då allt fler börjar inse hans extremt höga nivå i kombination med hög integritet och ödmjuka inställning till sin otroliga talang.
Citera
2022-10-27, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryggetryggve
Jag tror att 2st åker på fredag. Satsar på Ida och Ruby faktiskt (tyvärr när det gäller Ruby, hon kommer bli grym om ett par år). Luka hänger löst i vanlig ordning men klarar sig som vanligt… då allt fler börjar inse hans extremt höga nivå i kombination med hög integritet och ödmjuka inställning till sin otroliga talang.

Jag tror att Luka åker, jag känner att om han vet att dynamiken inte fast inte pratar med sångcoachen om det, känns som att det är dags att ta tag i det eller åka.
Ida kan också åka fast det känns osannolikt. Jag vill faktiskt se Ruby vara kvar denna vecka i alla fall, jag känner att folk är lite för hårda då hon inte har varit kass någon fredag, olikt dom andra som fick livbojen tidigare år. Jag hoppas att Cherrie kan hjälpa henne att nå nya höjder.
Citera
2022-10-27, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbaker95
Jag tror att Luka åker, jag känner att om han vet att dynamiken inte fast inte pratar med sångcoachen om det, känns som att det är dags att ta tag i det eller åka.
Ida kan också åka fast det känns osannolikt. Jag vill faktiskt se Ruby vara kvar denna vecka i alla fall, jag känner att folk är lite för hårda då hon inte har varit kass någon fredag, olikt dom andra som fick livbojen tidigare år. Jag hoppas att Cherrie kan hjälpa henne att nå nya höjder.

Vi får se… hänger inte med riktigt vad du menar med dynamiken dock. Att vara stabil i ton men variation i volym är att dynamisk tänker jag. Det är inte dynamik att pendla mellan ren och falsk ton…
Citera
2022-10-28, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryggetryggve
Vi får se… hänger inte med riktigt vad du menar med dynamiken dock. Att vara stabil i ton men variation i volym är att dynamisk tänker jag. Det är inte dynamik att pendla mellan ren och falsk ton…

Jag vet antagligen inte riktigt vad exakt dynamik innebär. Jag tycker att han sjunger skrikigt ibland, jag vill att han ska använda hela sin stora röst så att det låter riktigt mäktigt.
Citera
2022-10-28, 20:06
Medlem
Kolgrill-ftws avatar
Är Klara väldigt stor eller är Julien en pyssling?
Citera
2022-10-28, 20:08
Medlem
mensverkets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kolgrill-ftw
Är Klara väldigt stor eller är Julien en pyssling?

Han är vad bögar kallar en "twink".
Önskar tv hade slutat uppmuntra sånt här onaturligt beteende.
Citera
2022-10-28, 20:11
Medlem
Mrcool911s avatar
Julien känns så ultrabög hela tiden. Detta får mig att tänka på om alla tjejer gillar att vara vänner med bögar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in