2022-10-20, 12:23
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Jag påstår ingenting, jag frågade.
Jaha förlåt. Dom har haft typ 3 olika batcher, on inte mer.

Kanske inte olika batcher, men försökt att få en batch renare x antal gånger.

Helt Nya batcher kanske 2st. Gissar nu asså enligt vad jag sätt
Citera
2022-10-21, 06:53
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Jaha förlåt. Dom har haft typ 3 olika batcher, on inte mer.

Kanske inte olika batcher, men försökt att få en batch renare x antal gånger.

Helt Nya batcher kanske 2st. Gissar nu asså enligt vad jag sätt
Ja jag har fått två olika batcher ena med kristallint pulver och den andra med kristallint vitt pulver med bruna stenar i.

Såg att dem hade slut nu… Undra när det kommer in igen.
Citera
2022-10-21, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
Ja jag har fått två olika batcher ena med kristallint pulver och den andra med kristallint vitt pulver med bruna stenar i.

Såg att dem hade slut nu… Undra när det kommer in igen.

Och jag fick i förrgår en beige/orange/gul smörja som stank som fasiken men var inte något bättre för det. Lämnade svarta rester på foliet och i pipan, samma sak som förut med ruset som min förra påse som jag efteråt sa att nu beställer jag inget mer - man får nästan till ett bra rus, men tyvärr är det så pass svagt för min del att substansen inte når riktigt dit...
Citera
2022-10-23, 11:55
Medlem
Nkpgisits avatar
Någon som har ett hum om när dem får in igen?
Citera
2022-10-23, 15:43
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvHerr
Och jag fick i förrgår en beige/orange/gul smörja som stank som fasiken men var inte något bättre för det. Lämnade svarta rester på foliet och i pipan, samma sak som förut med ruset som min förra påse som jag efteråt sa att nu beställer jag inget mer - man får nästan till ett bra rus, men tyvärr är det så pass svagt för min del att substansen inte når riktigt dit...
Att en substans luktar/stinker är inte en bra egenskap
Är oftast överblivna lösningsmedel bara.

Kolla bara på tjack t.ex. Tillverkarna lämnar kvar fenylacetonet pga kunderna tror tjack luktar på det sättet.
Skulle vara jävligt svårt att få iväg helt rent, luktfritt Amfetamin till stans tjackisar 😂
Citera
2022-10-23, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggermeister
Att en substans luktar/stinker är inte en bra egenskap
Är oftast överblivna lösningsmedel bara.

Kolla bara på tjack t.ex. Tillverkarna lämnar kvar fenylacetonet pga kunderna tror tjack luktar på det sättet.
Skulle vara jävligt svårt att få iväg helt rent, luktfritt Amfetamin till stans tjackisar 😂

Jag tycker det är synd för är man pv-torsk och inte handlar utrikes för en fjärdedel av priset så gör man samma misstag om och om igen, vilket är att handla från hygea. Substansen funkar ju, nästan. Tillräckligt mycket för att man ska begå detta misstag.
Citera
2022-10-24, 02:16
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalvHerr
Jag tycker det är synd för är man pv-torsk och inte handlar utrikes för en fjärdedel av priset så gör man samma misstag om och om igen, vilket är att handla från hygea. Substansen funkar ju, nästan. Tillräckligt mycket för att man ska begå detta misstag.

Jag personligen handlar från Hygea pga att de är inrikes så man får de oftast dagen efter, och för att man kan köpa med PF.

Däremot när dom hade 2-me-pvp så köpte jag det över PHP & PiHP alla dagar i veckan. Älskade verkligen 2-me-pvp
Citera
2022-10-24, 18:56
Medlem
Fuzzas avatar
Är du säker på att den tvättar i aceton. Låt oss säga e så. Jag är jävla glad jag lever efter
Citera
2022-10-25, 08:33
Medlem
Ni envisas med att handla inrikes till rövarpriser när det inte funkar och ger effekt?
Citera
2022-10-26, 16:38
Medlem
Ni borde vara försiktiga med denna, känner flera som hamnat på akuten, en som nästan fick amputera och en som dog.
Citera
2022-10-26, 19:15
Medlem
ruttenfimps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deegottde
Ni borde vara försiktiga med denna, känner flera som hamnat på akuten, en som nästan fick amputera och en som dog.

En aning om doser osv?
Citera
2022-10-26, 20:28
Medlem
Akvavitaes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deegottde

Varför hamna de på akuten?

Ett par i forumet har rapporterat att de börjat pissa blod av denna. Verkar vara rena giftet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in