Citat:
Ursprungligen postat av
Toxiclife4433
Har rkt den tillsammans med 3 andra polare som alla hllt p sedan a-pvp fanss att f tag i. Jag sjlv har hllt p till och frn sedan 2013.Allihopa skriver under p att det var riktigt dligt just p dopamin fronten. Minns att dom precis sluta slja mdpv nr jag brja rka. Har hllt vldigt mycket sedan dess till och frn och har en del substanser i bagaget efter denna tiden. Brukar sjlv fredra att rka mina men det dr med dopamin pslag r ngot som verkligen uteblir frn denna. Absolut att man knner att man mr lite bttre men inte mycket mer n s.
Fr jag frga vad du har fr substanser i bagaget nr du tycker denna ger ett helt ok dopamin pslag?
Jmfr jag denna med txm vita a-phip Hazard hade samtidigt som dom slde den bruna A-phip varianten fr lgre pris p sidan om ngon minns kan jag sga att denna ger ca 10x mindre dopamin pslag. Nr man rker olika pv's tror jag att 98% hr gr det fr att just f ett sjyst dopamin pslag.. 2-me-pvp var bttre det hller jag sjlvklart med om men ven den kndes tam om man jmfr med mycket annat genom ren ven om jag gilla dom bra batcherna av den.
Att du sger det r ok dopamin pslag blir rtt missvisande om man varit med ett tag och drfr jag undrar hur du kan okeja den p den fonten. Har du varit med ett tag eller grundar du din bedmmning p ngon av dom senaste substanserna som slts inrikes bara? Absolut att den stressar upp en och ger ett minimalt dopamin pslag men verkligen inte mer n s.
Lter jag dryg mot dig i skrivade stund r det absolut inte meningen lite stressigt i skriande stund. Mvh
Sorry fr sent svar, ja helt ok dopaminpslag r vl relativt.. det r ju inte rka crack.. men det r heller inte ngra halvknutna skor visst det r rtts dyrt, men man betalar ju fr att slippa jobbiga brev frn tullen 😏 iaf jag som alltid r intressant mne hos munktarna hehe.
Som sagt 2-me-pvp var ju hstlngder bttre.. men lastar man pipan utan att tnka p kostnaden blir iaf jag bde svettig och glad s jag vet inte hur ni rker om ni inte knner ngot..