2022-10-26, 22:01
Medlem
Bestllde postfrskott fr en vecka sedan och det har fortfarande inte skickats s fort gr det inte kan man lugnt pst.
Citera
2022-10-26, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalvHerr
Jag tycker det r synd fr r man pv-torsk och inte handlar utrikes fr en fjrdedel av priset s gr man samma misstag om och om igen, vilket r att handla frn hygea. Substansen funkar ju, nstan. Tillrckligt mycket fr att man ska beg detta misstag.

Hller med HalvHerr om att det inte r vrt nr det r s dyrt och saker frn holland tar lika lng tid att f till mycket lgre pris. Tack fr tipset om shoppen frresten
Citera
2022-10-27, 00:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toxiclife4433
Har rkt den tillsammans med 3 andra polare som alla hllt p sedan a-pvp fanss att f tag i. Jag sjlv har hllt p till och frn sedan 2013.Allihopa skriver under p att det var riktigt dligt just p dopamin fronten. Minns att dom precis sluta slja mdpv nr jag brja rka. Har hllt vldigt mycket sedan dess till och frn och har en del substanser i bagaget efter denna tiden. Brukar sjlv fredra att rka mina men det dr med dopamin pslag r ngot som verkligen uteblir frn denna. Absolut att man knner att man mr lite bttre men inte mycket mer n s.

Fr jag frga vad du har fr substanser i bagaget nr du tycker denna ger ett helt ok dopamin pslag?

Jmfr jag denna med txm vita a-phip Hazard hade samtidigt som dom slde den bruna A-phip varianten fr lgre pris p sidan om ngon minns kan jag sga att denna ger ca 10x mindre dopamin pslag. Nr man rker olika pv's tror jag att 98% hr gr det fr att just f ett sjyst dopamin pslag.. 2-me-pvp var bttre det hller jag sjlvklart med om men ven den kndes tam om man jmfr med mycket annat genom ren ven om jag gilla dom bra batcherna av den.

Att du sger det r ok dopamin pslag blir rtt missvisande om man varit med ett tag och drfr jag undrar hur du kan okeja den p den fonten. Har du varit med ett tag eller grundar du din bedmmning p ngon av dom senaste substanserna som slts inrikes bara? Absolut att den stressar upp en och ger ett minimalt dopamin pslag men verkligen inte mer n s.

Lter jag dryg mot dig i skrivade stund r det absolut inte meningen lite stressigt i skriande stund. Mvh

Sorry fr sent svar, ja helt ok dopaminpslag r vl relativt.. det r ju inte rka crack.. men det r heller inte ngra halvknutna skor visst det r rtts dyrt, men man betalar ju fr att slippa jobbiga brev frn tullen 😏 iaf jag som alltid r intressant mne hos munktarna hehe.

Som sagt 2-me-pvp var ju hstlngder bttre.. men lastar man pipan utan att tnka p kostnaden blir iaf jag bde svettig och glad s jag vet inte hur ni rker om ni inte knner ngot..
Citera
2022-10-27, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SenapsSeed
Hller med HalvHerr om att det inte r vrt nr det r s dyrt och saker frn holland tar lika lng tid att f till mycket lgre pris. Tack fr tipset om shoppen frresten

Inga problem! Happy to help!

Hygea lr ju se ver sina produkter nr det faktiskt r rtt s skert att kpa via utlandet.

Vad fick 2-me-pihp fr yield frn jaggers (?) experiment p rc-scene, reddit - 30%? Illa.
Citera
2022-10-28, 11:12
Medlem
Citat:

Hygea lr ju se ver sina produkter nr det faktiskt r rtt s skert att kpa via utlandet.

Vad fick 2-me-pihp fr yield frn jaggers (?) experiment p rc-scene, reddit - 30%? Illa.

Jag tar grna ett dm med lite tips med 😎
Citera
2022-10-28, 11:14
Medlem
Citat:

Jag tar grna tips med 😄
Citera
2022-10-28, 12:30
Medlem
Citat:

Btw sg du hade bestllt mdphp freebase hur var den och funka den att rka?
Citera
2022-10-28, 13:14
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Uuuh, jag hatar MDPHP 😂 Gr knappt att rka, blir helt svart I pipan 😂
Citera
2022-10-28, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ruttenfimp
En aning om doser osv?
Frmodligen vldigt hga, de r/var hopplsa missbrukare.
Citera
2022-10-28, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Akvavitae
Varfr hamna de p akuten?

Ett par i forumet har rapporterat att de brjat pissa blod av denna. Verkar vara rena giftet!
Han som nstan amputerade fick nn slags svullnad i handen och den som dog hade tydligen brjat krampa och dog p sjukhuset.
Citera
2022-10-28, 20:04
Medlem
Citat:

Frsta bestllningen jag fick s var det bra, ven om den svrta upp pipan ja. Andra batcher har inte varit ngot att hnga i granen, d hade jag hellre tagit 2-me-pvp, eller a-pihp, men absolut inte den hr 2-me-pihpen.
Citera
2022-10-28, 20:24
Medlem
Citat:
Frsta bestllningen jag fick s var det bra, ven om den svrta upp pipan ja. Andra batcher har inte varit ngot att hnga i granen, d hade jag hellre tagit 2-me-pvp, eller a-pihp, men absolut inte den hr 2-me-pihpen.

Okej tack jamen d hller jag mig till alpha-pihp i fortstningen med, vntar p 2 bestllningar
Senast redigerad av SenapsSeed 2022-10-28 kl. 20:51.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in