Citat:
Ursprungligen postat av
topnotchG
*gäsp* denna substans är så gott som inaktiv käre du. Riktigt pv hade du vart sten död på med flera gram men denna är så pass bra att du kan ta 4 gram under 4 timmar för att sedan sova 2 timmar efter med noll stimulans. Du jobbar för hyg*a med dina positiva inlägg.
försök inte lura mig inte
Jag jobbar definitivt inte för någon, det är det första *gäsp*, du ska du ha klart för dig.
(Se bara vad jag ansåg om Hyg. när de började kukar ur... Ha i skit i sina produkter etc. Men gjorde en testorder på b la 2-Me-PHIP från Hyg. första på säkert 1 år närmre..)
Att påstå att denna inte är psykoaktiv är rent jävla NONSENS! Vet inte vad du har för tolerans eller erfarenheter. Men har du några borde du också anse att denna, (vilket må vara ett sjukt överpris på, absolut!)
Ändå vara psykoaktiv á Pyrrolidine!? Det är absolut inte den "vassaste pyrron i lådan.." Men den räcker gott o väl att tweaka loss på! Kanske inte lika dospotent som 3-Me-PVP, men smakar bättre..(3-Me-PVP smakar mer som M varianterna gör..lite "simhall" men i övrigt rätt äckligt.. Denna mest "simhall", även om jag vejpat betydligt mer välsmakande..)
Men vad vet jag?? Du kanske har lyckats komma över ett parti helt rent 2-Me-PHIP??? Gjort en egen syntes??? I så fall förstår jag dina inlägg..
Om inte, sluta trolla för fan. För antingen gör du det, eller så är DU garanterat köpt. Ganska uppenbart att det är någon eller både och. *gäsp*
(Tänk om det är så att Rövhattar får Rövhattspulver och "normala" Pyrromaniacs får äkta vara..? Bara en ren hypotetisk tanke jag kom o tänka på hux flux!

)