2022-10-23, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Läs hennes tweets då får du se vad som gör henne woke.

Och vad säger du om hennes åsikter vad gäller sexköpare? Är det också woke?
Senast redigerad av TomatKungen 2022-10-23 kl. 15:48.
Citera
2022-10-23, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Och vad säger du om hennes åsikter vad gäller sexköpare? Är det också woke?

Jag bedömer henne utifrån vad hon uttrycker dagligen via sina tweets. Woke sosse och feministfitta.
Citera
2022-10-23, 15:57
Medlem
Citat:
Jag bedömer henne utifrån vad hon uttrycker dagligen via sina tweets. Woke sosse och feministfitta.

Och du vet inte om hennes kontrovers med Beatrice A*sk kring sexköpare? Där var Anna inte särskilt woke.
Citera
2022-10-23, 15:58
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Ja, jag nissade den tråden. Hade föredragit en FUP. Hat inte satt in mig i fallet och litar inte på din bedömning av det.

95% av alla mordanklagelser läggs inte ner innan de når domstol.

Klart det selektiva minnet slog till, "gräsklippsfeminism". Du vill läsa om en film? Bra där retard. Don V fallet har vi med som var för inte så länge. Hon påstår sig ha blivit drogad och våldtagen så läcker även där filmer där hon drar kola som en galning och uppenbart är den som är på. Låt mig gissa du missade det med?

Du döms inte till mord på hörsägen och hittepå.
Citera
2022-10-23, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Klart det selektiva minnet slog till, "gräsklippsfeminism". Du vill läsa om en film? Bra där retard. Don V fallet har vi med som var för inte så länge. Hon påstår sig ha blivit drogad och våldtagen så läcker även där filmer där hon drar kola som en galning och uppenbart är den som är på. Låt mig gissa du missade det med?

Du döms inte till mord på hörsägen och hittepå.
Det selektiva minnet kan bara slå till om man faktiskt har upplevt nåt, mongo. Har inte läst tråden eller sett filmen. Det jag är intresserad av I detta fallet är vad som har sagts till polisen, så att jag kan bilda mig en egen uppfattning.

Du drog ju upp det apropå falskanmälningar så är det just anmälan man rimligtvis vill titta på.
Senast redigerad av enhalvboj 2022-10-23 kl. 16:05.
Citera
2022-10-23, 16:01
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Nu var det inte det jag skrev. Jag skrev att hon därefter glatt tar tag i kuken och suger av med glädje. Jaså? Hur många gånger har kvinnor du dumpat anklagat dig för våldtäkt? Du vet, det där är bara fördomar. Läs riktiga domar istället. Det krävs bevis.

Det är inte att fråga om lov. Det är att ge ett kommando. Och om kvinnan/mannen med glädje "Lyder" kommandot, är det inte våldtäkt, utan då är det samtycke. Vilket är jädrigt upphetsande. Man styr och har kommandot verbalt och hon/han gör det man vill, med glädje och samtycke.

Va? Att du tvingas göra om hela kontexten vet jag men det har inget med något att göra så läs du vad jag skriver istället. Inga men jag har 2 vänner som fick sitta och det krävs inga bevis så sluta sitt här och ljug är du snäll.

Ja det är rena fjollerier. Beter man sig undergivet mot kvinnor har man inte förstått sex. Du frågar snällt om lov och inget annat så skärp dig nu.
Citera
2022-10-23, 16:03
Medlem
Citat:
Och du vet inte om hennes kontrovers med Beatrice A*sk kring sexköpare? Där var Anna inte särskilt woke.

Att vara motståndare till Beatrice Ask talar inte emot att hon är sosse, woke och feministfitta.
Citera
2022-10-23, 16:05
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Det selektiva minnet kan bara slå till om man faktiskt har upplevt nåt, mongo. Har inte läst tråden eller sett filmen. Det jag är intresserad av I detta fallet är vad som har sagts till polisen, så att jag kan bilda mig en egen uppfattning.

Alla förstår att du bara är en äcklig lögnare. Du saknar trovärdighet. Hur kan du ha så starka åsikter om du inte känner till ett enda jävla fall? Håll käft eller läs på. Jävla troll.
Citera
2022-10-23, 16:07
Medlem
Citat:
Alla förstår att du bara är en äcklig lögnare. Du saknar trovärdighet. Hur kan du ha så starka åsikter om du inte känner till ett enda jävla fall? Håll käft eller läs på. Jävla troll.

Vad har jag ljugit om?
Citera
2022-10-23, 16:09
Medlem
Citat:
Va? Att du tvingas göra om hela kontexten vet jag men det har inget med något att göra så läs du vad jag skriver istället. Inga men jag har 2 vänner som fick sitta och det krävs inga bevis så sluta sitt här och ljug är du snäll.

Ja det är rena fjollerier. Beter man sig undergivet mot kvinnor har man inte förstått sex. Du frågar snällt om lov och inget annat så skärp dig nu.

Och hur vet du att det inte fanns några bevis mot dina två polare? Lägg upp deras FUP:ar, så får jag se.

Nej, jag är då verkligen inte undergiven i sänghalmen. Tro mig på mitt ord.
Citera
2022-10-23, 16:12
Medlem
Citat:
Att vara motståndare till Beatrice Ask talar inte emot att hon är sosse, woke och feministfitta.

"Även mot förra justitieministen Beatrice As*k, som tyckte att misstänkta sexköpare skulle hängas ut, har hon riktat kritik. As*k menade att sexköpare skulle få handlingar hem i kuvert med grälla färger i syfte att peka ut personen för exempelvis familjen. Det skulle enligt As*k innebära "lite grann att du får skämmas på torget". Ra*mberg kallade det i sin tur för en "hårresande tanke".[13]" Källa: Wikipedia och DN.

Återigen: på vilket vis är det woke och feministiskt att stå upp för sexköpare?
Citera
2022-10-23, 16:15
Medlem
Citat:
"Även mot förra justitieministen Beatrice As*k, som tyckte att misstänkta sexköpare skulle hängas ut, har hon riktat kritik. As*k menade att sexköpare skulle få handlingar hem i kuvert med grälla färger i syfte att peka ut personen för exempelvis familjen. Det skulle enligt As*k innebära "lite grann att du får skämmas på torget". Ra*mberg kallade det i sin tur för en "hårresande tanke".[13]" Källa: Wikipedia och DN.

Återigen: på vilket vis är det woke och feministiskt att stå upp för sexköpare?

Menar du att alla som är woke är för moderaten Beatrice Asks förslag?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in