Citat:
Ursprungligen postat av
enhalvboj
Har inte sett det inlägget och såg att du inte länkade till fall utan bara radade upp namn. Din egen tolkning av fallen känner jag inget förtroende för.
Nej jag tror inte man behöver vara mer rädd för att bli dömd för en falsk våldtäktsanklagelse än att bli felaktigt dömd för något annat brott. I synnerhet inte eftersom 95% av anmälda våldtäkter inte ens nåt domstolen.
Har du ingen koll på fallen så får du väl ordna det. IG bruden som sa att hon gruppvåldtogs i 8 timmar och blödde överallt läckte det ju en film från timme 7 av denna påstådda "gruppvåldtäkt" där hon sitter och bönar och ber om mer kuk. Detta är en typisk svensk våldtäkt 2022. Gick feminister som gapat i veckor om den hemska våldtäkten ut och bad om ursäkt och gjorde avbön för att dom totalt hotar ett lands demokrati med deras löjliga känslostyrd pöbel mentalitet? Självklart inte utan man låtsades som om det aldrig hänt i vanlig ordning.
Det mest korkade jag hört. För andra brott krävs teknisk bevisning eller vittnen och det finns inga sådana krav alls för våldtäkter i Sverige utan män döms varje dag på inget annat än hörsägen. Det är dessutom naiva män som du som sitter där, män som mig vågar aldrig kvinnor anklaga utan dom 2 fallen från mitt liv där män har fått sin liv förstörda av ljugande kaninkokerskor så är det män som är för snälla för sitt eget bästa. Dom har suttit där i rättssalen och trott att sanningen alltid segrar men så blev det 8 år istället. Tjejerna säger det handlar inte om pengar men sedan kommer miljonkraven. Försäkringsbolag som tex Länsförsäkringar fick ta bort sin våldtäktsförsökring eftersom kvinnor ljög precis hela tiden om saken. Du är naiv som en 10 åring och befinner dig inte ens i verkligheten med oss andra längre.