2022-10-21, 16:13
Medlem
Ankan-mannens avatar
Den som förmedlar kontakt och är medveten att betalning diskuterats gör sig skyldig till koppleri, och det är inte avgörande om offer finns. Offer kan ha funnits och hoppat av viket inte går att bevisa av dumpen. att det är så. Man får inte frästa någon att betala för sex.
Citera
2022-10-21, 16:20
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahahohoyrsovane
Visa de "loggarna" då? Nä precis...

Är du minderårig eller efterbliven? Dömt efter retoriken.
Kolla loggen från 33 åringen från Norrköping, för övrig den enda lag läst, tar för lång tid att läsa alla.

Excellent retorik från en mycket smart person, dvs jag. Bäst,bäst, bäst!
Citera
2022-10-21, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ny.Koala
Rent hypotetiskt.. Skulle det inte vara möjligt för mig att sätta dit en oskyldig så att Dumpen hänger ut personen?

Exempelvis om jag har agg mot en person och låtsas vara en vuxen kvinna på nätet, flirtar och vill träffas i verkligheten med den här mannen.

Samtidigt chattar jag med Dumpen och låtsas vara en pedofil och skickar bilder på den oskyldige mannen och låtsas vara honom samtidigt som jag stämmer träff med båda på samma plats.

Låter långsökt, men det vore ju väldigt enkelt att ordna för en som vill förstöra livet för någon annan. Och ingen skulle ju tro på mannen om han säger att han var där för att träffa en annan kvinna.

Är det okej om någon enstaka oskyldig åker dit och får sitt liv förstört så länge de allra flesta är skyldiga?
Tror det är svårt då de verifierar väldigt noga innan konfrontation och efter konfrontation igen.
Citera
2022-10-21, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Kolla loggen från 33 åringen från Norrköping, för övrig den enda lag läst, tar för lång tid att läsa alla.

Excellent retorik från en mycket smart person, dvs jag. Bäst,bäst, bäst!
Troligen inte va?
Citera
2022-10-21, 16:33
Medlem
Namn på killen som begick självmord?
Citera
2022-10-21, 16:39
Medlem
JazzinForBlueJeans avatar
Citat:
Tror det är svårt då de verifierar väldigt noga innan konfrontation och efter konfrontation igen.

Sett till hur Sara & Patrik generellt sköter sig i livet (skulder, missbruk), så är jag inte säker på att dom är så noggranna med 'verifiering'......
Citera
2022-10-21, 16:42
Avslutad
Citat:
Troligen inte va?
Kanske ändå inte helt omöjligt då ankan verkar kunna ha en viss anknytning till "Norrping" om man läser vissa gamla inlägg med staden som sökord:

https://www.flashback.org/sok/?query=Norrk%C3%B6ping&userid=1331290&search_post= 1&sp=1&date_from=2000-01-01&date_to=2022-10-21&so=pd
Citera
2022-10-21, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JazzinForBlueJean
Sett till hur Sara & Patrik generellt sköter sig i livet (skulder, missbruk), så är jag inte säker på att dom är så noggranna med 'verifiering'......
Misstänker att de inte vill riskera att åka dit för något då det omkullkastar deras mål med Dumpens själva existens, att upptäcka och synliggöra så många förövare som möjligt.
Citera
2022-10-21, 17:12
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Det är givetvis dåligt att att hen inte kan stå emot, men enligt lag är det den (en vuxen) som förlett som är skyldig till situationen.

Tänk det var en vuxen som verkat som hallik åt 12 åring, vem är mest skyldig. Då köp är olagligt så är pedot skyldig, men också halliken. Den som bjuder ut sex är skyldig, men inte ett barn, men i detta fall är det en vuxen P-S.
22-åringen är fortfarande ensam ansvarig för att denne begått övergrepp på ett barn.

Sluta med ansvarsförskjutningen.

22-åringar är för övrigt vuxna - varför försöker du framställa det som något annat.
Citera
2022-10-21, 17:44
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
22-åringen är fortfarande ensam ansvarig för att denne begått övergrepp på ett barn.

Sluta med ansvarsförskjutningen.

22-åringar är för övrigt vuxna - varför försöker du framställa det som något annat.
Vilket övergrepp på barn, finns ju inget barn i detta fall. Bara en text som skrivit till en vuxen.

Sluta med att förvränga sanningen.
Citera
2022-10-21, 17:47
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Vilket övergrepp på barn, finns ju inget barn i detta fall. Bara en text som skrivit till en vuxen.

Sluta med att förvränga sanningen.

Ja en text - din text bl a

Du pratar om sexköp av barn. 22-åringen kan aldrig fritas från sitt ansvar att ha köpt ett barn bara för att det finns en hallick.

Att ha sex med barn är ett övergrepp oavsett om det är betalt för det eller inte.

Citat:
Det är givetvis dåligt att att hen inte kan stå emot, men enligt lag är det den (en vuxen) som förlett som är skyldig till situationen.

Tänk det var en vuxen som verkat som hallik åt 12 åring, vem är mest skyldig. Då köp är olagligt så är pedot skyldig, men också halliken. Den som bjuder ut sex är skyldig, men inte ett barn, men i detta fall är det en vuxen P-S.
Citera
2022-10-21, 17:55
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Ja en text - din text bl a

Du pratar om sexköp av barn. 22-åringen kan aldrig fritas från sitt ansvar att ha köpt ett barn bara för att det finns en hallick.

Att ha sex med barn är ett övergrepp oavsett om det är betalt för det eller inte.
Har aldrig sagt det är rätt och lagligt att köpa sex, ännu värre om det är barm, men det kanske inte skett om kopplingen inte utförts.

Dumpen är kopplingen och pratas det om betalning är det koppleri, från dumpen sida, och det är olaglig handling.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in