Citat:
Ursprungligen postat av
Drutten13
Tidslinjen ljuger inte. Du har hans samtal till sambon 02.15, han träffar sin bekant vid korsningen Ladukärr/Stockholmsv någongång mellan 02.30-03.30. Hans samtal med sambon när han kommer hem 04.00 typ. När skulle han kunnat hinna med allt? Du tror alltså att hans sambo ljuger och även hans bekant?
Nej men för mig går det inte ihop, vi har ju nyss konstaterat att mannen med pilotglasögonen är KM, det finns vittnen som sett dem gå iväg, mot bron, men enligt KM så skilda de åt på trappan till statt,han går rakt fram och köper korv och går och ringer sedan raka vägen hem , när han närmar sig hemmet kommer minnet tillbaka och allting är som vanligt han pratar med kompisen går och lägger sig, jag får inte ihop det här,jag får skriva som Ugglan jag är nog lite trög, jag påstår inte att han dödade henne men jag tror han vet nåt, han kunde inte hinna nej om han inte åkte bil, han kanske inte hade fått tillbaka minnet då visste han ju inte att han åkt bil så kan det ju va, jag tycker också synd om honom när han gråter i tv, HA s familj har också gråtit, nej det finns bara förlorare i det här, jag ska vara ärlig jag skiter snart i vem som mördade bara att kvarlevorna kommer upp och att familjen får en grav att gå till jag tänker varje dag på vilket helvete de måste ha gått igenom.