2022-10-19, 03:27
Medlem
Jag hoppas att Expressen kör ett ”kändis” reportage med Robinson-gäddan och hans kontakter med Dumpens fiskare.

Hans röstmeddelanden till mamman och hennes lilla dotter är episka.

Mina föräldrar har inte vetat om Dumpen innan i går då det skrevs om Dumpen i Expressen.

Dom blev nyfikna och besökte Dumpen.se.

När dom spelade upp Robinson-gäddans prat på datorn, hur han ville pissa den lilla flickan i munnen och hur han skulle låta barnet slicka bort hans sperma ur mammans hål. Vidrigt.

Min far tyckte att man borde slå ihjäl fanskapet och gräva ner. Min mor blev chockad när hon insåg vilken sjuk värld med gäddor som söker minderåriga och barn på nätet.

Snart har dumpen säkert dubbelt så många besökare. Tacka övriga media som varit tyst tills nu.

Dumpen dömer ingen. Pedofiler och snuskgubbar har nog störst uppförsbacke att få acceptans för sin sexualitet.
Senast redigerad av Spritsson 2022-10-19 kl. 03:30.
Citera
2022-10-19, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Jo men just män är ju problemet menar jag angående snap. Gäller väl dom flesta apparna såklart.

Men tror du tar upp en viktig grej där att killar i 20årsåldern också kan vara sexuellt störda. Många ser ju snuskon som enbart den fula feta gubben, Så är det ju inte.
Väldigt trött då. Trodde du menade eventuellt din fru och jag med daglig kontakt med anhörig som skickar videor på våra katter, vad vi äter och sönder meddelanden om vår dag. Kändes som en jäkligt hård dom för att jag fotar kaffet och någon vy när jag är ute och går.

Ja jag vet inte. Det verkar väldigt skumt när man öppnar och tar in nya. Sedan är det väldigt skevt att 90% av männen på dejtingsidor vill ha Snap omedelbart. Det ger faktiskt riktigt dåliga vibbar gällande dem. Inte en röd flagga utan sämre än så. Jag tror inte gott om dem även om man då och då möter människor som framstår som normala på nätet.
Citera
2022-10-19, 03:37
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
J
Snart har dumpen säkert dubbelt så många besökare. Tacka övriga media som varit tyst tills nu.

Dumpen dömer ingen. Pedofiler och snuskgubbar har nog störst uppförsbacke att få acceptans för sin sexualitet.

Så det kommer gå från 1K besökare till 2K, Dumpen är nedstängt innan dess
Citera
2022-10-19, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Så det kommer gå från 1K besökare till 2K, Dumpen är nedstängt innan dess

Statistik?

Det är väl kanske vad Dumpen ökar i besöksantal per timme?

Framtiden får utvisa om Dumpen stängs ner.

Efterlyst och Mr Koll är ett liknande medieforum som finns kvar efter många år.

Jag tror Dumpen ökar antal besökare.
Citera
2022-10-19, 04:30
Medlem
QueenJzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steven.badboy
Men det här kan drabba Dumpen negativt och ett självmord är alltid tragiskt. Hur mycket vi än hatar.

Tycker inte det är så särskilt tragiskt. Vad som är tragiskt är vad han sagt han gjort mot en 12åring.
Citera
2022-10-19, 05:13
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Alltså den där bonnläppen som Thea har med sig.. Vad är det för en tjomme egentligen?

Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Han jobbar som någon slags fångvaktare har jag förr mig. Men du, "bonnläppen", skriver man verkligen så? Finns inget sunkigare i mina ögon än den sortens landsbygdsförakt. Rasism, sexism, fat shaming osv bryr jag mig inte ett dugg om. Men när folk klankar ner på andra bara för att de har en "bonnig" dialekt så har en gräns passerats tycker jag. Skärp dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Är det samma snubbe som förra gången så är det hennes son.

Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Om det är samma snubbe som förra gången så är det väl hennes hubby? Det är vad jag hört av flera. Men du kan ju rätt. Är det hennes son ska han heta Fimpen från och med nu. Det var inte ”fy” och ”så gör man inte” när han växte upp utan ”acceptans, wisemind”. Haha, stackars Fimpen.

Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Så det är ett famileföretag nu? Kommer dom börja med franchising snart om man vill haka på?
Jag länkade till sonens Facebook och relationsstatusen till Thea som moder, men det tog moderatorn bort av nån anledning. Thea är Dumpenvikarie, sonen har varit med på hennes två konfrontationer, min länk bröt alltså inte mot regeln om anhöriga då det i detta fallet handlar om Dumpens aktörer, inte de uthängda gäddorna eller deras anhöriga.

Citat:
Ursprungligen postat av Steven.badboy
Nu har Dumpen kommenterat det. Som jag misstänkte skrev ETC inte hela sanningen.
https://dumpen.se/2022/10/18/att-inte-agera-ar-inte-ett-alternativ/
Där skrivs det att det var pedofilmamman som senast hade kontakt med den opublicerade gäddan som tog sitt liv. Spekulationerna om att det var Thea kan alltså sluta här och nu, inte bara pga av Dumpens uttalande utan också för att Thea så vitt jag vet inte agerar fiskare. Sanna Fiskare aka Radhuslivet här på Flashback (Ja, hon har outat sig själv) är alltså den "medarbetare" som nämns i både ETC- och Expressenartikeln.
Citera
2022-10-19, 05:26
Medlem
Citat:
Sara Nilsson och Dumpen gjorde aldrig någon polisanmälan mot mannen.

Varför inte det?

– Vad vi hade planerat var att vi skulle ta det vi har till polisen. Men nu hann ju han ta livet av sig.

Varför polisanmäler ni inte innan ni kontaktar den misstänkte?

– Jag måste få bekräftat att det verkligen är den personen som ligger bakom. Många använder falska identiteter och stulna bilder. Om vi skulle anmäla oskyldiga skulle vi snabbt förlora vår trovärdighet, säger Sara Nilsson.
Hämtat från Expressen.

Detta säger lite. Läs fetade meningen. Hur många anmäler till polisen efter att man själv fått det bekräftat? Vi kan prata om ett rån. Letar man då upp personen för att få det bekräftat? Inbrott? Gör man arbetet själv först eller anmäler man om _misstanke_?

Sen "hann" de inte anmäla!

De har inget intresse av anmälningar eller liknande. Deras intresse är att tjäna pengar genom att hänga ut människor till höger och vänster.

Skulle Sara välja mellan att först få material till sidan och hänga ut någon (medan det kan ske övergrepp under tiden) eller att så fort hon misstänker något göra en anmälan och låta polisen ta hand om det kommer hon välja pengarna först! Problemet är väl att det egentligen inte finns något brott innan hon "bekräftat" vem hon pratat med - kan ju vara en 12-åring som trollar på nätet, men det där är ändå polisen uppgift att hålla på med!
Senast redigerad av EIIer 2022-10-19 kl. 05:30.
Citera
2022-10-19, 05:40
Medlem
Citat:
Efter dödsfallet har det upprättats en anmälan om grovt förtal med mannen som som nyligen tagit sitt liv som målsägare.
Vi får väl se vad som sker!

Borde inte allt på sidan handla om förtal?
Citera
2022-10-19, 05:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Så två snuskgubbar har tagit livet av sig under två år. Undra hur många unga kvinnor som utsatts för sexuellt våld som gjort detsamma?

Är det typ 20:1?
Ration spelar ju ingen roll om allt i grunden ändå bara är en enda stor tragedi?
Citera
2022-10-19, 06:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av cj035
Med bara minutrar kvar på denna jubileumsdag är det hög tid för den här gäddan att stå i rampljuset.

18 oktober 2021
Pizzaleverans med extra allt från admin i en peddogrupp
https://dumpen.se/2021/10/18/pizzaleverans-fran-admin-i-en-peddogrupp/

En av de tråkigaste gäddorna eftersom där aldrig skedde nån konfrontation. Dock ändå värd att uppmärksamma!
Helsingborgaren som kallade sig Nidde79 var, när han inte arbetade som matbud i sin rosa tröja, admin i en pedofilgrupp på Kik. Liksom så många andra gäddor erbjöd han barnet han chattade med att åka med i bilen under ett arbetspass. Barnet fick också förutom bilder på mannens könsorgan, frågan om hon ”provat långt ned i halsen”.

Identiteten skall vara känd av somliga här och rebus mottages därmed tacksamt.
Bra där! Pizzapedofilen blev så upprörd att han startade en egen tråd om hur han skulle stänga ner Dumpen:
Upp till kamp mot Sjöberg & Nilssons Dump! Vad tänker ni göra? Vad är ni beredda till
(FB) Upp till kamp mot Sjöberg & Nilssons Dump! Vad tänker ni göra? Vad är ni beredda till
Citera
2022-10-19, 06:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CuckoosNest
Hur gick det med kostymgäddan? https://dumpen.se/2022/05/04/10511/
Blev han identifierad här på fb?
Javisst blev han det!

Citat:
Ursprungligen postat av Raymond-Chow
Det är klart du ska få en rebus på kostym-sprintern!

Förnamn 1: Smeknamn på Volvo ÖV 4. En flygande maträtt med ingredienserna kyckling, banan, stekt bacon, vispad grädde, chilisås och salta rostade jordnötter. Samma som popsångaren Hellman.

Förnamn 2: En nordisk kortform av Petrus som är en latinsk form av det grekiska namnet Petros, vilket är en översättning av det arameiska namnet Kefas som betyder klippa. Namnet är även en nordisk kortform av Peder med samma ursprung som Petrus. Smeknamn till namnet är: Pelle, Pekka, Perra, Perka, Perry, Poppe.

Förnamn 3: Klassiskt kunganamn. Karl-***** och Kristina utvandrade i Vilhelm Mobergs böcker.

Efternamn: Samma som Scarlett som spelar Black Widow.

Född samma år som världens bästa julfilm Die Hard hade premiär
Citera
2022-10-19, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArgusOne
Så två snuskgubbar har tagit livet av sig under två år. Undra hur många unga kvinnor som utsatts för sexuellt våld som gjort detsamma?

Är det typ 20:1?

Precis, kan inte bry mig mindre om två pedofilidioter som tar livet av sig, good fucking riddance. De riktiga offren är kvinnorna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in