2022-10-18, 19:48
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnitedKingdom
Kan det vara Thea som agerat Bödel?
Vore isf nästan en aning komiskt all bedrövelse, den enda med någon utbildning överhuvudtaget får gäddan att omedelbart gå hädan.

Bödel?

Han pratar om att han har begått övergrepp mot barn. Tänk om barnet hade berättad och han åkt dit. Hade det varit barnets fel då om han bestämde sig för att sticka ifrån allt?
Citera
2022-10-18, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luden99
Varför ska hon ta ansvar? Han sökte efter ett barn i sexuellt syfte, blev avslöjad och skämdes så pass att han tog sitt liv. Jag hade också velat veta om min partner gjorde sånt, hade jag varit arbetsgivare hade jag tackat så mycket för upplysningen även om mannen i fråga var min bästa anställda. Bra att dom stoppar pedofiler innan dom hinner göra något.

Nej, inte ska man ta ansvar när man vet att människor kanske tar livet av sig. Herregud, så jävla onödigt.
Citera
2022-10-18, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Steven.badboy
Nu har Dumpen kommenterat det. Som jag misstänkte skrev ETC inte hela sanningen.
https://dumpen.se/2022/10/18/att-inte-agera-ar-inte-ett-alternativ/

Eller Dumpen skriver inte hela sanningen.
Citera
2022-10-18, 19:51
Medlem
En död pedofil är en bra pedofil, skrämmande hur många med denna "läggning" det finns i vårat land , denna tråd är ett bevis på det.
Citera
2022-10-18, 19:52
Medlem
Bhagavans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Nej, inte ska man ta ansvar när man vet att människor kanske tar livet av sig. Herregud, så jävla onödigt.
Vad fan gaggar du om? Samma retorik kan appliceras på vilken kriminell som helst. En självmordsbenägen bankrånare bör väl också få gå fri enligt dig, för annars är det ju ansvarslöst. Det där håller inte.
Citera
2022-10-18, 19:53
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Eller Dumpen skriver inte hela sanningen.
Visst så kan det vara. Men Dumpen har publicerat chattloggarna och dom är inte trevliga. Han var en riktig gris när man läser vad han skrev.
Senast redigerad av Steven.badboy 2022-10-18 kl. 19:58.
Citera
2022-10-18, 19:53
Medlem
QueenJzs avatar
En pedofil mindre! Vad gnäller ni för?
Citera
2022-10-18, 19:57
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QueenJz
Men det här kan drabba Dumpen negativt och ett självmord är alltid tragiskt. Hur mycket vi än hatar.
Citera
2022-10-18, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bhagavan
Vad fan gaggar du om? Samma retorik kan appliceras på vilken kriminell som helst. En självmordsbenägen bankrånare bör väl också få gå fri enligt dig, för annars är det ju ansvarslöst. Det där håller inte.

Oj, ja, det där var ju ett argument som inte kan skilja på ett äpple en dammsugare. Prioriterar du allt så där över ett bräde när det gäller ditt egna liv också.
Citera
2022-10-18, 20:05
Medlem
Bhagavans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steven.badboy
Men det här kan drabba Dumpen negativt och ett självmord är alltid tragiskt. Hur mycket vi än hatar.
Ett självmord är alltid tragiskt men det är inte Dumpens fel, utan det är den som försökt våldta ett barn och mötts av rimliga konsekvenser som ställt till det för sig. Hål i huvudet av ETC att babbla om att Dumpen pressat någon. De säger blankt nej till att avstå publicering, men det är ju varken utpressning eller uppmuntran till självmord. Tvärtom, de är väldigt noga med att be gäddorna söka vård, och har vid något tillfälle förklarat för en uttalat självmordsbenägen gädda att det inte är okej att traumatisera sin egen familj utan att det är var och ens ansvar att söka terapeutisk vård.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QueenJz

Underbart. Hoppas övriga 150 pedofiler följer äcklets handlingar.

Swishade dumpen 500:- som ett tack för samhällsinsatsen!
Citera
Medlem
Fan vad folk gnäller. Är bättre att en pedofil tar livet av sig en att hundra utsatta gör det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in