Citat:
Ursprungligen postat av
Naturligt-urval
Är väl lite skadad antar jag. Meeen man ser ju via dumpen hur varenda snuskgubbe använder just apparna kik,snap och wickr. Men du har rätt såklart. Alla dom använder dom apparna är ju inte pedofiler. Men jag skulle verkligen ifrågasätta om min fru eller andra familjemedlemmar använde Snapchat.
Varför? Det är så vi håller kontakten med varandra

alltså i min familj. Tror knappast andra vill se mina och syskons katter. Var faktiskt en som skrev till mig att sluta skicka bilder på mina katter varpå jag svarade att han skulle sluta skicka på sin kropp eftersom jag var lika ointresserad av hans muskler som han av att se min katt
Nej du, Snap har folk skaffat för att skriva med mig. Exet. Någon släkting. Det är ett kommunikationsmedel. Wikr vet jag inte vad det är kik är det bara äckel som har. Vi är väldigt många normala med Snap. Män med det verkar däremot tro att det är en sexapp. Det är det inte.
Jag vet inte vart Dumpen hittar sina. Alla de tar är ju gubbar. Antagligen för att de skriver som retards.Bättre att de börjar skriva som normalt folk i dejtingsituationer och tar yngre. Tänk hur många år en 25-30 åring har kvar att skada på nätet om de inte tas.
Dumpen verkar tro att fula gubbar måste se ut som fula gubbar. Men jag har skrivit med en hel del riktigt konstiga till sjuka killar mellan 25-28 som tagit kontakt på dejtingsidor. De är nog kapabla till väldigt mycket.
Har bara kollat sidan lätt. Ser ut som gubbar och de skriver jättekonstigt till dem. Jag vet inte hur ungar skriver men jag tror inte att de skriver så. De kan åtminstone försöka skriva som det är mer brukligt. (Inte för mig, jag skriver långa texter) . Antar att de aldrig suttit och skrivit med män på riktigt.