2022-10-19, 02:42
Medlem
ArgusOnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavinder
https://www.expressen.se/nyheter/man-tog-sitt-liv-efter-dumpens-konfrontation/

Kolla på bild 2 på ovanstående länk allihopa.

Detta är en allvarligt, psykiskt störd människa. Kolla in ögonen. Detta är en gravt sjuk människa som lever på att hänga ut folk, och som en gam gottar hon sig i andras död, notera andra människan som tar sitt liv.

Sara bär blod på sina händer.

Som det lyfts i tråden tidigare, hur långt ska detta fortsätta innan någon sätter stopp? Hur långt ska det gå när en rättsapparat sätts åt sidan och där en gravt sjukt missbrukare tar lagen i sina egna händer och leker polis och allt därtill?

Hur långt ska detta fortsätta?

Så två snuskgubbar har tagit livet av sig under två år. Undra hur många unga kvinnor som utsatts för sexuellt våld som gjort detsamma?

Är det typ 20:1?
Citera
2022-10-19, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naturligt-urval
Rödflagg på vuxna som använder Snapchat.
Ganska vanligt förekommande. Man är nog ganska borta om man tror att Facebook eller Instagram är roligt. Memes på i sta. På Snap skickar man bilder på allt man gör liksom skriver eller har samtal.

Knappast en röd flagga. Skriver med min familj där och använder inte andra sociala medier förutom Instagram för reels och memes som roar oavsett ålder. Lika röd flagga som att använda messenger

Däremot är det rödflagg på dem på dejtingsidor som omedelbart vill ha Snap och som har höga score.

Lär dig skillnaden.
Men männen däremot verkar vara väldigt konstiga.
Citera
2022-10-19, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkrivSuddan
Ganska vanligt förekommande. Man är nog ganska borta om man tror att Facebook eller Instagram är roligt. Memes på i sta. På Snap skickar man bilder på allt man gör liksom skriver eller har samtal.

Knappast en röd flagga. Skriver med min familj där och använder inte andra sociala medier förutom Instagram för reels och memes som roar oavsett ålder. Lika röd flagga som att använda messenger

Däremot är det rödflagg på dem på dejtingsidor som omedelbart vill ha Snap och som har höga score.

Lär dig skillnaden.
Men männen däremot verkar vara väldigt konstiga.

Är väl lite skadad antar jag. Meeen man ser ju via dumpen hur varenda snuskgubbe använder just apparna kik,snap och wickr. Men du har rätt såklart. Alla dom använder dom apparna är ju inte pedofiler. Men jag skulle verkligen ifrågasätta om min fru eller andra familjemedlemmar använde Snapchat.
Citera
2022-10-19, 03:10
Medlem
Citat:
Är väl lite skadad antar jag. Meeen man ser ju via dumpen hur varenda snuskgubbe använder just apparna kik,snap och wickr. Men du har rätt såklart. Alla dom använder dom apparna är ju inte pedofiler. Men jag skulle verkligen ifrågasätta om min fru eller andra familjemedlemmar använde Snapchat.
Varför? Det är så vi håller kontakten med varandra alltså i min familj. Tror knappast andra vill se mina och syskons katter. Var faktiskt en som skrev till mig att sluta skicka bilder på mina katter varpå jag svarade att han skulle sluta skicka på sin kropp eftersom jag var lika ointresserad av hans muskler som han av att se min katt

Nej du, Snap har folk skaffat för att skriva med mig. Exet. Någon släkting. Det är ett kommunikationsmedel. Wikr vet jag inte vad det är kik är det bara äckel som har. Vi är väldigt många normala med Snap. Män med det verkar däremot tro att det är en sexapp. Det är det inte.

Jag vet inte vart Dumpen hittar sina. Alla de tar är ju gubbar. Antagligen för att de skriver som retards.Bättre att de börjar skriva som normalt folk i dejtingsituationer och tar yngre. Tänk hur många år en 25-30 åring har kvar att skada på nätet om de inte tas.

Dumpen verkar tro att fula gubbar måste se ut som fula gubbar. Men jag har skrivit med en hel del riktigt konstiga till sjuka killar mellan 25-28 som tagit kontakt på dejtingsidor. De är nog kapabla till väldigt mycket.

Har bara kollat sidan lätt. Ser ut som gubbar och de skriver jättekonstigt till dem. Jag vet inte hur ungar skriver men jag tror inte att de skriver så. De kan åtminstone försöka skriva som det är mer brukligt. (Inte för mig, jag skriver långa texter) . Antar att de aldrig suttit och skrivit med män på riktigt.
Senast redigerad av SkrivSuddan 2022-10-19 kl. 03:17.
Citera
2022-10-19, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SkrivSuddan
Varför? Det är så vi håller kontakten med varandra alltså i min familj. Tror knappast andra vill se mina och syskons katter. Var faktiskt en som skrev till mig att sluta skicka bilder på mina katter varpå jag svarade att han skulle sluta skicka på sin kropp eftersom jag var lika ointresserad av hans muskler som han av att se min katt

Nej du, Snap har folk skaffat för att skriva med mig. Exet. Någon släkting. Det är ett kommunikationsmedel. Wikr vet jag inte vad det är kik är det bara äckel som har. Vi är väldigt många normala med Snap. Män med det verkar däremot tro att det är en sexapp. Det är det inte.

Jag vet inte vart Dumpen hittar sina. Alla de tar är ju gubbar. Antagligen för att de skriver som retards.Bättre att de börjar skriva som normalt folk i dejtingsituationer och tar yngre. Tänk hur många år en 25-30 åring har kvar att skada på nätet om de inte tas.

Dumpen verkar tro att fula gubbar måste se ut som fula gubbar. Men jag har skrivit med en hel del riktigt konstiga till sjuka killar mellan 25-28 som tagit kontakt på dejtingsidor. De är nog kapabla till väldigt mycket.

Har bara kollat sidan lätt. Ser ut som gubbar och de skriver jättekonstigt till dem. Jag vet inte hur ungar skriver men jag tror inte att de skriver så. De kan åtminstone försöka skriva som det är mer brukligt. (Inte för mig, jag skriver långa texter) . Antar att de aldrig suttit och skrivit med män på riktigt.

Jo men just män är ju problemet menar jag angående snap. Gäller väl dom flesta apparna såklart.

Men tror du tar upp en viktig grej där att killar i 20årsåldern också kan vara sexuellt störda. Många ser ju snuskon som enbart den fula feta gubben, Så är det ju inte.
Citera
2022-10-19, 03:27
Medlem
Jag hoppas att Expressen kör ett ”kändis” reportage med Robinson-gäddan och hans kontakter med Dumpens fiskare.

Hans röstmeddelanden till mamman och hennes lilla dotter är episka.

Mina föräldrar har inte vetat om Dumpen innan i går då det skrevs om Dumpen i Expressen.

Dom blev nyfikna och besökte Dumpen.se.

När dom spelade upp Robinson-gäddans prat på datorn, hur han ville pissa den lilla flickan i munnen och hur han skulle låta barnet slicka bort hans sperma ur mammans hål. Vidrigt.

Min far tyckte att man borde slå ihjäl fanskapet och gräva ner. Min mor blev chockad när hon insåg vilken sjuk värld med gäddor som söker minderåriga och barn på nätet.

Snart har dumpen säkert dubbelt så många besökare. Tacka övriga media som varit tyst tills nu.

Dumpen dömer ingen. Pedofiler och snuskgubbar har nog störst uppförsbacke att få acceptans för sin sexualitet.
Senast redigerad av Spritsson 2022-10-19 kl. 03:30.
Citera
2022-10-19, 03:32
Medlem
Citat:
Jo men just män är ju problemet menar jag angående snap. Gäller väl dom flesta apparna såklart.

Men tror du tar upp en viktig grej där att killar i 20årsåldern också kan vara sexuellt störda. Många ser ju snuskon som enbart den fula feta gubben, Så är det ju inte.
Väldigt trött då. Trodde du menade eventuellt din fru och jag med daglig kontakt med anhörig som skickar videor på våra katter, vad vi äter och sönder meddelanden om vår dag. Kändes som en jäkligt hård dom för att jag fotar kaffet och någon vy när jag är ute och går.

Ja jag vet inte. Det verkar väldigt skumt när man öppnar och tar in nya. Sedan är det väldigt skevt att 90% av männen på dejtingsidor vill ha Snap omedelbart. Det ger faktiskt riktigt dåliga vibbar gällande dem. Inte en röd flagga utan sämre än så. Jag tror inte gott om dem även om man då och då möter människor som framstår som normala på nätet.
Citera
2022-10-19, 03:37
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spritsson
J
Snart har dumpen säkert dubbelt så många besökare. Tacka övriga media som varit tyst tills nu.

Dumpen dömer ingen. Pedofiler och snuskgubbar har nog störst uppförsbacke att få acceptans för sin sexualitet.

Så det kommer gå från 1K besökare till 2K, Dumpen är nedstängt innan dess
Citera
2022-10-19, 03:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Så det kommer gå från 1K besökare till 2K, Dumpen är nedstängt innan dess

Statistik?

Det är väl kanske vad Dumpen ökar i besöksantal per timme?

Framtiden får utvisa om Dumpen stängs ner.

Efterlyst och Mr Koll är ett liknande medieforum som finns kvar efter många år.

Jag tror Dumpen ökar antal besökare.
Citera
2022-10-19, 04:30
Medlem
QueenJzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steven.badboy
Men det här kan drabba Dumpen negativt och ett självmord är alltid tragiskt. Hur mycket vi än hatar.

Tycker inte det är så särskilt tragiskt. Vad som är tragiskt är vad han sagt han gjort mot en 12åring.
Citera
2022-10-19, 05:13
Medlem
Anteauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Alltså den där bonnläppen som Thea har med sig.. Vad är det för en tjomme egentligen?

Citat:
Ursprungligen postat av Bigly
Han jobbar som någon slags fångvaktare har jag förr mig. Men du, "bonnläppen", skriver man verkligen så? Finns inget sunkigare i mina ögon än den sortens landsbygdsförakt. Rasism, sexism, fat shaming osv bryr jag mig inte ett dugg om. Men när folk klankar ner på andra bara för att de har en "bonnig" dialekt så har en gräns passerats tycker jag. Skärp dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Anteaus
Är det samma snubbe som förra gången så är det hennes son.

Citat:
Ursprungligen postat av Fosforos
Om det är samma snubbe som förra gången så är det väl hennes hubby? Det är vad jag hört av flera. Men du kan ju rätt. Är det hennes son ska han heta Fimpen från och med nu. Det var inte ”fy” och ”så gör man inte” när han växte upp utan ”acceptans, wisemind”. Haha, stackars Fimpen.

Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Så det är ett famileföretag nu? Kommer dom börja med franchising snart om man vill haka på?
Jag länkade till sonens Facebook och relationsstatusen till Thea som moder, men det tog moderatorn bort av nån anledning. Thea är Dumpenvikarie, sonen har varit med på hennes två konfrontationer, min länk bröt alltså inte mot regeln om anhöriga då det i detta fallet handlar om Dumpens aktörer, inte de uthängda gäddorna eller deras anhöriga.

Citat:
Ursprungligen postat av Steven.badboy
Nu har Dumpen kommenterat det. Som jag misstänkte skrev ETC inte hela sanningen.
https://dumpen.se/2022/10/18/att-inte-agera-ar-inte-ett-alternativ/
Där skrivs det att det var pedofilmamman som senast hade kontakt med den opublicerade gäddan som tog sitt liv. Spekulationerna om att det var Thea kan alltså sluta här och nu, inte bara pga av Dumpens uttalande utan också för att Thea så vitt jag vet inte agerar fiskare. Sanna Fiskare aka Radhuslivet här på Flashback (Ja, hon har outat sig själv) är alltså den "medarbetare" som nämns i både ETC- och Expressenartikeln.
Citera
2022-10-19, 05:26
Medlem
Citat:
Sara Nilsson och Dumpen gjorde aldrig någon polisanmälan mot mannen.

Varför inte det?

– Vad vi hade planerat var att vi skulle ta det vi har till polisen. Men nu hann ju han ta livet av sig.

Varför polisanmäler ni inte innan ni kontaktar den misstänkte?

– Jag måste få bekräftat att det verkligen är den personen som ligger bakom. Många använder falska identiteter och stulna bilder. Om vi skulle anmäla oskyldiga skulle vi snabbt förlora vår trovärdighet, säger Sara Nilsson.
Hämtat från Expressen.

Detta säger lite. Läs fetade meningen. Hur många anmäler till polisen efter att man själv fått det bekräftat? Vi kan prata om ett rån. Letar man då upp personen för att få det bekräftat? Inbrott? Gör man arbetet själv först eller anmäler man om _misstanke_?

Sen "hann" de inte anmäla!

De har inget intresse av anmälningar eller liknande. Deras intresse är att tjäna pengar genom att hänga ut människor till höger och vänster.

Skulle Sara välja mellan att först få material till sidan och hänga ut någon (medan det kan ske övergrepp under tiden) eller att så fort hon misstänker något göra en anmälan och låta polisen ta hand om det kommer hon välja pengarna först! Problemet är väl att det egentligen inte finns något brott innan hon "bekräftat" vem hon pratat med - kan ju vara en 12-åring som trollar på nätet, men det där är ändå polisen uppgift att hålla på med!
Senast redigerad av EIIer 2022-10-19 kl. 05:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in