2022-10-18, 04:52
Medlem
Relentlesslys avatar
Nu har dom lagt ut senaste snubben på Instagram, vem vill se det?

100% säkert att dom bryter mot det här:

https://help.instagram.com/581066165581870

https://www.instagram.com/about/legal/terms/before-january-19-2013/

Skall leta upp lite mer senare idag.

”We may, but have no obligation to, remove Content and accounts containing Content that we determine in our sole discretion are unlawful, offensive, threatening, libelous, defamatory, obscene or otherwise objectionable or violates any party's intellectual property or these Terms of Use”

Voilà,
https://help.instagram.com/contact/188391886430254
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-18 kl. 05:03.
Citera
2022-10-18, 05:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Relentlessly
Och den sista idioten är inte född än: Inte så att jag skall ge mig själv ryggdunkningar. Men men jag är betydligt smartare än er hjon här. Vet exakt hur Dumpen skall stängas ned.

Jo bevisligen
Citera
2022-10-18, 05:17
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Multitudes
Jo bevisligen
Rom byggdes inte på en dag. Tar lite tid och engagemang från dom som har drabbats (självförvållat till stor del) men det ursäktar inte förfaringssättet.
Citera
2022-10-18, 07:57
Medlem
Dylans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Napp nr #158
https://dumpen.se/2022/10/17/maratonmasturbatoren-158/

Det säger väl en del om kvaliteten på den här tråden när man får vada genom högar av irrelevant skit för att hitta detta inlägg, och att sedan knappt någon brytt sig om att kommentera det, för att alla är upptagna med att svara på den irrelevanta skiten.

Jag tycker att det var en bra konfrontation. Vikarien är bättre än Sara, helt klart.

Nåväl, vem är han? Häng ut!
Citera
2022-10-18, 08:02
Medlem
Relentlesslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan
Det säger väl en del om kvaliteten på den här tråden när man får vada genom högar av irrelevant skit för att hitta detta inlägg, och att sedan knappt någon brytt sig om att kommentera det, för att alla är upptagna med att svara på den irrelevanta skiten.

Jag tycker att det var en bra konfrontation. Vikarien är bättre än Sara, helt klart.

Hon är helt bäng. Värre än Halvan. Terapeut, my ass
Senast redigerad av Relentlessly 2022-10-18 kl. 08:10.
Citera
2022-10-18, 08:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dylan

Han från Lund blir svår att identifiera. Tror inte dumpen själva har namn på honom.

Om dom inte var nere i garaget och såg hans bil.

Snygg hårfärgning på honom förresten.
Citera
2022-10-18, 08:27
Medlem
goofers avatar
Saxat från dumpens facebook..

"Vi har dessutom satt upp ett vitt arkiv. Arkivet innehåller en lista på namn som kommer att ta över Dumpen om någonting skulle hända oss"

Har inte följt dumpen på ett tag men detta livade upp morgonen.

Tack för skrattet "dumpen"

Ett vitt arkiv är upprättat, va fan tror de att de är på nivå med statsöverhuvud?
Storhetsvansinne delux.
Citera
2022-10-18, 08:55
Medlem
Steven.badboys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
I början? Du menar i början av sommaren när du reggade dig?

Nåt jag inte förstår är varför somliga (av Dumpens belackare) verkar byta konto här titt som tätt. Man får ju mer pondus med tiden om man står på sig när man framför sina argument. Att skapa låtsasopinion genom flera konton fungerar inte eftersom absolut ingen lyssnar på en anonym nykomling utan profilbild. Sånt är bara trådförstörande. Och om det nu ligger i belackarnas intresse att förstöra tråden genom att ta över den så är det också fel väg att gå. Det skapar liksom inte mer sympati för sakfrågan. För övrigt är Lava en av de mest pålästa i tråden och kan du inte bemöta dennes argument blir det tyvärr du som framstår som den yra hönan.

Skitsamma. Den här veckan skulle ju bli ödesveckan. Ett par gäddor har ryktats halvdöda och nästa registrering som avliden låg precis runt hörnet. Men som vi alla vet. På tjugo rykten om självmordsförsök går det inte ens ett genomfört. Veckan är dock lång och vi får fortsätta hålla tummarna för en omvälvande nyhet om ett propert dinglande gäddlik. Jag gissar att nyheten kommer från Karlstad. Nån som sätter emot?

Eller som farsan sa: Det spelar ingen roll ändå. De kan lika gärna vara döda.
Om grisarna tar livet av sig. Då kommer dom alldeles för lätt undan. Då är det bättre att dom lever, pinas och blir påminda om Dumpen varje dag. Varje morgon blir en kamp att gå upp ur sängen. Veta att hela trakten känner till dom och sett chattloggarna hur dom onanerar och sökte barn som dom vill våldta.
Senast redigerad av Steven.badboy 2022-10-18 kl. 09:05.
Citera
2022-10-18, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lysturken
I början? Du menar i början av sommaren när du reggade dig?

Nåt jag inte förstår är varför somliga (av Dumpens belackare) verkar byta konto här titt som tätt. Man får ju mer pondus med tiden om man står på sig när man framför sina argument. Att skapa låtsasopinion genom flera konton fungerar inte eftersom absolut ingen lyssnar på en anonym nykomling utan profilbild. Sånt är bara trådförstörande. Och om det nu ligger i belackarnas intresse att förstöra tråden genom att ta över den så är det också fel väg att gå. Det skapar liksom inte mer sympati för sakfrågan. För övrigt är Lava en av de mest pålästa i tråden och kan du inte bemöta dennes argument blir det tyvärr du som framstår som den yra hönan.

Skitsamma. Den här veckan skulle ju bli ödesveckan. Ett par gäddor har ryktats halvdöda och nästa registrering som avliden låg precis runt hörnet. Men som vi alla vet. På tjugo rykten om självmordsförsök går det inte ens ett genomfört. Veckan är dock lång och vi får fortsätta hålla tummarna för en omvälvande nyhet om ett propert dinglande gäddlik. Jag gissar att nyheten kommer från Karlstad. Nån som sätter emot?

Eller som farsan sa: Det spelar ingen roll ändå. De kan lika gärna vara döda.

Karlstad? Vilken gädda är det vi pratar om då? Den enda värmländska gäddan jag kommer ihåg var han tjockisen som kom för att han ville träffa Patrik.
Citera
2022-10-18, 08:59
Medlem
Alltså den där bonnläppen som Thea har med sig.. Vad är det för en tjomme egentligen?
Citera
2022-10-18, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shiivaa
Han från Lund blir svår att identifiera. Tror inte dumpen själva har namn på honom.

Om dom inte var nere i garaget och såg hans bil.

Snygg hårfärgning på honom förresten.

Av någon anledning så blir jag inte alls lika upprörd av böggäddorna, jag vet inte varför. Kanske för att jag själv är man och lever i tron att killar inte blir lika skadade av negativa sexuella upplevelser? I vilket fall som helst, så kände jag inte direkt ilskan koka i mig när jag såg det. Gäddan verkar inte själv riktigt förstå allvaret heller.
Citera
2022-10-18, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ghost-teller
Alltså den där bonnläppen som Thea har med sig.. Vad är det för en tjomme egentligen?

Han jobbar som någon slags fångvaktare har jag förr mig. Men du, "bonnläppen", skriver man verkligen så? Finns inget sunkigare i mina ögon än den sortens landsbygdsförakt. Rasism, sexism, fat shaming osv bryr jag mig inte ett dugg om. Men när folk klankar ner på andra bara för att de har en "bonnig" dialekt så har en gräns passerats tycker jag. Skärp dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in