2022-10-18, 03:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Så domstolen ska fråga dig och ditt svar i domstolen avgör om mannen är skyldig eller inte.
Det är alltså inte objektivt möjligt att veta om det fanns samtycke baserat på vad som hände under sexet.

Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Men du är ju fullständigt dum i huvudet. Ja, innan domstolen dömer någon som jag haft sex med för våldtäkt för att du och polisen säger att jag inte samtyckt så ska de fråga mig. Eftersom jag med bestämdhet hävdar att jag samtyckt till varenda sexakt jag haft i hela mitt liv så är det detta de ska utgå ifrån. Inte från vad du, polisen eller Lawline säger.

Fullständigt helt jävla dum i huvudet är du.

Citat:
Nu förvränger du medvetet frågeställningen din falska kvinna

Frågan var att du hade avgivit samtycke, sedan tog sexet slut, därefter inledde mannen sex med dig igen. Gäller då ditt tidigare avgivna samtycke eller upphörde det att gälla innan omgång två?
Du har sagt att samtycke finns om du vill ha sex men lagen säger att mannen måste ha uttryckligt samtycke från dig för att det inte ska vara våldtäkt. Hur ska mannen och domstolen avgöra om samtycke fanns när omgång två inleddes då du inte har sagt något om det fortfarande gäller då?

Citat:
Varför skulle jag och min partners sex som vi båda samtycker till ens hamna i domstolen ditt dumma spån? Vad har domstolen med vårt sex att göra?
Den enda som påstår att jag och min partner inte har samtyckande sex två vuxna emellan är du.
Gosh!

Citat:
Det är en irrelevant fråga. Om du får spel och anmäler så måste rättsväsendet ta ställning till om samtycke fanns eller inte. Men du kan alltså inte svara på det trots att du hävdar att både polisen och Lawline har fel och du har en högre juridisk kompetens än dem.

Din oförmåga att svara visar att du är en genomfalsk och fullständigt vidrig kvinna.

Frågan var att du hade avgivit samtycke, sedan tog sexet slut, därefter inledde mannen sex med dig igen. Gäller då ditt tidigare avgivna samtycke eller upphörde det att gälla innan omgång två?

Du har sagt att samtycke finns om du vill ha sex men lagen säger att mannen måste ha uttryckligt samtycke från dig för att det inte ska vara våldtäkt. Hur ska mannen och domstolen avgöra om samtycke fanns när omgång två inleddes då du inte har sagt något om det fortfarande gäller då?

Citat:
Mannen och domstolen får väl fråga mig om de är osäkra på om jag samtyckte till att ta upp sexakten igen ditt dumma spån!

Svaret är fortfarande ja, jag har samtyckt till varenda sexakt jag haft i mitt liv. Så ja, jag samtyckte även till den återupptagna sexakten. Blir det en andra akt så är det för att vi är sugna på en.

Även om Lawline och polisen skulle säga att jag samtyckte inte alls. Det är jag som avgör om jag samtyckte, inte de.

Jisses!

Helt fucking jävla vidrig människa du är Ipsi. ..och samtyckeslagen ger er psykfall fria händer. Hur Svenska män fortsätter att huka sig för detta vansinnet med samtyckeslagar, sexhandelslagar, 'mäns våld mot kvinnor' och Jämställdsmyndigheter är för mig en gåta. Seriöst, varför är det inte protester och kravaller på stan??!!??

Mitt råd till Svenska män kan bara bli att engagera er inte svenska kvinnor. Det är ett riggat game och ni är i händerna på kvinnors nycker som uppenbart av Ipsis svar kan få er i fängelse långt efter en sexakt och helt utan förvarning då ett 'samtycke' uppenbarligen inte är en överenskommelse mellan två parter utan ett vapen att användas mot mannen då kvinnan kan nullifiera det varje gång hon i efterhand bestämmer att det var en ny akt och således nytt 'samtycke' skulle deklareras.. ..som hon bestämmer i efterhand då.

..helt jävla vansinnigt.

Jag är helt emot laglig prostitution men mitt råd till Svenska män är att åk till ett land där det är lagligt och köp sexuella tjänster där. Undvik svenska kvinnor till varje pris. Både ni och samhället i stort tjänar på det. Svält ihjäl skiten, ignorera de svenska kvinnorna. Gå över gatan när ni ser nåt hända med dem.

I vilket annat avseende som helst så skulle ni avstå ett sånt här upplägg och riggat game men av någon konstig anledning så väljer ni att spela rysk roulette med svenska kvinnor och den svenska 'rättvisan'..
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2022-10-18 kl. 03:58.
Citera
2022-10-18, 05:02
Medlem
Druthuludis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Helt fucking jävla vidrig människa du är Ipsi. ..och samtyckeslagen ger er psykfall fria händer. Hur Svenska män fortsätter att huka sig för detta vansinnet med samtyckeslagar, sexhandelslagar, 'mäns våld mot kvinnor' och Jämställdsmyndigheter är för mig en gåta. Seriöst, varför är det inte protester och kravaller på stan??!!??

Mitt råd till Svenska män kan bara bli att engagera er inte svenska kvinnor. Det är ett riggat game och ni är i händerna på kvinnors nycker som uppenbart av Ipsis svar kan få er i fängelse långt efter en sexakt och helt utan förvarning då ett 'samtycke' uppenbarligen inte är en överenskommelse mellan två parter utan ett vapen att användas mot mannen då kvinnan kan nullifiera det varje gång hon i efterhand bestämmer att det var en ny akt och således nytt 'samtycke' skulle deklareras.. ..som hon bestämmer i efterhand då.

..helt jävla vansinnigt.

Jag är helt emot laglig prostitution men mitt råd till Svenska män är att åk till ett land där det är lagligt och köp sexuella tjänster där. Undvik svenska kvinnor till varje pris. Både ni och samhället i stort tjänar på det. Svält ihjäl skiten, ignorera de svenska kvinnorna. Gå över gatan när ni ser nåt hända med dem.

I vilket annat avseende som helst så skulle ni avstå ett sånt här upplägg och riggat game men av någon konstig anledning så väljer ni att spela rysk roulette med svenska kvinnor och den svenska 'rättvisan'..

Kanske lika bra att inte ha en kvinna åtminstone sedan år 2018 när denna vidriga lag kom till. Feministerna i F! (Feministiskt Initiativ) brukade säga att "alla män är potentiella våldtäktsmän" - nu vet vi vad de menade - så fort en kvinna påstår att hon ej samtyckt så är mannen automatiskt skyldig och en våldtäktsman, lagstiftaren har alltså gett Feministiskt Initiativ rätt. Det enda sättet att vara säker är att inte ha sex.

Och hur kan en kvinna bevisa att man över huvud taget haft sex med henne? Kan inte en random okänd kvinna påstå att hon haft sex med en utan hennes samtycke och sen tror de på hennes ord även om mannen och kvinnan inte känner varandra? Eller hur funkar det? Sker anmälan omedelbart efter sexakten är det en annan sak.. Men om de kommer tio år senare hur vet man ens att det har inträffat?

Amerikanska män har en tendens att följa "men going their own way" - MGTOW - män går sin egen väg - de väljer aktivt att dissa en kvinna eftersom att lagarna i USA är ännu sjukare och efter att de gift sig kan hon lämna mindre än ett år senare med halva mannens ägodelar - utan att ha gett mannen vare sig sex, lojalitet eller någonting - kvinnan ser honom som enkla pengar - det kan jämföras med en rånare som ser ut sitt byte och gifter sig för att kunna råna honom legalt...

Sverige är bättre vad gäller att gifta sig men våldtäktslagarna här är ju helt galna! Skälet till att det är så många våldtäktsdomar år 2022 och har varit sedan 2018 när lagen ändrades är just lagändringen - det är så många sexakter som klassas som våldtäkt i Sverige men som ej klassas som våldtäkt i andra länder och som dessutom inte klassades som våldtäkt i Sverige innan 2018 när feministerna fick igenom sin "kvinnomaktslag" där de får rätten att bestämma när sex är våldtäkt och inte - trots att vare sig våld eller hot förekommit...

Som en 30-årig man så får jag det svårt att känna empati för riktiga offer när brottet "våldtäkt" missbrukas för att hämnas på män de inte gillar, eller för att de ångrar att de varit otrogna mot den äkta maken så de anmäler one-night-standet för våldtäkt så att de inte ser ut som om de har varit otrogna...

Händer någonting en svensk kvinna och man ingriper mot gärningsmannen så får man själv med stor säkerhet fängelsestraffet för att man använt övervåld mot gärningsmannen - inte värt det! Det var ett sådant fall med en svensk man som ingrep vid ett våldtäktsförsök och han hamnade i fängelse för "övervåld"..

Svenska kvinnor är snygga men så länge de har våldtäktskortet bör de dissas till förmån för exotiska kvinnor utifrån - tills dess att lagen ändras. Att regeringen ser färre barn födas kan dock bidra till invandring men Sveriges nuvarande regering kommer säkert försöka lösa problemen.
Senast redigerad av Druthuludi 2022-10-18 kl. 05:15.
Citera
2022-10-18, 05:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Exakt! Det fetade: du fattar ju tydligen skillnaden mellan BDSM och våldtäkt.
"sex mot offrets vilja är våldtäkt".

Det är du som säger att det är samma sak, inte jag.
Nej BDSM är inte våldtäkt.

Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Men en fantasi är helt frivillig, inte sant? Och därmed är en helt frivillig fantasi om våldtäkt = BDSM-fantasi inom BDSM-grenen "rape play".

Vill kvinnor som fantiserar om detta förverkliga sina BDSM-fantasier kan de därmed besöka klubbar för BDSM.

Ingen har sagt att fantasin är ett brott, men det är en fantasi om ett brott.
Förstår du skillnaden?
Citera
2022-10-18, 05:04
Medlem
Citat:
Mannen och domstolen får väl fråga mig om de är osäkra på om jag samtyckte till att ta upp sexakten igen ditt dumma spån!

Svaret är fortfarande ja, jag har samtyckt till varenda sexakt jag haft i mitt liv. Så ja, jag samtyckte även till den återupptagna sexakten. Blir det en andra akt så är det för att vi är sugna på en.

Även om Lawline och polisen skulle säga att jag samtyckte inte alls. Det är jag som avgör om jag samtyckte, inte de.

Jisses!

Du visar upp ditt avskyvärda tokfeministiska nylle igen.
Din åsikt är att det inte finns objektiva kriterier gör om det är våldtäkt. Kvinnan bestämmer det i efterhand i rätten.
Män ska alltså vara helt rättslösa i din värld.
Men ändå förväntar du dig att män ska försvara dig ditt avskyvärda äckel.
Citera
2022-10-18, 06:48
Avslutad
Citat:

Du visar upp ditt avskyvärda tokfeministiska nylle igen.
Din åsikt är att det inte finns objektiva kriterier gör om det är våldtäkt. Kvinnan bestämmer det i efterhand i rätten.
Män ska alltså vara helt rättslösa i din värld.
Men ändå förväntar du dig att män ska försvara dig ditt avskyvärda äckel.
Men är du helt jävla sinnesrubbad? Vem ska rätten fråga för att få bekräftat att jag samtyckte då? Dig? Polisen som inte var där? Lawline?

Självklart hänvisar jag inte till några övriga objektiva kriterier, på frågan om jag deltog frivilligt svarar jag ja. Det räcker.
Senast redigerad av Ipsi 2022-10-18 kl. 07:09.
Citera
2022-10-18, 06:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb

..helt jävla vansinnigt.

Jaha och vad ska jag svara om rätten frågar om jag deltagit frivilligt då?

Vem ska de annars fråga, m.g.t.o.w som påstår att polisen och Lawline sagt att det gjorde jag inte alls det?

Vad är det för fel i huvet på er?
Citera
2022-10-18, 07:14
Medlem
Druthuludis avatar
Citat:
Jaha och vad ska jag svara om rätten frågar om jag deltagit frivilligt då?

Vem ska de annars fråga, m.g.t.o.w som påstår att polisen och Lawline sagt att det gjorde jag inte alls det?

Vad är det för fel i huvet på er?

Var och en ska säga sin egen sanning.

Däremot skall domstolen omöjligen kunna fälla en man utan fysiska bevis.
Citera
2022-10-18, 07:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Druthuludi
Var och en ska säga sin egen sanning.

Däremot skall domstolen omöjligen kunna fälla en man utan fysiska bevis.
Ja och innan domstolen fäller nån av mina sexpartners för våldtäkt eftersom m.g.t.o.w hävdat att polisen och Lawline har sagt att jag inte samtyckte till att ha sex med dem så bör domstolen fråga mig för att få reda på att det gjorde jag visst det.

m.g.t.o.w som är dum som en rostig trumpet verkar ha fruktansvärt att ta in det.
Senast redigerad av Ipsi 2022-10-18 kl. 07:27.
Citera
2022-10-18, 07:55
Medlem
Druthuludis avatar
Citat:
Ja och innan domstolen fäller nån av mina sexpartners för våldtäkt eftersom m.g.t.o.w hävdat att polisen och Lawline har sagt att jag inte samtyckte till att ha sex med dem så bör domstolen fråga mig för att få reda på att det gjorde jag visst det.

m.g.t.o.w som är dum som en rostig trumpet verkar ha fruktansvärt att ta in det.

Jag håller med dig här.

Om du säger att det var frivilligt så kan man inte döma baserat på vad snuten eller andra säger - säger du att det var frivilligt då var det ju frivilligt.

Edit: Sverige har dock problemet att i Sverige så litar man blint till myndighetspersoner och tjänstemän. De kanske tänker att du blivit hotad att ta tillbaka din anklagelse, eller kanske att du är rädd för den misstänkte - jag är helt emot anonyma vittnen för det kommer att öppna upp för skenrättegångar.

Att de påstår att ett vittne säger något men i verkligheten så finns det inget vittne - det går ej att bevisa om vittnet är anonymt.

- De kan då anklaga någon för vad som helst och åberopa anonyma vittnen som inte finns i verkligheten..
Senast redigerad av Druthuludi 2022-10-18 kl. 08:13.
Citera
2022-10-18, 08:12
Medlem
Citat:
Jag håller med dig här.

Om du säger att det var frivilligt så kan man inte döma baserat på vad snuten eller andra säger - säger du att det var frivilligt då var det ju frivilligt.

Problemet är ju att hon anser att om hon avgivit ett samtycke när sexet inleds men senare inte anser att samtycket gäller längre då ska mannen dömas. Detta trots att hon inte på något sätt har meddelat att samtycket är upphävt.

Domstolen ska alltså döma män om hon säger att han är skyldig oavsett vad som hänt.

Sedan förväntar sig kräket att män ska försvara henne när hon angrips, inte en chans, hon ska undvikas som pesten.
Citera
2022-10-18, 08:32
Medlem
Druthuludis avatar
Citat:
Problemet är ju att hon anser att om hon avgivit ett samtycke när sexet inleds men senare inte anser att samtycket gäller längre då ska mannen dömas. Detta trots att hon inte på något sätt har meddelat att samtycket är upphävt.

Domstolen ska alltså döma män om hon säger att han är skyldig oavsett vad som hänt.

Sedan förväntar sig kräket att män ska försvara henne när hon angrips, inte en chans, hon ska undvikas som pesten.

Med nuvarande lagstiftning sedan sommaren år 2018 så stämmer det att det är en form av våldtäkt ifall hon ändrar sitt samtycke och mannen skulle förmodligen bli dömd.

Sedan håller jag med dig i att den lagändringen är helt sjuk och att man borde återgå till den äldre lagstiftningen så att folk inte kan "dra tillbaka samtycke" mitt under sexakten. Eller de kan dra tillbaka det men det borde inte klassas som våldtäkt menar jag.

Våldtäkt brukade vara ett grovt brott där en man tvingar till sig sex av någon ute på gatan.. Eller att en make hotar sig till sex genom utpressning och hot! Det handlade inte om att hon ville ha sex först och sedan mitt i samlaget tyckte hon att han var dålig i sängen så hon ändrade sig och drog tillbaka samtycket - så då blir han våldtäktsman för att han inte var bra nog för henne i sängen...

Då menar jag inte personen i fråga utan generellt en kvinna som drar tillbaka samtycket - så de ska få bestraffa män de tycker är dåliga med våldtäktskortet? Galen lagstiftning.

Har man gett samtycke så skall man kunna dra tillbaka det - men det borde ju inte betraktas som våldtäkt.

Nu är Sveriges lagstiftning sjuk och vi saknar makt över den.. Men hela världen skrattar åt Sverige.
Senast redigerad av Druthuludi 2022-10-18 kl. 08:38.
Citera
2022-10-18, 08:41
Medlem
Citat:
Med nuvarande lagstiftning sedan sommaren år 2018 så stämmer det att det är en form av våldtäkt ifall hon ändrar sitt samtycke och mannen skulle förmodligen bli dömd.

Sedan håller jag med dig i att den lagändringen är helt sjuk och att man borde återgå till den äldre lagstiftningen så att folk inte kan "dra tillbaka samtycke" mitt under sexakten. Eller de kan dra tillbaka det men det borde inte klassas som våldtäkt menar jag.

Nu är det inte bara en fråga om hur lagen ser ut, för ipsi håller inte med om hur den ser ut. Hon går ännu längre och anser att oavsett vad som hänt så är det våldtäkt om hon i rätten säger att det var våldtäkt, oavsett vad som rent objektivt hände under sexet.

Det är en total rättsosäkerhet hon förespråkar samtidigt som hon anser att vi ska försvara henne om hon angrips. Inte en chans, jag skulle inte lyfta ett finger om jag såg henne gruppvåldtas och misshandlas av ett gäng negrer eller araber.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in