Citat:
Citat:
Men du är ju fullständigt dum i huvudet. Ja, innan domstolen dömer någon som jag haft sex med för våldtäkt för att du och polisen säger att jag inte samtyckt så ska de fråga mig. Eftersom jag med bestämdhet hävdar att jag samtyckt till varenda sexakt jag haft i hela mitt liv så är det detta de ska utgå ifrån. Inte från vad du, polisen eller Lawline säger.
Fullständigt helt jävla dum i huvudet är du.
Fullständigt helt jävla dum i huvudet är du.
Citat:
Nu förvränger du medvetet frågeställningen din falska kvinna
Frågan var att du hade avgivit samtycke, sedan tog sexet slut, därefter inledde mannen sex med dig igen. Gäller då ditt tidigare avgivna samtycke eller upphörde det att gälla innan omgång två?
Du har sagt att samtycke finns om du vill ha sex men lagen säger att mannen måste ha uttryckligt samtycke från dig för att det inte ska vara våldtäkt. Hur ska mannen och domstolen avgöra om samtycke fanns när omgång två inleddes då du inte har sagt något om det fortfarande gäller då?
Frågan var att du hade avgivit samtycke, sedan tog sexet slut, därefter inledde mannen sex med dig igen. Gäller då ditt tidigare avgivna samtycke eller upphörde det att gälla innan omgång två?
Du har sagt att samtycke finns om du vill ha sex men lagen säger att mannen måste ha uttryckligt samtycke från dig för att det inte ska vara våldtäkt. Hur ska mannen och domstolen avgöra om samtycke fanns när omgång två inleddes då du inte har sagt något om det fortfarande gäller då?
Citat:
Citat:
Det är en irrelevant fråga. Om du får spel och anmäler så måste rättsväsendet ta ställning till om samtycke fanns eller inte. Men du kan alltså inte svara på det trots att du hävdar att både polisen och Lawline har fel och du har en högre juridisk kompetens än dem.
Din oförmåga att svara visar att du är en genomfalsk och fullständigt vidrig kvinna.
Din oförmåga att svara visar att du är en genomfalsk och fullständigt vidrig kvinna.
Citat:
Mannen och domstolen får väl fråga mig om de är osäkra på om jag samtyckte till att ta upp sexakten igen ditt dumma spån!
Svaret är fortfarande ja, jag har samtyckt till varenda sexakt jag haft i mitt liv. Så ja, jag samtyckte även till den återupptagna sexakten. Blir det en andra akt så är det för att vi är sugna på en.
Även om Lawline och polisen skulle säga att jag samtyckte inte alls. Det är jag som avgör om jag samtyckte, inte de.
Jisses!
Svaret är fortfarande ja, jag har samtyckt till varenda sexakt jag haft i mitt liv. Så ja, jag samtyckte även till den återupptagna sexakten. Blir det en andra akt så är det för att vi är sugna på en.
Även om Lawline och polisen skulle säga att jag samtyckte inte alls. Det är jag som avgör om jag samtyckte, inte de.
Jisses!

Helt fucking jävla vidrig människa du är Ipsi. ..och samtyckeslagen ger er psykfall fria händer. Hur Svenska män fortsätter att huka sig för detta vansinnet med samtyckeslagar, sexhandelslagar, 'mäns våld mot kvinnor' och Jämställdsmyndigheter är för mig en gåta. Seriöst, varför är det inte protester och kravaller på stan??!!??
Mitt råd till Svenska män kan bara bli att engagera er inte svenska kvinnor. Det är ett riggat game och ni är i händerna på kvinnors nycker som uppenbart av Ipsis svar kan få er i fängelse långt efter en sexakt och helt utan förvarning då ett 'samtycke' uppenbarligen inte är en överenskommelse mellan två parter utan ett vapen att användas mot mannen då kvinnan kan nullifiera det varje gång hon i efterhand bestämmer att det var en ny akt och således nytt 'samtycke' skulle deklareras.. ..som hon bestämmer i efterhand då.
..helt jävla vansinnigt.
Jag är helt emot laglig prostitution men mitt råd till Svenska män är att åk till ett land där det är lagligt och köp sexuella tjänster där. Undvik svenska kvinnor till varje pris. Både ni och samhället i stort tjänar på det. Svält ihjäl skiten, ignorera de svenska kvinnorna. Gå över gatan när ni ser nåt hända med dem.
I vilket annat avseende som helst så skulle ni avstå ett sånt här upplägg och riggat game men av någon konstig anledning så väljer ni att spela rysk roulette med svenska kvinnor och den svenska 'rättvisan'..
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2022-10-18 kl. 03:58.
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2022-10-18 kl. 03:58.