2022-10-17, 22:32
Medlem
Gasquet vann pensiomötet mot Wawrinka 2-1 i Antwerpen
Citera
2022-10-17, 23:54
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Runber

Verkar vara betydligt mer publik på plats i Antwerpen. Suger fan att det inte är mer publik i SO, åtminstone inte att döma av sändningarna idag.

Verkar gå rätt ok för Gasquet på senaste tiden.
Citera
2022-10-18, 02:41
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av givemeyourmoney
Det sämsta svenska kommentators paret i historien , Johanna Larsson som expert tillför absolut noll och vem är bimbon som skall vara kommentator ankaret ,herregud!!

Johanna kan jag stå ut med, men vem i glödheta H-E var bisittaren? Hon kan ju inte ett smack om sporten och bara satt som ett spån och ställde frågor hela tiden. Här var man glad över att SVT storsatsar och sänder i stort sett hela turneringen, men de sumpar det med en bimbokommentator.

Ursäkta mitt gnäll, men de här arbetstiderna sliter!
Citera
2022-10-18, 08:46
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Johanna kan jag stå ut med, men vem i glödheta H-E var bisittaren? Hon kan ju inte ett smack om sporten och bara satt som ett spån och ställde frågor hela tiden. Här var man glad över att SVT storsatsar och sänder i stort sett hela turneringen, men de sumpar det med en bimbokommentator.

Ursäkta mitt gnäll, men de här arbetstiderna sliter!

Men jag sa ju det ... Har du aldrig hört/sett Annamaria Fredholm (tidigare Janson) förut? Hon är ett riktigt fynd, tycker SVT, för hon har jobbat med skidskytte, gymnastik, konståkning, ridsport, bandy m.m. ... Eller så skiter SVT i kvaliteten för att hon är släkt med nån i styrelsen eller för att hon åtminstone inte är en sån där hemsk man som de har alldeles för många av. De lyckades dock inte bli av med Johan Ejeborg helt, så han lär väl kommentera hälften av matcherna i alla fall.

Men visst är det lite synd när SVT storsatsar att man sitter och önskar att allt hade sänts på Eurosport i stället.
Citera
2022-10-18, 09:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Verkar vara betydligt mer publik på plats i Antwerpen. Suger fan att det inte är mer publik i SO, åtminstone inte att döma av sändningarna idag.

Verkar gå rätt ok för Gasquet på senaste tiden.
Jag tänkte samma ett flertal ggr igår en världssport i en miljonstad (?) och en handfull åskådare på läktarna mkt märkligt
Citera
2022-10-18, 09:28
Medlem
Citat:
Ytterligare en pensio borta Murray har kastat in handduken Möjligen ett veteranjippo?
Citera
2022-10-18, 10:40
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ingetbranick
Men jag sa ju det ... Har du aldrig hört/sett Annamaria Fredholm (tidigare Janson) förut?

Jag trodde att du överdrev, men hon är en katastrof. Jag vet inte om jag har hört henne förut, det har jag säkert. Men tennis ska hon definitivt inte kommentera. Valfri skribent i den här tråden skulle göra ett bättre jobb.

Roligare schema idag, så idag kommer det nog lite folk till kungliga.
Citera
2022-10-18, 11:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Vobbler
Jag trodde att du överdrev, men hon är en katastrof. Jag vet inte om jag har hört henne förut, det har jag säkert. Men tennis ska hon definitivt inte kommentera. Valfri skribent i den här tråden skulle göra ett bättre jobb.

Hade blivit fett bra, det kan jag garantera.
- Fan är det för neger han ska möta i nästa omgång, vet vi det?

- Inkvoterad domare eller? Känns som att globohomo har arrangörernas pungkulor i ett järngrepp.

- Kan inte lattebögarna på VIP-läktarn hålla käften nån gång, eller vad tycker du Johanna?

- Skittråkig match detta, nu kör vi fan frågesport!
Tittarsiffrorna hade garanterat gått upp.

Hursomhelst tar Tstitsipas titeln här. Tiafoe eller Shapo (var han med?) har inget att hämta här.
Citera
2022-10-18, 12:54
Medlem
TupolevTu-144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fryskyl
Hade blivit fett bra, det kan jag garantera.
- Fan är det för neger han ska möta i nästa omgång, vet vi det?

- Inkvoterad domare eller? Känns som att globohomo har arrangörernas pungkulor i ett järngrepp.

- Kan inte lattebögarna på VIP-läktarn hålla käften nån gång, eller vad tycker du Johanna?

- Skittråkig match detta, nu kör vi fan frågesport!
Tittarsiffrorna hade garanterat gått upp.

Hursomhelst tar Tstitsipas titeln här. Tiafoe eller Shapo (var han med?) har inget att hämta här.

Hehe, klockrena citat. Jo, så hade det förmodligen låtit, något i den stilen. Fast man vill ändå tro att vi som hänger här är lite mer uppfostrade än övriga på flashback.., så kanske inte riktig så illa..

terribilis och fryskyl hade förövrigt utgjort en spännande kommentators-duo. Då hade man kanske kunnat hoppats på lite bråk också(Även om ni har "runkat av" varandra en del på sistone).

Inte så säker på Tsitsipas. Jag tror de Minaur och Paul har större chans.
Citera
2022-10-18, 13:29
Medlem
ingetbranicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TupolevTu-144
Hehe, klockrena citat. Jo, så hade det förmodligen låtit, något i den stilen. Fast man vill ändå tro att vi som hänger här är lite mer uppfostrade än övriga på flashback.., så kanske inte riktig så illa..

terribilis och fryskyl hade förövrigt utgjort en spännande kommentators-duo. Då hade man kanske kunnat hoppats på lite bråk också(Även om ni har "runkat av" varandra en del på sistone).

Jag såg annars för mig hur du och fryskyl hade utgjort kommentatorsparet (om ni klarar av att balansera den uppenbara homoerotiska spänningen mellan er ), medan terribilis får ikläda sig McEnroes roll och då och då bryta in och vara riktigt arg på nåt. Sen kan man väl kasta in stefan4 också som får dra lite statistik mellan varven och skänka lite seriositet till anrättningen.
Citera
2022-10-18, 14:20
Medlem
Hur som helst får ni inte gorma på Johanna, hoppade in på en dubbel mot henne då hon var ca 10-12 år, så här i efterhand och facit var det nog det största som hände i min tenniskarriär
Citera
2022-10-18, 14:46
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Hur som helst får ni inte gorma på Johanna, hoppade in på en dubbel mot henne då hon var ca 10-12 år, så här i efterhand och facit var det nog det största som hände i min tenniskarriär

Nej, jag tycker att hon sköter sig bra. Sen får vi kanske inte vara för hårda mot den andra tjejen, det är nog en knepigt jobb. Men många roliga inlägg blev det i alla fall.

Tänk förr när de satt och kommenterade tennismatcher i radio, det krävdes en viss talang och ett munläder som pallade med långa femsetsmatcher.

Att tippa vinnaren i årets SO är knepigt värre, känns som att fem-sex stycken har en bra chans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in