2022-10-17, 12:09
Medlem
Automatvapens avatar
Jävlar va många i tråden som drömmer om att få suga lite snutkuk. Det är fan sinnessjukt.

Man ska alltså inte få sitta still på en bänk, inte störa någon på något sätt alls utan att ett par muppiga grundskolemobbade konstaplar tycker ens utseende inte kvalar in som propert nog och ska börja käfta utan anledning med solklar förhoppning om att få utöva lite våldsmonopol?

Kan ni snälla flytta till Nordkorea? Ta med er mongosnutarna samtidigt. Tack på förhand.
Citera
2022-10-17, 12:18
Medlem
Svårt att ta ställning till ärendet när det endast finns den avlägsnade personen som får lägga fram sin version om händelsen. Skulle vara intressant och se en objektiv film av händelsen.
Citera
2022-10-17, 12:25
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjunky
Ens om de hade haft rätt så hade det självklart varit fel att misshandla en uteliggare som tänkte sova bara för att han blev irriterad, din dumma svenne.
Sådant slödder ska tas omhand och avvisas omgående, börjar käften glappa på slöddret så skall givetvis hårdhandskarna på, rent och snyggt ska det vara.
Citera
2022-10-17, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av che3
Sådant slödder ska tas omhand och avvisas omgående, börjar käften glappa på slöddret så skall givetvis hårdhandskarna på, rent och snyggt ska det vara.

För där hjärnan tar slut, där tar nävarna vid.
Citera
2022-10-17, 12:37
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imnsho
Vem fan är Zacke Zachrisson? Man inser att man börjar bli gammal när man inte känner igen artister.

Har jag missat något av hans epos? Nåt jag ska kolla upp på Spotify? Är han en skicklig musiker?

Endast tanken med sådana här "övertramp" av polisen eller väktare.

Få flera visningar/spelningar och få mat för dagen.

Istället för att sitta och trängas med den lokala zigenaren på stan och tigga pengar.

Ja då blir det att "råka ut" för sådana här saker heeeeelt utan anledning.

Nu med de nya spelningarna/visningarna detta gav så har han samlat till burgare vid Donken.

Gå in och klicka lite till så kanske han får ihop m ost på burgaren också.
Citera
2022-10-17, 12:39
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Vaddå käfta mot - han bara var där - kan han inte få vara där - han hade ju inget ont gjort.

Man har faktiskt rätt att få vara ifred för polisen - jag citerar Kommissarie Björn Sellström
poliser skall man ha att göra med så lite som möjligt - t o m denne polischef inser o vet att
det är något sjuukt med ankdammspolisen o akdammspoliserna

SKYDDSOBJEKT!!!!!

Helt solklart att denna "kändis" käftat emot och inte gjort som han blev tillsagd att göra.
Citera
2022-10-17, 12:39
Medlem
"ARTIST NEDBROTTAD AV POLIS PÅ ARLANDA
REDAKTION 22:36 16 OCT 2022
Har polisanmält händelsen, som filmades av flickvännen.

Zacharias "Zacke" Zachrisson, även känd som Vacation Forever, skulle hämta sin pappa på Arlanda under natten mot söndag. Istället slutade besöket med att han greps av polis och efter att ha blivit nerbrottad på plats fördes bort i en polisbuss.

Händelserna dokumenterades av flickvännen Vera Carlbom som även har lagt ut förloppet på Instagram. Allt började med att tre poliser kom fram till Zachrisson när han satt i ankomsthallen och väntade.
– Jag satt och käkade godis, hade köpt en juice och satt och tittade på hundklipp på min mobil. Då såg jag tydligen suspekt ut. De fick alla svar de ville ha. Jag gav dem mitt personnummer, jag sa varför jag var där, säger Zachrisson i en intervju med Expressen.

Efter en kortare åktur släpptes artisten sedan av i Märsta med blåmärken och skrapsår.
– Jag har försökt gå igenom situationen flera gånger i dag för att se om det var något jag hade kunnat göra annorlunda för att det inte skulle bli så och jag kan inte komma på en enda sak.

Både Zacharias Zachrisson och hans flickvän har nu polisanmält ingripandet."

NÄR KOMMER FILMEN ATT VISAS UPP ?
Citera
2022-10-17, 12:43
Medlem
ForzaLeons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Automatvapen
Jävlar va många i tråden som drömmer om att få suga lite snutkuk. Det är fan sinnessjukt.

Man ska alltså inte få sitta still på en bänk, inte störa någon på något sätt alls utan att ett par muppiga grundskolemobbade konstaplar tycker ens utseende inte kvalar in som propert nog och ska börja käfta utan anledning med solklar förhoppning om att få utöva lite våldsmonopol?

Kan ni snälla flytta till Nordkorea? Ta med er mongosnutarna samtidigt. Tack på förhand.
  1. Skyddsobjekt
  2. Mobil
  3. Fota / Filma
  4. Tillsagd av polisen
  5. Käftar emot / Lyssnar ej
  6. Blir golvmopp eller då golvmupp i detta fallet
Citera
2022-10-17, 12:47
Medlem
den.dryges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Det finns foton o gissningsvis övervakningskameror o massor av normala människor som kan vittna.

Men innan man kan övernatta måste man få chansen att göra detta - Arlanda är privat plats o
om Arlanda skulle tillåta Zacke att övernatta måste ankdammspolisen tillåta detta. Men vad han tänkte går inte att bevisa för man kan inte se in i folks hjärnor - alltså vet inte heller poliserna vad Zacke tänkte.

Om vi istället låter allt vara baserat på polisernas uppgifter - skall dessa då tillåtas vara oemotsagda.

Zacke är utsatt för ofredande, misshandel, olaga frihetsberövande o kanske även människorov eftersom det finns indirekta skjutvapenhot.

Men Zackes dam tänkte så klart lika mycket övernatta på Arlanda som Zacke så då skulle rätteligen även hon hamna i polislbilsarrest o dumpas någonstans

Så med din ytterst begränsade hjärna, så innebär det att polisen, vid VARJE tillfälle dom tar ska transportera någon som inte vill, ska bli anmälda för det jag markerade`

Ta t-ex vid fotbollsmatcher. Då brukar polisen köra ut dom som är stökiga, utanför berörda kommun.
I och med det, så har dom då, sysslat med det som jag markerade .
Citera
2022-10-17, 12:48
Medlem
Automatvapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ForzaLeon
  1. Skyddsobjekt
  2. Mobil
  3. Fota / Filma
  4. Tillsagd av polisen
  5. Käftar emot / Lyssnar ej
  6. Blir golvmopp eller då golvmupp i detta fallet

Du får nog utveckla lite.
Får man inte sitta och ha säreget utseende på en bänk vid en flygplats?
Citera
2022-10-17, 13:02
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Automatvapen
Du får nog utveckla lite.
Får man inte sitta och ha säreget utseende på en bänk vid en flygplats?

För det första: Arlandapolisen är sveriges lataste poliser. Krävs en hel del för att dom skall
orka göra ett ingripande.

Polisen reagerar på att han har ett avvikande och störande beteende. Detta beteende uppvisar han
utanför tullfiltret där ankommande passagerare kommer ut ur bagagehallen.
Polisen uppfattar att han har någon diagnos eller annat avvikande beteende och frågar ut honom om det och han bekräftar att han äter mediciner och polisen tycker att det inte verkar fungera då han har ett dåligt och störande beteende.
Han käftar emot och lyder inte order och då blir gripen och bortförd till Märsta station några kilometer bort.

Vad vi kan lära oss är:
Stå inte utanför tullen och bete dej som en tjack pundare.
Ber Polisen dej att avlägsna dej så följ deras uppmaning
Kontakta din läkare och diskutera en eventuell höjning av medicinering av din ADHD medicin då du inte lyckas uppföra dej bland allmänheten.
Citera
2022-10-17, 13:08
Medlem
Grundstoryn känns så otippad, dvs att Zacke är en sådan son som hämtar sin pappa (dvs Zilverzurfarn) på Arlanda mitt i natten? Känns otippat att han ens förfogar över en bil och krånglar med hämtning på Arlanda när det finns taxi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in