2022-10-17, 11:43
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whateverwhenever
Har dom haft rättegång ännu ?

Åtal har precis väckts, men jag vet inte när huvudförhandling ska ske.
Citera
2022-10-17, 11:44
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Du är ju förfasiken BÄST!!

Citera
2022-10-17, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
FUP gällande Ariana: https://anonfiles.com/pcJfb0D8y8/Malm_TR_B_9310-22_Aktbil_27_F_runders_kningsprotokoll_23_pdf
Så komiskt att s*aad el h*jar. Hämtat pengarna och varför har inte casanovan M*radin följt med sin ari*na till växlingskontoret för att sedan kämpa sig fram som ”vittne” för att ställa upp för henne och visa att han ”bryr” sig. Märkligt beteende.
Citera
2022-10-17, 12:35
Medlem
Citat:
Varför är arianas ansikte cencurerat på alla bilder? Vad är det hemliga med det? Hotet mot henne är stort? Alla andra som har hotbild får sina bilder läckta på fuppar.
Citera
2022-10-17, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Whateverwhenever
Så komiskt att s*aad el h*jar. Hämtat pengarna och varför har inte casanovan M*radin följt med sin ari*na till växlingskontoret för att sedan kämpa sig fram som ”vittne” för att ställa upp för henne och visa att han ”bryr” sig. Märkligt beteende.
Saad var på morex, står det att det är han som tog dessa 200k? Inte komit så långt. Eller är det vad man antar iom att man säger att någon annan tagit emot pengarna ?
Citera
2022-10-17, 12:59
Medlem
Citat:
Saad var på morex, står det att det är han som tog dessa 200k? Inte komit så långt. Eller är det vad man antar iom att man säger att någon annan tagit emot pengarna ?
Läste de genom ari*anas mammas ”mina” eller va hon nu heter förhör. Där ska dottern berättat för mamman ett och annat.
Citera
2022-10-17, 14:24
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Varför är arianas ansikte cencurerat på alla bilder? Vad är det hemliga med det? Hotet mot henne är stort? Alla andra som har hotbild får sina bilder läckta på fuppar.

Ja, det är en väldigt bra fråga, jag reagerade på exakt samma sak när jag kolla FUP.
Citera
2022-10-17, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mycketinsatt
Jag känner de flesta i Malmö och är mycket insatt. -jag kan berätta för er alla om det senaste ryktet på stan.

>Tyvärr så är det så >att snart kommer fler och fler att dö från shahinshas syskon, kanske även shahinshas pappa och systrar.

Dom startar saker som kan ha förödande konsekvenser för deras framtid, och sprider rykten att de vill hämnas hit och dit på allt och alla. -De anklagar allt och alla till höger och vänster.

Folk börjar irritera sig på dem, och avsett vem som blir mördad först så kommer shainshas nära familj att få skulden för det och bli måltavlor efter det !

Så jag tycker att shahinshas familj borde förbereda sig på många fler begravningar!

Om någon av alla de som Amiri anklagat blir mördad, även om den som blir mördad blir dödad av helt annan anledning, så kommer familjen Amiri att få sota för det och garanterat fler begravningar kommer att vänta den familjen.

Sanna mina ord!! Den som lever tillräckligt länge kommer att skåda dessa scenario 😎

>>>>>>PS: Istället för att hålla låg profil och acceptera att shahinsha dog exakt som han levde. Så vill ni som aldrig levt det livet dö som att ni levde det livet?

Den som mördar blir i slutändan själv mördad. Den som säljer folk, blir själv i slutändan såld.
Shahinsha var en bra snubbe, men han gjorde dåliga handlinga och samma handlingar som han gjort med flera andra, gjorde någon mot honom tyvärr.

Shahinshas nära släkt borde tänka på att vara rädda om sina egna liv och tänka på att finnas där för sina barn, istället för att rättfärdiga allt skit som shahinsha gjort mot andra och göra honom till en ängel som levde på jorden.

>Alla bär ansvar för sig själv först och främst, hade inte shainsha levt det liv han gjort och inte gjort att folk har dött pågrund av honom, då hade jag förstått familjen begär efter hämnd.

Men nu är tiden inne, nu ska man tänka på sina nästa steg, och välja om man vill leva eller dö, och göra handlingar som leder en på det spår man väljer.

Nu har ju shahinshas närmaste släkt helt i onödan gjort alla Malmös kriminella som deras fiender. -var det verkligen rätt väg att ta ?
Tror ni att de ni vill mörda som hämnd inte har syskon och kusiner eller vänner som kommer i sin tur hämnas tillbaka på er?

Det ni nu startar har inget slut, det är som ett bottenlöst hål som i slutändan kommer sluka er alla!!!

Gör om och gör rätt. Ta inga fler dåliga beslut pågrund av en släkting som valde att dö som han levde!
Lev ni vidare, och lämna denna väg som aldrig var er väg att gå.

Folk kan inte tänka längre än sina känslor, mycket bra text
Citera
2022-10-17, 15:49
Medlem
grekkoz1s avatar
"Finns känsliga uppgifter har du rätt att få ta del av allt annat innehåll i förundersökningsprotokollet dvs. handlingen lämnas ut censurerad, se TF 2:2 1 st. 6 p., offentlighet- och sekretesslagen (2009:400) (OSL) 6:2-4. TF 2:12-13."

https://lawline.se/answers/tillgang-till-forundersokningsprotokollet

"Med känsliga personuppgifter menas uppgifter som avslöjar ras eller etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, eller medlemskap i fackförening och uppgifter om hälsa, en persons sexualliv eller sexuella läggning, genetiska uppgifter och biometriska uppgifter för att entydigt identifiera en person."

https://www.imy.se/verksamhet/dataskydd/dataskydd-pa-olika-omraden/arbetsliv/tillaten-behandling--vilka-krav-galler/kansliga-personuppgifter/

Hon försöker göra en omvänd GDPR på oss, vi tar del av vad vi anser vara offentliga uppgifter. Men för hennes del är det väldigt personliga, dvs hon knullar oss på insidan - på ren malmöitiska.
Citera
2022-10-17, 16:22
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
"Finns känsliga uppgifter har du rätt att få ta del av allt annat innehåll i förundersökningsprotokollet dvs. handlingen lämnas ut censurerad, se TF 2:2 1 st. 6 p., offentlighet- och sekretesslagen (2009:400) (OSL) 6:2-4. TF 2:12-13."

https://lawline.se/answers/tillgang-till-forundersokningsprotokollet

"Med känsliga personuppgifter menas uppgifter som avslöjar ras eller etniskt ursprung, politiska åsikter, religiös eller filosofisk övertygelse, eller medlemskap i fackförening och uppgifter om hälsa, en persons sexualliv eller sexuella läggning, genetiska uppgifter och biometriska uppgifter för att entydigt identifiera en person."

https://www.imy.se/verksamhet/dataskydd/dataskydd-pa-olika-omraden/arbetsliv/tillaten-behandling--vilka-krav-galler/kansliga-personuppgifter/

Hon försöker göra en omvänd GDPR på oss, vi tar del av vad vi anser vara offentliga uppgifter. Men för hennes del är det väldigt personliga, dvs hon knullar oss på insidan - på ren malmöitiska.

Märkligt är det, jag har ställt frågan till TR varför fotona på henne är maskade, får se vad de svarar.
Citera
2022-10-17, 17:36
Medlem
Citat:
FUP gällande Ariana: https://anonfiles.com/pcJfb0D8y8/Malm_TR_B_9310-22_Aktbil_27_F_runders_kningsprotokoll_23_pdf

M@rdin är ju en golare rakt av?
Citera
2022-10-17, 18:02
Medlem
Citat:
Märkligt är det, jag har ställt frågan till TR varför fotona på henne är maskade, får se vad de svarar.
Wow grymt. Dela gärna svaret. Vore intressant att veta vad meningen med att dölja just hennes ansikte är. Medans folk som har skyddad ID, blir av med det när man Återfaller i brott. Folk som har pris på huvudet blir blottade på fup. Men adriana ska censureras. Kan ej köpa det sorry
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in