Citat:
Ursprungligen postat av
TigerKid2
Ja, det är ju knappast så att det sitter 20% nazister och galningar ute i stugorna och jag har bra vänner som är SD:are.
Men det finns ju också extrema element som nog skulle valt AfS om där fanns karriärmöjligheter. Och när man ska fylla många poster på en gång finns risk att vettiga och kompetenta människor inte räcker till, så några clowner hänger med på tåget. Jimi har väl jobbat hårt för att rensa, men det verkar tufft. Hur många galningar som står på tur har jag ingen aning om. Kan tänka mig att det pågår maktkamp internt. Jimi själv borde väl sitta stadigt så länge han vill eftersom han varit så framgångsrik. Men om/när Jimi avgår...
Men med mer extrem framtoning blir det inga 20%. Medel-Svensson är inte extremist varken åt höger eller vänster.
Argumenterade med en som påstod sig vara central NMR:are(vilket med största säkerhet inte stämde alls, men han sympatiserade iaf med dom)
Efter ett tag när han började bli irriterade över hur lite imponerad jag var så snackade han om att många i NMR hade sagt åt sina sympatisörer utan brottsregister eller annat som avslöjade att dom skulle försöka gå med i SD och bli invalda, sen bli vildar för NMR. Låter väl inte helt orealistiskt även om det är väldigt osäker källa.