2022-10-16, 18:29
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Anne Franks dagbok var (är?) klassisk läsning på högstadiet 1970/80/90-talet och särskilt bland tjejer. Jag har aldrig någonsin hört en kommentar från någon som förfäras av de (minimala) sexuella tankar som en 15-åriga tjej skrev ner för 80 år sedan. Det är ju tvärtom extra intressant att läsa någons innersta tankar. Finns gott om kulturella analfabeter i denna tråd som totalt verkar sakna intresse och kunskap för människor.
En del verkar ha grava problem med att förstå att boken finns i tre olika versioner och utgår då ifrån den censurerade version. Makalöst klantigt.
Citera
2022-10-16, 18:29
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Läste den också, men minns ej den perversa porr som påstås i tråden.
Det finns ingen i tråden som skriver ordet "sex" som läst den. Utom Rebecka.
Citera
2022-10-16, 18:31
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Hörru du, judarna kom på 1700-talet och är inte skyldiga oss ett dugg. Det är snarare du som inte har dragit in så mycket kulor än som ska vara tacksam. Snorunge!
Det var först med Gustav III och religionsfriheten som ett litet fåtal judiska familjer fick tillåtelse att bosätta sig i några svenska "judestäder", som jag tror att de kallades (Göteborg, Malmö, Stockholm, Norrköping...?). Då var det inte läge att börja ställa krav på det svenska värdfolket. Redan på 1820-talet dyker sedan de första antisemitiska pamfletterna upp på svenska. Jag har läst några av dem. Det är ju något som gör att det lätt blir lite gnissel i maskineriet när judar finns med i bilden...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Vilka är de andra galningarna i så fall, kan du rada upp namn?

Fallenkvist är ändå den värsta olyckan på ett bra tag i SD.

https://www.sd-citat.nu/

Joråsåatte...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Det kom ju från rätt adress. Har du blivit nobbad av Becka eftersom du startat en hattråd om henne?

Han har nog blivit det, han verkar ha något sjukligt hat mot henne? Eller så tycker han hon är riktigt sexig men tål inte hennes åsikter.. något skumt är det iaf haha 😀
Citera
2022-10-16, 18:32
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
En del verkar ha grava problem med att förstå att boken finns i tre olika versioner och utgår då ifrån den censurerade version. Makalöst klantigt.
Eftersom det verkar finns flera versioner så blir ju din och andras generella dissning av sexdelen i boken ganska underlig. Mr Google.
Citera
2022-10-16, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRoger
Men det visar ju att Stenevi hade rätt!

Rätt om vad?
Citera
2022-10-16, 18:33
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
https://www.sd-citat.nu/

Joråsåatte...
Huga. Med den här listan i bagaget så känns Fallenkvist nästan snäll..
Citera
2022-10-16, 18:33
Medlem
Citat:
Du har nog aldrig pratat med en tjej eller kvinna i hela ditt liv. Du verkar totalt avsexualiserad. Inget fel med det, bara underligt att du lägger dig i ämnen som du saknar förståelse för.

Anne Frank var ett barn som utnyttjades av en pedofil, gillar du sådant? Jag hoppas svinet som utnyttjade Anne Frank dog ett på ett särskilt hemskt sätt i ett tyskt läger. För det var en person som stod Anne nära som skrev de sjuka sexuella sakerna i dagboken.
Citera
2022-10-16, 18:35
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frihet-Nationalism
Anne Frank var ett barn som utnyttjades av en pedofil, gillar du sådant? Jag hoppas svinet som utnyttjade Anne Frank dog ett på ett särskilt hemskt sätt i ett tyskt läger. För det var en person som stod Anne nära som skrev de sjuka sexuella sakerna i dagboken.
Det är 15-åringens egna tankar i boken, så du kan stryka "pedofili" från din topp-lista.

Visar sig att "den som tjänade pengar på boken" faktiskt censurerade bort sexdelarna. Nöjd?
Senast redigerad av Barents 2022-10-16 kl. 18:37.
Citera
2022-10-16, 18:36
Medlem
blamages avatar
Citat:
Eftersom det verkar finns flera versioner så blir ju din och andras generella dissning av sexdelen i boken ganska underlig. Mr Google.
Kanke inte alla som uppskattar djursex och bajssex som du.
Citera
2022-10-16, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nonvero
Min erfarenhet är att många som röstar på Sd verkligen är vanligt hyggligt folk. Själv var uttröttad på alla påhopp och nazianklagelser om Sd. Trodde verkligen att det tillhörde partiets historia och att man kommit tillrätta med det.

Lik förbaskat står man nu här och ser helt vettlösa representanter för partiet. Nordfront verkar ju uppskatta Fallenkvist så det är väl där hon hör hemma.

Men hur många andra av samma sort väntar i kulisserna? Och hur ska man få normala människor i partiet att vilja representera Sd om de ska förknippas med nazianstrukna idioter?

Ett parti är inte bättre än sina representanter och jag är förvånad (eller bara korkad) för jag trodde faktiskt Sd hade bättre koll. Utan Åkesson lär partiet dö ut. Han är väl den enda garanten för normalitet.

Ja, det är ju knappast så att det sitter 20% nazister och galningar ute i stugorna och jag har bra vänner som är SD:are.

Men det finns ju också extrema element som nog skulle valt AfS om där fanns karriärmöjligheter. Och när man ska fylla många poster på en gång finns risk att vettiga och kompetenta människor inte räcker till, så några clowner hänger med på tåget. Jimi har väl jobbat hårt för att rensa, men det verkar tufft. Hur många galningar som står på tur har jag ingen aning om. Kan tänka mig att det pågår maktkamp internt. Jimi själv borde väl sitta stadigt så länge han vill eftersom han varit så framgångsrik. Men om/när Jimi avgår...
Men med mer extrem framtoning blir det inga 20%. Medel-Svensson är inte extremist varken åt höger eller vänster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in