2022-10-16, 18:36
Medlem
Jagejagvemedus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av T02
https://www.sd-citat.nu/

Joråsåatte...

Du lämnar killen chanslös.. ohederligt!
Citera
2022-10-16, 18:37
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Kanke inte alla som uppskattar djursex och bajssex som du.
Den enda som oavbrutet tar upp sex i tråden är du och Frihet-Nationalism. Vi andra har gått vidare.
Citera
2022-10-16, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Läste den också, men minns ej den perversa porr som påstås i tråden.

Någon i tråden påstod att den redigerades om 2018. Vet ej om det stämmer eller inte. Har inte orkat googla runt. Minns att vi hade den som obligatorisk litteratur i vår skola, men då fanns det noll av sexuellt inslag.
Citera
2022-10-16, 18:40
Medlem
Barentss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagejagvemedu
Du lämnar killen chanslös.. ohederligt!
Kanske kunde man ha en hemsida som listar vad Löfven eller Miljöpartiet sagt också "I mitt Europa bygger vi inga murar". Bara det att vi som SKULLE VILJA GÖRA DEN har ett jobb att sköta också.
Citera
2022-10-16, 18:40
Medlem
Ytterligare ett exempel på den gamla regeln som säger att folk med taget namn sällan tillhör begåvningsreserven.
Citera
2022-10-16, 18:41
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NervusVagus
Någon i tråden påstod att den redigerades om 2018. Vet ej om det stämmer eller inte. Har inte orkat googla runt. Minns att vi hade den som obligatorisk litteratur i vår skola, men då fanns det noll av sexuellt inslag.
Det är vad jag minns också. Jag tror inte på tramset med bajssex och allt vad som påstås i den här tråden. Det är i alla fall inte den boken jag läste.
Citera
2022-10-16, 18:41
Medlem
Ballooonies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinoputchin
Åter igen så utmärker sig Sverigedemokraten Rebecka Fallenkvist genom att göra galna uttalanden.

Fallenkvist har läst Anne Franks dagbok och beskriver på Instagram Anne Frank som kåtheten själv samt sedeslös.

Artikel på Nyheter24:
https://nyheter24.se/nyheter/1089474-sd-profilen-rebecka-fallenkvist-hanade-anne-frank-mots-av-hard-kritik-nazistisk

Vad kommer att hända nu-
Har Rebecka Fallenkvist nu gjort borft sig för gott och kommer bli utsparkad från SD?
Kommer hon att bli portad på Riks?
Hur kan det komma sig att SD-politiker hela tiden lyckas göra sådana här typer av idiotiska misstag?
Är Fallenkvist korkad?
De är offer. De offrar sig för godheten. Sd, mfl. Så de spelar onda.. Smart av den egentliga ledningen. Såklart.
Senast redigerad av Ballooonie 2022-10-16 kl. 18:43.
Citera
2022-10-16, 18:42
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Den enda som oavbrutet tar upp sex i tråden är du.
Begreppet sedeslös innebär omoralisk sex. Vilket RF's bokrecension handlade om. Du verkar verkligen ha svårt för att begripa orsaksamband och kontext. Som oskuld kanske du en dag får uppleva sex och förstå vad vi vuxna talar om.
Citera
Medlem
Pinoputchins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballooonie
De är offer. De offrar sig för godheten. Sd. Så de spelar onda..
Hur menar du nu?
Citera
Medlem
cerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frihet-Nationalism
Olagligt, det blir barnporr, pedofili, du bör vara försiktig när du efterfrågar detta, Anne Frank var ett barn. Du kan räkna med ett fängelsestraff eller saftiga böter.
Jag förstår, är inget jag vill läsa om då i sådan fall. Tänkte bara om någon har något citat som hon skulle sagt som triggar igång en människa att säga att Anne var kåtheten själv!

Typ "när jag blir stor skulle jag vilja ha sex" det kan väl inte klassas som pedofili om man bara läser citerar sådant citat?
Citera
2022-10-16, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TigerKid2
Ja, det är ju knappast så att det sitter 20% nazister och galningar ute i stugorna och jag har bra vänner som är SD:are.

Men det finns ju också extrema element som nog skulle valt AfS om där fanns karriärmöjligheter. Och när man ska fylla många poster på en gång finns risk att vettiga och kompetenta människor inte räcker till, så några clowner hänger med på tåget. Jimi har väl jobbat hårt för att rensa, men det verkar tufft. Hur många galningar som står på tur har jag ingen aning om. Kan tänka mig att det pågår maktkamp internt. Jimi själv borde väl sitta stadigt så länge han vill eftersom han varit så framgångsrik. Men om/när Jimi avgår...
Men med mer extrem framtoning blir det inga 20%. Medel-Svensson är inte extremist varken åt höger eller vänster.

Argumenterade med en som påstod sig vara central NMR:are(vilket med största säkerhet inte stämde alls, men han sympatiserade iaf med dom)

Efter ett tag när han började bli irriterade över hur lite imponerad jag var så snackade han om att många i NMR hade sagt åt sina sympatisörer utan brottsregister eller annat som avslöjade att dom skulle försöka gå med i SD och bli invalda, sen bli vildar för NMR. Låter väl inte helt orealistiskt även om det är väldigt osäker källa.
Citera
2022-10-16, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barents
Kanske kunde man ha en hemsida som listar vad Löfven eller Miljöpartiet sagt också "I mitt Europa bygger vi inga murar". Bara det att vi som SKULLE VILJA GÖRA DEN har ett jobb att sköta också.

Ja, fruktansvärt sagt av Löfven. Verkligen makabert.

(ironi om du inte förstår)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in