2022-10-03, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dontcopymyname
Nån som nämnt Creamy Jalapeno av OLW? Tycker inte dom är så värst goda.

https://www.olw.se/product/creamy-jalapeno-potatischips/
Har testat dom. Jaapenosmaken går inte alls ihop med chipssmaken
Citera
2022-10-12, 10:59
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Nån som nämnt Creamy Jalapeno av OLW? Tycker inte dom är så värst goda.

https://www.olw.se/product/creamy-jalapeno-potatischips/

Testat två gånger nu och nä otroligt trista. Första påsen var dock nästintill helt smaklös, köpte en till dagen efter och ja även om de smakade lite mer var de otroligt trista. Eftersom det är jalapeno hade jag önskat lite mer hetta men nu smakade det mest syrligt enligt mig. Slängde båda påsarna.
Citera
2022-10-12, 11:03
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WeedGrower
Estrellas sourcream har blivit sjukt ojämn i smaken vissa har asmycket krydda och andra ingen alls. JÄVLA MILJÖMUPPERI

Det gäller deras grillchips också. Kan vara väldigt olika på både kryddning och gräddning på chipsen. Säkerligen något som blivit sen man bytt olja och annat till nyttigare och mer miljövänliga produkter.
Citera
2022-10-12, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Testat två gånger nu och nä otroligt trista. Första påsen var dock nästintill helt smaklös, köpte en till dagen efter och ja även om de smakade lite mer var de otroligt trista. Eftersom det är jalapeno hade jag önskat lite mer hetta men nu smakade det mest syrligt enligt mig. Slängde båda påsarna.
Håller med
Citera
2022-10-12, 20:05
Medlem
Syrligt, likadant tyckte jag om ostbollarna med palmolja. Fattade inte var saltet hade tagit vägen.
Citera
2022-10-14, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djuuulia
Jag har ännu att finna ett märke som på riktigt kan leverera brynt smör som en smak på chips. Jag älskar brynt smör och är hittills besviken. Jag doppar hellre mina chips i hemmagjort brynt smör än spenderar en krona till på detta haveri!
Brynt smör o chili är enligt mig grymt goda chips!
Citera
2022-10-14, 20:37
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Dom är för jävla fina. Topp 5.
Citera
2022-10-14, 23:02
Medlem
Sladdarens avatar
Jag är erfaren chip- ätare sen jag var liten 30 år tillbaka av massor med märken jag provat över hela världen men jag ä inge anmärkningsvärt fet på magen utan det är av godo .. Jag säger så här en gång för alla och det står jag fast vid ännu idag att OLW Sverige Chips är the GOAT - greatest of all time, och jag inser just nu idag att sourcreme with onion.. tyvär engelska, inkl grillchips, plus såklart dill och gräslökschip är Världsbäst Of All Yime.. Och det kommer alldrig förändras nånsin i bästa tycke .. ingen slår dom

Dvs OLW är bäst på chips och dessa smaker över hela världen. OLW har stor anledning av att va stolt och Sverige kan va stolt över det Amen..
Citera
2022-10-15, 03:25
Medlem
Djuuulias avatar
Citat:
Skall testas! F.ö. sitter jag i denna stund med en påse Super Stars Ranch & Sourcream från Estrella. Detta är det godaste jag ätit på chipsfronten på väldigt länge. Går ej att sluta! Rekommenderas🤤
Citera
2022-10-15, 04:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djuuulia
Skall testas! F.ö. sitter jag i denna stund med en påse Super Stars Ranch & Sourcream från Estrella. Detta är det godaste jag ätit på chipsfronten på väldigt länge. Går ej att sluta! Rekommenderas🤤
Får testa dom då. Du kommer nog inte bli besviken på smörochili chipsen, så jävligt goda är dom
Citera
2022-10-16, 03:26
Medlem
xXoyKillSss avatar
Vet någon vart jag hittar estrellas ugnsbakade??? Har letat överallt
Citera
2022-10-18, 16:04
Medlem
Bennystraffsparks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xXoyKillSs
Vet någon vart jag hittar estrellas ugnsbakade??? Har letat överallt
Har hittat de på både Ica och Willys, stora som små butiker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in