2022-10-15, 05:59
Medlem
Dylans avatar
Haaahahah...! Här sitter de PK-kissnödiga liberalfittorna fortfarande och gnäller över Rebecka! Jag applåderar hennes nya uttalande om Anne Frank - allt som får både judemaffian och fittliberaler att kissa på sig är positivt. De sedeslösa ludren ovan i den här tråden som nu börjat gnälla om detta har ingenting att hämta, utan kommer att få lägga sig lika platt som partiet med stort L fick lägga sig platt med särade skinkor för SD.

För att låna en MAGA-slogan: FUCK YOUR FEELINGS!

Och just det - HELG SEGER!
Citera
2022-10-15, 12:33
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HejaFinland
Gubbarna på Riks behöver nog ta henne i örat nu efter semestern. Hon är inte helt ansvarsfull och behöver lite disciplin tror jag.

Hon är tagen ur tjänst nu. Precis vad jag önskat ett bra tag! Hoppas hon aldrig mer kommer tillbaka! En riktig jäkla clown och sänke för SD!

Får hon officiellt sparken så kommer hon kasta skit på SD. En sådan som vänder kappan efter vinden.
Citera
2022-10-15, 12:37
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Overmind
Hon är tagen ur tjänst nu. Precis vad jag önskat ett bra tag! Hoppas hon aldrig mer kommer tillbaka! En riktig jäkla clown och sänke för SD!
Får hon officiellt sparken så kommer hon kasta skit på SD. En sådan som vänder kappan efter vinden.

Var hörde du det?
Citera
2022-10-15, 12:41
Medlem
Månsans avatar
Citat:

Bravo SD, inte en sekund för tidigt.
Jag råkar faktiskt veta att min egen kommentar igår här på Flashback bidrog lite grann att detta beslut fattades. Jag skrev:

Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Människan är en skam för SD. Mer korkad än Annika Strandhäll, ingen trodde det var möjligt. Kan inte SD bara köpa ut haggan, ge henne en sudd stålar med skriftligt kontrakt att hon håller käften under resten av mandatperioden?
Citera
2022-10-15, 12:42
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Var hörde du det?
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zEEA0q/sd-tar-fallenkvist-ur-tjanst
Citera
2022-10-15, 12:46
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/zEEA0q/sd-tar-fallenkvist-ur-tjanst

Hoppas hon får vara kvar om hon lovar att skärpa till sig, hon får be om ursäkt offentligt på Riks och tigga om förlåtelse av Emmie.
Citera
2022-10-15, 12:54
Medlem
HejaFinlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jävlar så korkad hon är.
Tydligen horar hon uppmärksamhet och inbillar sig att hon är cool..

Kastar sig in på insta efter 50 sidors läsning och beskriver nazisternas offer som kåtheten själv.

"Nu möts hon av kritik – Judiska ungdomsförbundet kallar uttalandet ”otroligt vidrigt och smaklöst”.

”Min story syftade till att belysa det goda och mänskliga hos Anne – inte att förminska ondskan hon utsattes för”, svarar Fallenkvist."

I en story på Instagram – som senare tagits ner – lade hon upp ett foto där hon håller i Anne Franks dagbok. I inlägget skrev hon:

”50 sidor in och hittills har Anne Frank endast slagit mig som sedeslös. Kåtheten själv.”
https://www.expressen.se/nyheter/kritik-mot-fallenkvist-sd-efter-orden-om-anne-frank/

Har någon läst den boken? Jag har ju inte fått intrycket att Anne Frank skriver om sådant? (Jag har inte läst den)
Citera
2022-10-15, 15:59
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskmedia
Om det stämmer så är det goda nyheter för SD. Den radikala falangen borde krossas, finns fler AfS-wannabes som borde åka med huvudet före. Den lille halvfete snubben som läcker påhittad inside till Ekeroth och Samnytt kanske står på tur?
Tyvärr stämde det inte att Helgseger-Rebecka skulle få sparken efter fyllan på valvakan, och det tog inte lång tid innan der partei fick ångra detta.

När åker hennes compadre?
Citera
2022-10-15, 16:01
Medlem
Slaskmedias avatar
Citat:

Får troligen jobb hos Ekeroth och Samnytt i såna fall.
Citera
2022-10-15, 22:14
Medlem
Här är en bild på rumänen Rebecca Neagu

https://www.google.com/search?q=rebecka+fallenkvist&client=ms-android-samsung-gj-rev1&hl=en&prmd=inv&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved= 0ahUKEwiSjs7vheP6AhVvAxAIHZdNBqkQ_AUIFygB&biw=412& bih=718&dpr=1.75#imgrc=D8J8-UL_GPEoNM

Japp, hon ser inavlad ut
Citera
2022-10-16, 05:48
Medlem
develis avatar
De lallande smygnassarna där Fallenkvist tagit upp stafettpinnen...

Nyheter Idag-grundaren Chang Frick menar att ”nivån måste höjas” i SD."

”Först 'helg seger' och nu detta. Fallenkvist uppges vara 'tagen ur tjänst'. [b]Alltså, ska SD vara med och styra landet måste nivån höjas. Eller får de finna sig i att beskrivas som ett gäng lallande smygnassar. Och då får de behandlas därefter.”

”Vi ser allvarligt på Rebeckas okänsliga och olämpliga jargong på sociala medier och kommer att inleda en intern process tillsammans med vår HR-avdelning. Rebecka Fallenkvist är tagen ur tjänst under tiden detta pågår”, skriver Sverigedemokraternas presschef Oskar Cavalli Björkman i ett mejl till Expressen.

Senare kommer beskedet att hon också stängs av från Riks."
https://www.expressen.se/nyheter/fallenkvist-sd-tas-ur-tjanst-efter-orden-om-anne-frank/
Citera
2022-10-16, 07:29
Medlem
DeValeras avatar
Citat:
Skrev hon om det i sin dagbok?

https://varldenshistoria.se/krig/andra-varldskriget/anne-frank-berattade-allt-for-dagboken

Som alla andra tonåringar var Anne Frank nyfiken på sex och skrev ganska mycket om ämnet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in