2022-09-15, 11:44
Medlem
Hivmannnens avatar
Hela grejen är så jävla fånig, en uppenbart full brud som säger något som inte ens betyder något, utan folk läser in saker. Släpp de och gå vidare
Citera
2022-09-15, 12:00
Medlem
ConspiracyEyess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TurboGarbo
Ja suck, håller med!

Som
När
Var det black Sabbath eller led Zeppelin, som när en snubbe spelade skivan baklänges och enligt denne fick uppmaningen av en dold röst att typ hänga eller skjuta sig… O så gjorde han det.

Morsan drog dom inför rätten men fick spö!
Hahaha, ja jag kommer ihåg det Det blev värsta grejen med metal-band och satanism i USA.
Citera
2022-09-15, 12:12
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hivmannnen
Hela grejen är så jävla fånig, en uppenbart full brud som säger något som inte ens betyder något, utan folk läser in saker. Släpp de och gå vidare

Klart politiker kan stå och skojheila lite... om man är full... Betyder ingenting.

Det är väl självklart att samhället måste ta stark avstånd till dumheterna. Är förvånad att Jimmie inte har sagt något. Framförallt om han vill hålla SD rumsren.
Citera
2022-09-15, 12:31
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Om media inte har något väree att komma med än en sådan här struntsak så börjar de bli desperata.

Jag köper att om man är Neo-Nazi och förespråkar offentlig avrättning på rasförrädare och invandrare så kan detta uppfattas som en struntsak.

Men om du tänker ut efter alla andras perspektiv där en nazihälsning är någonting fruktansvärt och att det görs av en högt (5:e namnet inom region Stockholm) uppsatt politiker inom ett naziststinkande parti... ja då blir det uppmärksammat.
Citera
2022-09-15, 12:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megatron
Efter att SDs lilla egna komiker Rebecka "HELL SEGER" Fallenkvist stod och heilade och gjorde en hommage till nazismen på SDs valvaka så stavas det faktiskt Hell...g...Seger på svenska numera!

Med tanke på att Rebecka står som nr 5 på listan till Stockholms regionfullmäktige, tycker jag hon ska satsa på kulturnämnden. SD är nu näst största parti och vill flytta in till förstakammarsalen i riksdagen. Nya fenomen behöver nya ord!
Citera
2022-09-15, 12:43
Medlem
Slaskmedias avatar
Låter som ett internt skämt från den radikala miljön i Riks-studion, som en packad Fallenkvist råkade dra öppet för en reporter hon trodde var en vän. Bara att kolla hennes tidigare alster för att förstå att det inte var en slump. Ingen säger ”Helgseger”, det är ett ord som inte existerar, således inget man säger slumpmässigt.
Citera
2022-09-15, 12:57
Medlem
Snart kommer satanistpartiet ta över. Hail Satan! Death to everyone!!!

Citat:
Jag köper att om man är Neo-Nazi och förespråkar offentlig avrättning på rasförrädare och invandrare så kan detta uppfattas som en struntsak.

Men om du tänker ut efter alla andras perspektiv där en nazihälsning är någonting fruktansvärt och att det görs av en högt (5:e namnet inom region Stockholm) uppsatt politiker inom ett naziststinkande parti... ja då blir det uppmärksammat.
Flashback - forumet där man BÖR ta allt med en nypa salt. Tyvärr är det förmodligen trollfabriker här som härjar från diverse ställen, vi såg ju vaccinfacismen ta över forumet förut, däremot gjorde fb bra jobb att genomskåda denna korruptionen.
Citat:
Ursprungligen postat av ConspiracyEyes
Hahaha, ja jag kommer ihåg det Det blev värsta grejen med metal-band och satanism i USA.
Är det fortfarande, se black metal, som handlar om satan mer eller mindre (bra musik, inte budskap, tror inte ens de själva tar det seriöst).
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2022-09-15 kl. 13:00.
Citera
2022-09-15, 13:00
Medlem
quid-est-veritass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hivmannnen
Hade hon lite ångest när hon bakfull och jävlig kollade in telefonen dagen efter?
Citera
2022-09-15, 15:32
Medlem
Flickfotografs avatar
Citat:
Omni:

Vad är dealen med SD och nazism? Jag fattar ju att dessa low lifes drar som flugor till bajs, men ändå? Jag gissar att hon har stått och skojat om det med andra SD:are hela kvällen och så fick hon lite för mycket i sig så hon tyckte att detta var passande.

https://omni.se/riksprofilens-ord-efter-sds-valframgang-helg-seger/a/q1L5v0

https://www.youtube.com/watch?v=q0oHu3NQ7Ik
Det kallas projektion.
Du får många steg för att kalla hennes fylleglädje för nazism, men jag förstår att du inte tvekar en sekund att döma folk.
Fultolka på du, via byta bokstäver, översätta till ett annat språk och sätt in det i fel kontext bara.
JAG ser allt sånt som medvetet illvilligt och de som ägnar sig åt sånt som billigt patrask.
Citera
2022-09-15, 15:39
Medlem
Insyn5s avatar
Så länge hon lajvar pick me - girl så kommer hon vara en loose cannon för SD och deras samarbete med regeringen.
Citera
2022-09-15, 15:40
Medlem
En hög medlem inom det parti som 20% av väljarna anser vara kloka nog för få förtroendet att handha våra skattepengar tycker uppenbarligen att förintelsen är rolig nog att berusat skoja till det om.

Sverige kommer till 100% vara förändrat från ett land som vi själva såg och världen tyckte sig se, ett vänligt och sansat folk som reagerade klokt och empatiskt i alla situationer till ett kallt och hånskrattande litet fruset bortglömd land.
Citera
2022-09-15, 15:48
Medlem
Megatrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flickfotograf
Det kallas projektion.
Du får många steg för att kalla hennes fylleglädje för nazism, men jag förstår att du inte tvekar en sekund att döma folk.
Fultolka på du, via byta bokstäver, översätta till ett annat språk och sätt in det i fel kontext bara.
JAG ser allt sånt som medvetet illvilligt och de som ägnar sig åt sånt som billigt patrask.

Ja precis, SDs egna mediatränade Rebecka "Hell Seger" Fallenkvist bara råkade säga något på ett sätt som bara råkar låta som referenser till vitmaktsmörja och råkade erkänna att hon sa de. Kul!

https://imgur.com/a/fhNidfC

Du lurar absolut ingen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in